Laatste sprong begonnen

Wij hebben helaas geen kleine karretjes in de supermarkt, echt jammer!
Ik weet zeker dat Seth dat helemaal geweldig zou vinden.

Wel loop ik nu af en toe even de galerij heen en weer met hem aan één hand, dat vindt hij ook helemaal leuk! Mag hij zelf beslissen waar hij heen wil lopen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Michèle
Nee ook dat helpt niet
Hij is nu al voor de derde keer wakker vanavond en ligt te zingen in zijn bed.
Hopelijk gaat het dalijk een beetje zachter als alle lichten uit zijn en zijn deur open gaat

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Mriek
Nee indd niet gezellig
Zal wel weer overgaan (hoop ik)

Liefs Michelle

Ik heb te vroeg gejuigd. Morgan is van 0.00 tot 1.00 wakker geweest en lag ontroostbaar te huilen. Althans ontroostbaar tot ik binnenkwam dan snufte ze nog wat na en wilde ze opgetilt worden. En als ik haar dan optilde dan kroelde ze zich helemaal tegen me aan en werd ik overladen met kusjes. Na de 3e keer heb ik gezegd dat het klaar was en is ze gelukkig in slaap gevallen maar leuk is anders. Maar voor het eerst deze week geen drama toen ik haar afleverde op het kdv. Er was nu ook een andere leidster dan de rest van de ochtenden, misschien dat dat meespeelt, maar ze was meteen aan het dansen en de leidster kreeg een dikke kus.

Groetjes,

Michèle

hoe gaat het met Morgan nu?
laatste sprong lijkt hier te zijn begonnen wat dus niet kan. maargoed rico is ook bezig met de overige tanden en kiezen dus dat is ook lekker gezellig.
het klooien met eten is hier wel aan de gang,
hij wil zn korstjes ineens niet meer en trekt brood van elkaar af zodat de sandwitchspread zichtbaar is en dan kletst hij dat in zijn haar…niet tof dus.
smeerboel.
en mama mag NIET weg
en sinds hij kan lopen is dat nog erger geworden
ik was gister bij de tandarts en rico was met opa op de gang aan het wachten
na anderhalf uur (lach men iet uit! ik kreeg het daarbinnen op mijn heupen) rende hij (ja hij kan rennen!!!) met open armen op me af: MAMA MAMA MAMA wheeee!!!"
nou meneertje roept me weer dus ga hem maar is bezig houden, hij roept constant: tep of tip.
dat zegt ie alleen als ie iets wil hebben waarvan hij de naam niet kan noemen.
haha ook zijn oor noemt hij tep!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tja morgan is op en af. Gister wel goed gegeten maar vanacht was het dus even bal. En vanmorgen was het boos in de wagen maar blij op het kdv. Het is jantje lacht jantje huilt hier, maar ik word heel goed in negeren :smiley:

Oh ja ik heb gister wel ontdekt wat takatank ik bij haar. Das dank je wel. Als ik iets geef aa nder en ik zeg asjeblieft dan zegt ze nu heel duidelijk takatank. Dus ik denk dat dat dank je wel is.

Groetjes,

Michèle

Haha wat lief van morgan. Jesse zegt altijd taaaa als hij wil hebben of als hij iets krijgt. Hij bedoeld daar dank mee

liefs

Ow das ook balen Michèle. Dylano is wel wakker maar huilt niet (afkloppen)
He b hem vannacht ook nog een paar keer gehoord, maar niet mijn bed voor uit gehoeven. En vanochtend kwart over 6 wakker zucht

Inge de sprong zit er aan te komen begint bij 70,5 weken en dylano is er nu 67, Rico is 2 weken ouder dus zou al wel kunnen
Dylano begint meestal ook een week van tevoren.
Dus ik geniet nog maar even van mijn niet luisterende mannetje voor de sprong weer begint en er helemaal niets meer me te beginnen is

Eten tot nu toe vandaag weer wel goed.

Liefs Michelle

Nou, Seth zijn wisselende humeur kan misschien verklaard worden door het feit dat hij bezig is met stappen.
Hij liep nu net 2 dagen aan 1 hand, en vandaag heeft hij bij oma een par keer een stap of 4 los gezet.
Ik ben heel trots op hem maar baal er echt van dat ik het nog niet gezien heb!!GRRR… Want toen mama thuis kwam was hij natuurlijk te moe.

Liefs, Anne

pff ja lastig is dat jantje lacht jantje huilt etc etc effect…herkenbaar ook.
haha wat lief dat ze dat zegt.
rico zegt alleen : tikketakketikketak (lijkt er wel iets op)
maar dat zegt hij niet als hij wat krijgt, alleen als hij voor de klok gezet wordt

Waarom praten die van jullie allemaal al en die van mij niet…maar ja…is wel lekker rustig nog!
Ennu…wie zijn er hier allemaal met een 2e kindje bezig?
Nou…wij niet i.i.g. wij houden het bij 1.
Aaron is ook bezig denk ik met de ppt…hij liet zichzelf vandaag zo zielig op de grond vallen en een pruillipje maar ik vond het lachwekkend was er was gewoon echt niks aan de hand naar mijn idee.
Als hij een koekje heeeft uitgekozen en hij eet hem niet op dan hoef ik hem toch niet weer een neiwu koekje uit te laten zoeken!!!..hij vond van wel
Maar hij is nu wel zielig want hij is snip verkouden en snurkt als een grote.
Smeer goed met Luuf en ik heb neusspray en dat laat hj allemaal goed toe.
O,ja…vraagje…hegbben jullie dat ook als jouw kind neusspray gebruikt dat ze dan niet kunnen poepen…hier is het net of de poep dan stopt.
Heeft nu al anderhalve dag niet gepoept (sinds de neusspray) en normaal is het 2x per dag!

