@Danielle, hier wel bezig voor een tweede, maar NO RESULTS YET! ![]()
Eva heeft ook een paar enorme BALNACHTEN gehad. Misschien kwam het doordat papa op zakenreis was? Geen idee, maar ik hoorde hij 's nachts op de muur bonken, zingen, praten (nanananana) en ze heeft geregeld gehuild. Dan ging ik naar haar toe en dan duwde ze haar hoofdje zo in mijn nek, zo van: fijn dat je er bent mama! Zodra ze bij mij zat/hing, was het goed en wees ze meteen naar haar vlinders waar ze dol op is. Toch maar teruggelegd natuurlijk. Soms ging dat goed en soms was het daarna weer huilen. Vreemd opeens weer. 's Middags slaapt ze als een blok nu, haar enige slaapje, van 13.00-15.30 uur zoiets! Verder is ze vrolijk, stapt ze opeens weer en praat ze. Nou ja, brabbelen he? Ne (is nee), jaaaa, mammah, pappah, daaaa en eee (net als Dylano, als ze iets wil hebben) en soms lijkt het alsof ze jasj zegt als ik haar jas pak. Dat was het qua praten wel. Maar snappen doet ze al veel volgens mij. Gisteren was papa weer thuis. Ik viel als een blok in slaap (zeg maar coma) en hoorde NIKS. Papa heeft haar wel horen rommelen, maar er werd niet gehuild deze keer. Rare kindjes hebben we af en toe toch he? Maar wel lieve mopjes!
@MIchele: takatank! Grappig! Lijkt een Suske en Wiske titel: Suske en Wiske en Taka Tank!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Jan 2010 22:20:40