Lakens wegduwen

Michele, even zeggen dat het dekentje in het dekbedje TOPPIE werkt! Julia heeft nu 1 arm uit de bakerdoek en ze wil wel sjorren aan het dekentje, maar het lukt lekker niet! Ik denk dat het DE oplossing is! Het arme schaapje is nog steeds niet helemaal ok na haar overgeefsessie van dinsdag. Ze drinkt amper en slaapt heeeeeeel veel. Hoe gaat het met Morgan en haar clownsneusje? Nog verkouden?

Groetjes Rainbow, trotse mama

och germ das wel sneu, MAAR er is tenminste wel wat gelukt (met die laken/deken) en dan heb je toch weer zoiets van: hehe… eindelijk.
zo is dat dadelijk met heel veel dingen meid, dat komt ook allemaal wel op zn plekkie met dat ontbakeren.
heeft even zn tijd nodig.

Zit julia nu in een sprongetje?
wel zielig dat ze een beetje down is van dinsdag nog, gaat het inmiddels weer iets beter?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, goed he, dat ze nu al goed slaapt met 1 armpje los en de deken en de dekbedhoes! Een klein stapje, maar het is al iets! We komen er wel!

Ze heeft net een sprongetje gehad. Toen at ze als een gek, het eten was niet aan te slepen joh! Morgan heeft het ook gehad, ik denk dat jij binnenkort bij Rico ook met bergen eten aan moet komen! Ze hebben dan gewoon vreselijke trek! Ik denk dat ze nu iets heeft opgepikt van het kdv? Ze at na haar sprong weer normaal, dus niet overdreven veel meer, maar nu drinkt ze bijna niks. Zie mijn topic dat ik net heb gepost. Zielig hoor!

Wat een gave stoel heeft Rico trouwens, op de foto. Is dat een Jungle?

hee ja haha zo’n cradle swing van fisher price. dat is momenteel de enigste plek om die pap te kunnen geven TOEN ik het nog uit bord deed maar ja dat werkte voor geen meter. op die foto kijkt ie ook zo boos haha toen had ie net zn eerste hap gehad keek ie echt zovan: PFF!!

ja rico zit nog steeds in zn sprong, alleen heeft hij niet echt dat hij meer of minder honger heeft, hij zit gewoon niet zo lekker in zn vel, niet zo??? totaal niet!
maar ik heb bericht over julia in die nieuwe topic gezet van jou

Is dat zo’n onwijs duur ding dat heen en weer gaat?? Die heeft Morgan op de creche… is ze dol op, maar vind hem voor thuis te duur.

Enne ik ga straks om half 3 met Morgan naar de ha. Vanacht niet gehoest maar het valt me mee dat jij haar niet gehoord hebt vanmorgen rainbow. Ze moest zo hoesten. Ze leek wel een volwassen vent. Tranen liepen ove haar wangen van inspanning en ik heb haar echt rechtop moeten zetten anders kreeg ze geen lucht. dat was de druppel. Ook al zit het los ik wil nu wel weten waarom het nu al 2 weken aanhoud. Het hoesten 1 week nu. Enne ze eet ook niet goed mede omdat ze zo ontzettend moe is.

Groetjes,

Michèle

ja dat is zo’n onwijs duur ding van 180/190 euro ofzo hahaha, maar ja ik heb m 2ehands, die wilde er dan nog 120 voor hebben maar ik zei: nou ik wil m zo wel komen halen maar ik kom van helmond, voor 80 komik m dus halen.
en dat was oke toch weer mooi geregeld he
er zat geen krasje op, doos zat erbij en de stickers zaten er ook nog op dus dat was niet mis.

rico begint nu ook al een paar dagen te hoesten. en het wordt ook erger, zn ogen zijn vuurrood, zijn wangen super schraal (maar met de vaseline is het te doen trouwens)
ik gebruik otrivin baby neusspray extra care met vit.b
en heb dan die baby luuf.
germ is echt sneu. maar michele
had je nog naar dat kruide spul geken wat ik eerder benoemt had? is speciaal voor baby’s die hoesten

Nee nog niet Inge wil eerst even kijken wat de ha zegt. Voor hetzelfde geld krijgt ze iets van hem en ik wil niet alles door elkaar geven.

