Lakens wegduwen

Bedankt meiden voor de tips weer! Net was het weer een bende in bed. De maten van de IKEA zijn 125x110, van Prenatal etc. 135x100. De IKEA zou dus zelfs breder zijn, maar wel iets korter…Ik wilde al naar Prenatal rennen, maar dat doe ik maar niet…Ik zag wel ergens op internet een hoes met brede instopstroken, speciaal voor drukke baby’s die rommelen in bed, maar die was 42,50 en dat vond ik erg duur. Ik wil er dan twee en dat wordt dan wat te gek! Jammer van mijn kikkertjes op de IKEA-hoes dan…die zitten dan scheef…Boehoe…Misschien eerst maar die van de HEMA proberen, die heb ik al!

Michele, jammer zeg, dat Stampertje weggepropt wordt onder de lattenbodem! Maar zolang je die geweldige Bambi maar ziet he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach bedenk je maar dat echte kikkers ook niet recht zitten

Enne ach ja als ze ouder wordt komt stampert vanzelf wel tevoorschijn, als ie zich nu maar rustig houd Enne op de sloop staat aan de ene kant bambi met zijn mamma en op de andere bambi, stampertje en bloem, maar ja die kan ook niet in bed want daar gaat ze mee sjouwen

Groetjes,

Michèle

aaaaaaahhhhhhhh zie der al helemaal liggen haha liefff

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha is ook heel schattig, maar ja het is nu mamma die het leuk vind, Echt als ze ouder is wil ik het liefst een tink kamer maken voor haar, maar zal je net zien dat mijn dochter een autokamer wil

Groetjes,

Michèle

Hoe komt het dat jullie kindjes de dekens niet omhoog duwen en die van mij wel? Mijn HEMA-hoes (100x135) is toch echt niet al te breed en die kan ik maar nét een beetje onderstoppen hoor. De stof zit wel onder het matras, maar maar een heel klein stukje. Eén keer een beentje omhoog en alles is los. Vannacht had mevrouw zich ook weer helemaal blootgetrapt. Ze ligt wel in de Pacco, maar ze lag heel hoog en de dekens waren weer los. Ik kan maar niet een slaapmethode voor haar vinden die goed werkt. Ze blijft frutten en klooien met de dekens…Misschien dan toch maar eens de combisleeper overwegen…die zijn duur en tweedehands vind ik niks. Dat er al een onbekende baby in heeft liggen zweten. Ja, ook al kun je 'm wassen…ik ben daar een zeur in, ik vind snel dingen vies! Maar wie of wie heeft een goede oplossing voor mijn woelwater?

Wat is een combisleeper??

Enne een eenpersoonsdekbed?? Dat is zo breed dat kun je er bijna twee keer omheen slaan zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Tja, Erik beweegt gewoon niet met z’n benen denk ik. Je kan de dekbedhoes ook in de breedte op het bed leggen hè, dan kan je hem beter instoppen.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan ligt er alleen soms onder te kijken of ze verstopt haar speen eronder

Groetjes,

Michèle

de combisleeper is een hele dure slaapzak. Ik denk dat ik het meest geholpen ben met een dekbed dwars, anders gaat de deken dwalen! Moeilijk hoor zo’n beweeglijk kind! haha!

Beweegt ze met alles zo of alleen in bed?? Ik schijn als kind ook niet stil te kunnen zitten. Morgan kan wel een hele tijd stil zitten en naar buiten kijken, ik niet ik wiebelde altijd met een been of zo

Groetjes,

Michèle

heb combi geprobeerd was net michelain poppetje dus gauw terug gebracht voordeel is wel dat de meeste ook in de maxi kunnen zitten gaten in hier gewoon slaapzak want trekt alles los hoor zeker nu die kiekeboe op de opvang heeft geleerd

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker