Laatste sprong begonnen

haha ja rico doet dat ook wel is onze gezichten wegduwen
maar dat doet ie dus als ik vraag; waar is mijn oortje?
dan duwt ie mijn gezicht naar links en zegt ie tegen mijn oor: tip!
en dan mijn gezicht naar rechts zodat ie ook DAT oortje kan aanraken en weer: tip!
alles wat hij niet bij naam kan noemen heet: “tip” of "tep"
hahaha.
neus is “tus”

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh nee bij haar is het kijk niet naar me want lk ben boos.

Groetjes,

Michèle

haha mooi temperamentje
soms moet ik echt mijn lach inhouden.
hij vind het bijvoorbeeld leuk om mij op mijn oog te petsen als ik m een kusje wil geven. tjah erg grappig (not) maar dan wordt ik dus wel boos, alleen dan gaat ie daarna heel schattig lachen als ik zijn armpjes beet heb, en dan moet ik mijn hoofd omdraaien om een grijns te laten zien want als ik m aan blijf kijken, en hij mij dan moet ik zo lachen… schiet het er echt uit.

Ha ha ha ik weet het en dan zeg ik ook altijd niet lachen hoor morgan en dan zie je zo’n grijnsje komen en dan duwt ze me weer weg met de grijns en ik weer niet lachen hoor niet doen en dan breekt ze meestal wel

Groetjes,

Michèle

hahaha, ja echt he, maar soms wordt je ook echt boos en dan is het niet grappig ofzo. maar soms vind je het EIGENLIJK niet erg dat ze iets doen, maar je weet dat het eigenlijk niet hoort ofzo dus dan zeg je er maar wat van maar juist DIE momenten dan lach ik me echt een breuk om hem (achter zijn rug om, in mijn vuistje haha)

Ja echt boos worden is ook niet leuk, maar ja helaas kun je soms niet anders. Maar lachen inhouden doen we hier ook regelmatig ja.

Groetjes,

Michèle

ja rico begint er echt mee nu michele,
brood uit elkaar halen met sandwitchspread, en dan alles over de grond of tafel gooien. of in zijn haren smeren tjonge wat een smeerboel.
maar als ik het negeer dan denkt hij dat het niets uitmaakt,
en als ik zeg: nee rico! mag niet (met uitleg waarom niet)
lacht ie en zegt ie hoofdschuddend met zn liefste stemmetje: nee…nee…brabbelt iets nee nee…

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Ha ha ha morgan smeert ook alles in der haar inderdaad. Enne dan gaat dat vingertje omhoog en dan zegt ze nee nee nee als ik boos kijk of ik krijg een kusje

Groetjes,

Michèle

hahahaha, rico zegt ook bij voorbaat al nee nee voordat ie iets gaat doen, hij weet het dondersgoed maar is echt een: “wat nou als… mama zegt nee maar wat als ik dat dan TOCH doe… hoe gaat dat dan en wat gaat mama dan doen?” FASE (zucht…)

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Als morgan dat doet zeg ik altijd doe het dan ook niet. Maar ik merk wel dat ze steeds meer gaat begrijpen. Vanavond ook vraag ik pak eens je slab. Die lag in de keuken. Dus de rent naar de keuken en komt netjes met der slab terug. En zo snapt ze steeds meer en meer. Ik kan soms alleen niet wachten tot ze praat want dat is voor iedereen makkelijker dan dat frustrerende gegil als ze iets duidelijk wil maken.

Groetjes,

Michèle

Wat ben ik blij dat deze dag erop zit zeg!
Klinkt niet zo aardig maar na een zware nacht en een constant drammerige Nick om me heen, ben ik blij dat hij in zijn bedje ligt.
Vannacht zijn mijn man en ik er allebei een keer uitgeweest. Daarna hebben we hem gelaten. Vandaag was weer een toppunt van sprongen hoor. Ik moest hem bijna de hele tijd dragen, vermaken, nou ja, ik kon eigenlijk niets doen zonder jengelen van Nick. Ook bijna alles doen wat niet mag… eten ho maar, ja, ermee knoeien. Avondeten ging dan nog, maar zo gauw het op was zei hij kaaa (=klaar) en dan moet en zal hij van tafel. Om vervolgens weer te gaan spoken…
Aan de andere kant heeft hij ook nog last van zijn oortjes, dat merk ik. Dus ik heb ook weer met hem te doen. Maar wat is dit vermoeiend zeg.
Leve de 17 maanden sprong hoor!

Heb nergens tijd voor gehad. Ga nu eerst even hier rondneuzen…

groetjes Bianca

Ha ha ha ik ken die dagen. Een ramp. Hier is het afgezien van het vroege wakker worden best gezellig op het moment.

Groetjes,

Michèle

… en dan komt zo’n dag ook nog eens als je zelf niet zo lekker in orde bent. Ik kon vandaag dus extra weinig hebben. Voel ik me soms echt rot naar Nick toe. Hij kan er ook niets aan doen dat die idiote sprongen bestaan ha,ha.
Hij heeft me aangestoken met zijn verkoudheid. Hopelijk word ik niet ziek, zou helemaal geweldig zijn in deze tijd

Fijn dat het bij jullie gezellig is Michele. Dan maar vroeg wakker he! Waarom kan het eigenlijk niet allebei, EN gezellig EN lekker laat wakker zijn?!?

groetjes Bianca