Laatste sprong begonnen

Volgens mij is de laatste sprong begonnen. Ze klooit met der eten, is het enne moment alleen maar into pappa en dan weer alleen maar mamma. Is niet af te leveren op het kdv. Ze is dan helemaal in tranen en strekt dramatisch haar armen uit om haar weer mee te nemen. Overigens als ik de deur uit ben is het weer over hoor. En ze is weer bagger vroeg wakker. Zes uur hoor ik haar al spelen.

Echt het is dat ik weet dat het de laatste is. Want oh wat schiet het allemaal lekker op NOT.

Groetjes,

Michèle

Wat ben je dan verwend he met dat uitslapen. Dat afscheid nemen op de KDV vond ik echt zo erg. Gelukkig speelt ze nu gelijk en loopt de KDV rond en doet net alsof ik niet meer besta.

Succes en sterkte met de laatste sprong.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dat heb ik ook gehad alleen nu is dat dus weer helemaal over sinds een week. Ik vind het ook niet leuk, maar ik doe heel stoer

Groetjes,

Michèle

Sterkte en succes!

Erik zit nu volop in de PPT en ik zou een moord doen voor weer een gewoon sprongetje. Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha dat roep ik waarschijnlijk over twee maanden ook Mriek

Groetjes,

Michèle

oh jee, Nick is waarschijnlijk ook aan zijn laatste sprong bezig. Hij is ook allejezus vroeg wakker… Verder valt het hangen en vallen nog wel mee.
Hij is wel verkouden aan het worden en heeft wat diaree. Kan ook een combi zijn van tandjes en sprong…

Maar is de puberteit dan echt zoveel erger? Wat moet ik me daar dan bij gaan voorstellen???

Bianca

@ Benick
Wat je erbij moet voorstellen is drama! hahahahah maar soms wel heel grappig, als ze d’r zin niet krijgt zichzelf op de grond gooien en heel hard huilen, als jij ja zegt is het nee en andersom, heel koppig zijn, alles doen wat niet mag, slaan (soms, maar bijna afgeleerd), gillen en schreeuwen, bijten! ahahahahah soms is een sprong er niets bij! maar ze hebben zo hun eigen karakter dat ik soms wel eens stiekem sta te lachen!

Dat ja/nee gedoe en slaan ken ik al een beetje. Als ik dan ook maar nee zeg of waarschuw dan is het huilen geblazen…
Dus drama… hmm. Hopelijk is dat met periodes en niet achter elkaar door Maar net wat je zegt, af en toe is het ook wel lachen. Moet je weer oppassen dat ze dat niet zien anders denken ze weer dat je een spelletje aan het spelen bent.
Dus ik moet nog maar even gaan " genieten" van dit sprongetje ha,ha. Doe mn best en hou vast rekening met wat komen gaat

Bianca

Op de grond werpen en zo doet ze al, slaan wel maar bijten (nog) niet.
We wachten het maar even af, nog 2 maanden dan begint de PP…

Groetjes,

Michèle

Heerlijk die periode’s hé je word er soms zo moe van.
ben blij dat ik ze allemaal achter de rug heb.
Maar helaas als ze groter worden zijn er nog wel periode’s hoor
Peuterpubbertijd, kleuterpubbertijd (ook lekker zit er midden in)
en de Waarom? daarom vragen hahaha…
Maar het heeft 1 voordeel ze kunnen je dan wel makelijker duidelijk maken wat er ongeveer aan de hand is

suc-6 met de laatste sprong

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik vind de peuterpuberteit echt erger dan de sprongetjes. Alles zelf willen doen wat natuurlijk niet altijd mag / kan en dan gaan krijsen, zichzelf slaan, op de grond werpen etc. uit frustratie en boosheid. Hij is echt heel erg aan het ontdekken dat 'ie een eigen wil heeft en heeft echt moeite met het feit dat we hem af en toe begrenzen in wat 'ie wil. Tuurlijk, hij is ook heel regelmatig gewoon een lieve knuffelkont, maar de driftbuien komen gewoon ook heel regelmatig voorbij.

‘Ik ben nog niet eens twee en ik zeg al nee’…dat is hier nu de uitspraak…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dan herken ik toch wel een hoop dingetjes. Maar Nick is bijna 17 maanden dus dan kan hij nog niet in de peuterpubertijd zitten?! Hij zegt vaak nee, bijvoorbeeld ga je mee de hond uitlaten, neeee, wil je slapen, neeee. enz enz.
Vreselijk huilen als hij iets niet mag. Maar over het algemeen is hij een vreselijke knuffel. Hij wil ook alles het liefst zelf doen incl het eten maar dat is meer geen succes dan wel Ben ik toch erg benieuwd hoe het nog gaat worden dan…

vraag me af wat ik met Dylano heb dan Alleen maar vervelend. Sprong kan nog niet pp ook nog niet eigenlijk.
Nou ik ga me borst maar nat maken voor de volgende maanden blerr

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan heeft al pp trekjes en nu dan de sprong dus ff dubbelop. Af en toe is het best lastig zucht

Groetjes,

Michèle

Ik merk ook dat als ik mijn dochter ergens van weerhoud ze soms ook echt intens verdrietig kan zijn. Dan huilt ze met echte tranen, is dan wel naar 5 minuten over, maar niet zo nep van; ik huil nu maar als mijn mama niet kijkt is het klaar! Hahahhaha gisteren zat ik achter mijn naaimachine en gaf haar even geen aandacht, beet ze me in mijn been, maar zo hard dat ik uit een reflex haar een trap verkocht! was absoluut niet mijn bedoeling, maar de afdruk staat nu nog in mijn been nou toen heeft ze me echt een uur niet aangekeken zo beledigd en verdrietig was ze! Tja het is een echte dame, krabben & bijten

Ik zucht even met je mee Michèle

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Sterkte en succes!

Erik zit nu volop in de PPT en ik zou een moord doen voor weer een gewoon sprongetje. Haha.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/EwsYp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Schud je de hand!!

Soms denk ik bestaat mijn leven nu voortaan alleen maar uit corrigeren!!! Op de kroelen en kusjes die hij mij geeft na dan… en terwijl als hij bij een ander is geweest zeggen ze tegen mij… dat zal jou nog eens vies kunnen tegenvallen als die 2e niet zo makkelijk is als deze WAAT???

Oh erg is dat he Mini-boy als ze je niet geloven omdat het bij andere zulke voorbeeldige engeltjes zijn

Groetjes,

Michèle

Ja hé maar vooral denk je dan… wat doe ik verkeerd wat doe ik anders??? Het heeft met zoveel dingen te maken… andere omgeving/ ander speelgoed etc etc. Tja we gaan elke maand maar de speelgoed winkel in hahahahaha