Enne ja das een goede deal. Thuis heeft Morgan de Jungle babygym en het jungle boxmobiel, Op de creche de cradle en de trilwipstoel (op de creche moet ze delen natuurlijk) maar ze vind alles geweldig van de jungle. Ze heeft ook dat aapje (plaatje op de foto van rico) los als rammelaar, maar die snapte ze nog niet, zal straks eens kijken of ze er nu meer mee doet

Groetjes,

Michèle

haha ja dat begint ook te komen
ik had zo’n trek knuffel weet je wel die je vastmaakt aan de box en als je er aan trekt trilt het terug snapje?
en gisteren lag hij daar vrijwel dicht tegen aan en ik kom de huiskamer binnen had ie die staart vast haha ik vond het zo schattig, maar hij snapte ook nog niet dat als je het loslaat dat het dan trilt. ik deed het voor begon ie te krijsen (van blijdschap hoor)
en net ook ging ik met mn gezicht heel dicht bij hem, pakt ie mn wangen vast zet ie zn nagels erin heel gemeen en ook weer kraaien en krijsen.
of dan kom ik zo met open mond met geluid op m af om hem vervolgens een kus te geven gaat ie ook krijsen en stopt ie zn halve hand in zn mond haha echt een scheet

Ha ha ha ja dat doet morgan ook, moet je haar gezicht eens zien als pappa niet geschoren is.

Groetjes,

Michèle

haha ik zie het al voor me, rico trok gisteren aan mn haar en ik heb erg lang haar, hij had het helemaal om zn hand gewikkelt leek wel ik ontwam er niet aan! ik kwam niet meer los, en trekken niet gezond! deed PIJN!!
en hij vond het erg grappig nou HA HA not

Oh hier ook hoor. Ook lang haar en fel rood dus morgan speelgoed als ik het niet vastbind… Oh en laatst had ze mijn ringen in mijn oren te pakken, das ook geen pretje…

Groetjes,

Michèle

ik heb maar kleine oorringen in haha voor het geval dat.
mn ketting pakt hij wel regelmatig, maar gelukkig is die dik genoeg zodat hij hem niet kapot trekt (afkloppen!)

Ha ha ha ik wissel mijn ringen nooit dus ik moet maar opletten
En verder draag ik geen sieraden.

Groetjes,

Michèle

ik heb ooit met kerst een hanger gekregen met geloof hoop en liefde van mijn ouders.
van mijn vriend ooit een hart met diamantjes, en die heb ik om dezelfde ketting gehangen omdat ze allemaal heel belangrijk voor me zijn.
verder heb ik geen armbandje ofzo krijg ik exceem van
en wel 3 ringen ofzo maar ja, daar is het ook mee gedaan

Ik heb zat sieraden… Maar ik draag nooit iets alleen met gelegenheden…

Groetjes,

Michèle

Wilde even zeggen dat ik ook maar een ledikant-dekbedhoes voor Erik heb gekocht; na al die enthousiaste verhalen hier vond ik dat ik niet kon achterblijven, haha. Zo’n leuke, bij de hema. Ga 'm eerst ff wassen en dan in het weekend erop doen. Ben benieuwd!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb overal gekeken, maar ik zie geen leuke… misschien iets minder kieskeurig zijn. Oh ja de leuke die ik gezien heb zijn niet voor een ledikantje maar voor een kinderbed, zou ik doe ook kunnen halen… Zijn wel 1 persoons bedoel ik.

Groetjes,

Michèle

Wat zoek je een beetje Michele? Ik heb heel veel hoesjes gezien en misschien weet ik, expert inmiddels, wel waar je iets kunt halen naar je zin! Tenzij je zwart wilt met gouden noppen en groene franjes en dan van satijn natuurlijk!

PS Ik vind die Mriek heeft van de HEMA ook leuk, die hebben ze ook in rose. Ik ben dol op HEMA, maar het moet je smaak zijn natuurlijk!

Klopt, was ook in roze en zelfs díe vond ik leuk…haha. Ik ben ook een groot HEMA-fan, bijna alles vind ik zo leuk. Ben benieuwd hoe het staat op het bedje.

Nog even succes met zoeken Michele. Al bij de ikea geweest?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

he get… vandaag bij Hema geweest en helemaal vergeten te kijken. GRR moet ik er weer op af… en heb toch zo’n hekel aan winkelen. Maarre vertel hoe zien ze eruit ? is het de moeite om te gaan Hoe groot is de afmeting?