Maarre…als dit hier de ppt is hoe het de laatste weekjes bezig is dan mag ik echt niet klagen hoor…alleen eens wat meer corrigerend optreden!

Gr, danielle

@lalala: balen dat je de eerste losse stapjes niet gezien hebt! Zal hopelijk snel weer een kans komen om ze te zien.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou ja praten Danielle, ze slaat klanken uit die voor haar praten zijn. Overigens ‘zingt’ ze ook sinds 2 dagen slaap kindje slaap mee. Ik dacht gister dat het toeval was maar vanavond deed ze het weer.

Maar Aaron komt ook wel hoor. Ooit komt er een moment dat je weer terugverlangt naar deze tijd, dat hij niet kon praten

En wij willen wel een tweede maar we gaan pas weer voor het echie als Morgan twee geweest is. Eerst verhuizen en trouwen want ik heb gezegt ik trouw niet zwanger

Groetjes,

Michèle

@aaron
Hier niet voor een volgende bezig, komt er ook niet meer

Enne praten doet Dylano ook niet hoor. ja papa en mama en jajajajajaja en eeee dat eeeee is als hij iets aanwijst wat hij wilt hebben, zoals die tabletjes

Liefs Michelle

nee haha hier worden ook nog geen hele zinnen verteld
maar wel losse woorden achter elkaar.
b.v.: mama bal mama die. en dan heel snel achter elkaar.
verder ook nog niet veel
ohja hij doet een UIL na : oehoehhhh!!!

@Danielle, hier wel bezig voor een tweede, maar NO RESULTS YET!

Eva heeft ook een paar enorme BALNACHTEN gehad. Misschien kwam het doordat papa op zakenreis was? Geen idee, maar ik hoorde hij 's nachts op de muur bonken, zingen, praten (nanananana) en ze heeft geregeld gehuild. Dan ging ik naar haar toe en dan duwde ze haar hoofdje zo in mijn nek, zo van: fijn dat je er bent mama! Zodra ze bij mij zat/hing, was het goed en wees ze meteen naar haar vlinders waar ze dol op is. Toch maar teruggelegd natuurlijk. Soms ging dat goed en soms was het daarna weer huilen. Vreemd opeens weer. 's Middags slaapt ze als een blok nu, haar enige slaapje, van 13.00-15.30 uur zoiets! Verder is ze vrolijk, stapt ze opeens weer en praat ze. Nou ja, brabbelen he? Ne (is nee), jaaaa, mammah, pappah, daaaa en eee (net als Dylano, als ze iets wil hebben) en soms lijkt het alsof ze jasj zegt als ik haar jas pak. Dat was het qua praten wel. Maar snappen doet ze al veel volgens mij. Gisteren was papa weer thuis. Ik viel als een blok in slaap (zeg maar coma) en hoorde NIKS. Papa heeft haar wel horen rommelen, maar er werd niet gehuild deze keer. Rare kindjes hebben we af en toe toch he? Maar wel lieve mopjes!

@MIchele: takatank! Grappig! Lijkt een Suske en Wiske titel: Suske en Wiske en Taka Tank!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Jan 2010 22:20:40

@Rainbow; haha wat grappig dat dat van suske en wiske is, wist ik niet eens, maar dan heeft ze goed opgelet

@ Rainbow ha ha ha ja nu je het zo zegt…

Hier een ontzetten pp moment. Geen brood eten maar wel mandarijnen en zo willen… Oh ja en heel hard gillen als ze het niet krijgt en mamma knijpen en hard eeeeh roepen als je er iets van zegt oh ja enne we mogen ook niet naar der kijken dan

Groetjes,

Michèle

hahahaha, "wij mogen ook niet naar haar kijken dan"
arme jullie!
Helemaal geen brood willen? of alleen de korstjes niet?
hier gaan de korstjes linea recta tegen de grond aan,
dus ik zei al tegen rico dat hij niet moet denken dat als hij zijn korsten neit op eet dat ik hem uberhoudt nog het lekkere gedeelte geef, dus nu doe ik het zo: de korstjes eraf trekken en DIE aan hem geven (in de mond dus niet in de hand)
en als dat op is krijgt hij het brood, aangezien hij dan in de verontstelling is dat er even iets niet klopte, gooit hij zijn “binnenste” brood op de grond, kijkt dan naar de grond, ziet dat dat geen korstjes waren die er liggen en gaat dan brullen.
tja… pech

Nee als ze zo boos is mag ik niet naar der kijken. Ze duwt dan met een snauw mijn of Mervin’s gezicht opzij en dan kijkt ze heel boos.

Ha ha ha das pech hebben ja, hier staat het brood nu op tafel en af en toe stopt ze een stukje in der mond, maar ze krijgt even geen koek of zo.

Groetjes,

Michèle