Laatste sprong begonnen

@Michèle: da’s een heel goede reden. Ik ben ook enig kind en dat is inderdaad het enige moeilijke wat ik me daarbij kan voorstellen, als je ouders er niet meer zijn heb je met niemand meer een gezamenlijke geschiedenis. Verder vind ik het prima om geen broers of zussen te hebben.

@Benick: heel herkenbaar, hoe jij het beschrijft. Hier ook wel eens met boodschappen doen, dan zit 'ie voorin het karretje en wil 'ie een boodschapje voor me vasthouden. Prima, tot we bij de kassa komen. Ik laat hem het tot het laatst vasthouden, dan pak ik het af, kan de caissière het snel scannen en geef ik het weer terug…5 seconden brullen…

@Michelle: sorry. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Maar met die suiker hebben we er ook rekening mee gehouden dat de tweede moeilijker en zelfs misschien niet kan komen en dan is het ook goed.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat jullie er zo over kunnen denken. Relaxed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek. Ha,ha, of het staat al op de band en dan half uit het karretje gaan hangen om het terug te pakken om vervolgens de boel bij de kassa omver te gooien!! Drama af en toe…

Omdat hij pas kan lopen dacht ik ook even sociaal te zijn en hem naar de winkel toe te laten stappen. helaas geen goed idee want toen ik hem in het karretje wou zetten was het dus weer huilen geblazen. Zucht…

groetjes Bianca

@ mriek onze kinderwens in vervuld, we hebben een gezonde dochter (we wilde ook beide graag een meid) en alles dat meer komt is bonus. Wil niet zeggen dat het niet kriebelt en dat ik het niet heel jammer zou vinden als het niet lukt of mis zou gaan, maar we hebben het ingecalculeerd. Bij een eerste zou het drama groter zijn.

Groetjes,

Michèle

Haha, hier wordt Seth ook in het boodschappenkarretje vastgebonden, anders klimt hij er gewoon uit!

Verder hebben we hier ook een paar heerlijke dagen achter de rug.
Heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan omdat meneer lag te feesten, en hij heeft al dagen niet fatsoenlijk avondgegeten, omdat hij het zelf wil doen…
Vandaag is hij ook reuze gezellig. Wil niet slapen, geen fruit eten, niet zelf spelen…

Hij is wel weer veel nieuwe dingen aan het doen, maar een sprong hebben we niet, dus ik snap er niets van. Hoop dat het snel weer over is!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Anne.
Klinkt toch erg sprongerig allemaal
Hoe oud is Seth dan?
Misschien is ie ook erg opgewonden dat hij juist allerlei nieuwe dingen kan en heeft ontdekt…

groetjes Bianca

Hij is nu 56 weken maar daar moeten nog 8 dagen bij, omdat hij 8 dagen te vroeg geboren is. Dus hij zou er precies tussenin moeten zitten.

Ik denk dat het slapen wel te maken kan hebben met het feit dat hij allemaal nieuwe dingen aan het doen is. Hij moet het misschien verwerken.
En het eten, tjaah… een sterke eigen wil misschien

Liefs, Anne

@Anne, Nick eet ook al een paar dagen slechter hoor. Hij wil zelfs geen tussendoortjes (spuugt ie uit) en savonds moeten we wel heel veel moeite doen om het avondeten erin te krijgen. Zelf doen, mama hap geven papa hap geven enz enz. Het toetje wil hij al een paar dagen niet, ook niet zelf
Hij is 16.5 maand en volgens mij wel degelijk met de laatste sprong bezig (en peuterpuberteit) Ook zitten er aardige bobbels op zijn onderkaakjes dus tandjes komen er ook aan. Seth misschien ook?

Groetjes Bianca

@Benick: haha, ook dat is hier precies hetzelfde. En over het lopen. Erik wil ook graag veel lopen en als we dan bv. van huis naar de auto lopen en ik wil hem in de auto zetten, dan is het ook krijsen. Dat kan echt wel even duren ook nog, echoot zo lekker in zo’n auto…

@Michèle: als jullie eraan beginnen, hoop ik heel hard dat jullie in de prijzen mogen vallen!

@Anne: sterkte dan. Klinkt heftig. Hopelijk zal Seth zich snel weer ‘gedragen’.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek. Gewoon de radio lekker hard aanzetten Zijn ze ook zo stil

Bianca

Bedankt voor de tip!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zei ik dat het in de sprong pas erger zou worden met eten en slapen??? Nou vanmiddag vloog de boterham op de grond , dus net geen hele op normaal 2. Avondeten 1 hap toen moest hij spugen, volgens mij verslikte hij zich. alles verschoond, toen nog een hap en hij hoefde het niet mer. We hadden ijs toe 3 happen en meneer was klaar

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@ Mriek oh nee je gunt me toch geen tweeling he ???

@ Michelle hier was het eten gelukkig normaal en gezellig. We hebben ontdekt dat als pappa en mamma samen zijn dat ze het moeilijkste is. Ze porbeert ons uit te spelen.

Groetjes,

Michèle

@Michèle
Wrijf het maar in

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Sorry, misschien helpt het als ik zeg dat ze nu alweer een hal uur ligt te draaien en te doen. Gelukkig niet huilen maar ze kan de slaap maar moeilijk vatten.

Groetjes,

Michèle

@Michelle: niet gezellig dus. Frustrerend!

@Michèle: nee joh, gewoon 1 broertje of zusje voor Morgan. Meer niet. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik voel nog niets qua tandjes, maar het zou heel goed kunnen!
Verder heeft hij vanavond wel ineens wee goed gegeten, ik kan er af en toe geen hoogte van krijgen.
En hij ligt nu ook lekker te slapen, hopen dat hij het heel de nacht volhoudt En anders gaan we maar even streng optreden!
Jullie ook succes met de PP!! Klinkt alsof het heftig is, en Seth kennende zal hij daar straks ook wel lekker aan mee doen

Liefs, Anne

@ Mriek ha ha ha dank je wel, ja dat vinden wij ook wel genoeg.

@lala Morgan slaapt nu ook gelukkig.

Groetjes,

Michèle

quote:
Haha, hier wordt Seth ook in het boodschappenkarretje vastgebonden, anders klimt hij er gewoon uit!

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Als ik heel weinig boodschappen nodig heb mag Jurian zelf achter het kleine karretje door de winkel lopen. Dit doet hij heel erg goed en vol trots…