Laatste sprong begonnen

Alleen naar binnen of koop je ook nog wat??

Groetjes,

Michèle

Als ik daar ochtend loop is hij ook zoet

Ha ha ha ja morgan ook die ziet van alles en staart naar alles. Wacht maar over een half jaar kunnen we dat niet meer doen want dan willen ze alles hebben

Groetjes,

Michèle

Dat hebben wij dus nu al. Erik laatst in de buggy met mij de stad in, naar een speelgoedwinkel voor een cadeautje voor een ander kindje en hij ziet natuurlijk van alles leuks. En dacht je dat we er gewoon bij langs konden lopen zonder drama? Echt niet dus. “Die, die, die.” En als ik zei “Nee, die laten we staan” en verderliep, was het dus brullen. Heerlijk, relaxed een middagje winkelen…

En PPT kan al heel goed beginnen hoor bij 16 maanden, dus Dylano en Nick kunnen er al aan begonnen zijn. Fijn hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek
Ben je gek??? Fijn??? hahahahaha.
PP en dan straks tegelijkertijd sprong net als bij Michèle? echt erger als nu kan niet hoor!!!
Oh ja toch ook nog niet eten en niet slapen. Nou dan weet ik wat me te wachten staat. geloof dat ik ff paar weekjes vakantie ga plannen in me uppie en dan na 2 dagen jankend naar huis, mis me kind

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Eten was vanavond goed, maar ja wij hebben een stampotfanaat dus de stamp rauwe andijvie gaat er altijd goed in, maar oh liggen voor der luier was weer drama. Schoppen gillen slaan aan me haar trekken.

Kan iemand me vertellen waarom we in godsnaam een tweede willen???

Groetjes,

Michèle

Geen idee

Heel lang wachten Michèle dan ben je het weer vergeten

Liefs Michelle

@Michelle: veel plezier op je een-persoonsholiday! Mag ik mee? Gaan we samen na één dag jankend terug naar huis…

@Michèle: dat vraag ik me ook af, waarom jullie dat willen…haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ michelle eh ja dat zou kunnen ja of hopen dat de tweede op mij lijkt. Ik schijn nooit problemen gehad te hebben met sprongen. Mijn ma wist niet eens wat het was tot ze me broertje kreeg.

@ Mriek. eh je eh denk denk denk

Groetjes,

Michèle

Eva is na een periode van LASTIG met hoofdletters een engel! Ik negeer haar nu als ze nep gaat huilen en dat werkt wonder boven wonder! Maar de sprong leverde wel heel veel nieuwe op, zoals stapjes zetten, goed zelf kunnen eten etc. Het gaat nu goed hier! Maar drama-queen is ze natuurlijk ook he, dat weten jullie, dus ik hou mijn hart vast voor de échte PPT! Aaaaaaaaaah!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Mriek
je mag mee

@Michèle
ik kan me dit van Madelon ook niet herinneren hoor

Liefs Michelle

Joehoe, ik ga op holiday! Waarheen Michelle? Haha, bij de gedachte alleen al om zonder Erik op vakantie te gaan wil ik op voorhand al niet meer weg. Dus ik vrees dat je toch alleen zult moeten… Pfff, ik ga maar slapen, voordat we té ver off-topic gaan…

En Michèle, als je het zélf al niet weet…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee ik weet het wel hoor Mriek ik wilde altijd een gezin en dat is voor mij toch twee kinderen. Ook om Morgan niet alleen te laten als wij er niet meer zijn. Om haar zeg maar een verleden samen te geven. Mijn vaders ouders zijn heel jong gestorven en hij heeft geen broers en zussen. Hij kan met niemand over vroeger praten die ook weet waar hij het over heeft en ik merk dat dat zo eenzaam maakt op dat punt. Dat is dus eigenlijk de reden dat wij als het gegeven is een tweede willen.

Groetjes,

Michèle

Hier ook iemand die vol in de PP zit.
Snachts weer wakker worden, nep huilen, zichzelf op de grond gooien etc etc etc.

Ook ik vraag me wel eens af waarom wil ik een tweede… maar ooohhhh het is zo mooi
en net wat Michèle zegt, voor een verleden/toekomt met een broertje/zusje.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh nee ze slaapt gelukkig wel door 's nachts. Alleen gister om 23.00 was ze even wakker, maar ze was heel raar gaan liggen en was daardoor der tul kwijt. Ze sliep meteen weer, alleen om 6.00 weer wakker.

Groetjes,

Michèle

@Mriek. Wat herken ik dat. Denk je lekker naar de winkel te gaan en een leuk kadootje te kopen in de speelgoedwinkel. Nee hoor, ho maar, meneer wil echt alles hebben!! Heb ik hem een tijdje een knuffel in de handen gedrukt totdat hij hem na een tijdje uit de buggy liet vallen (want afpakken is al helemaal geen optie). Ik was klaar, gauw afrekenen en weg. Lekker relaxed he!
Maar fijn dat het mogelijk is dat hij zowel in de ppt als sprong kan zitten hoor Dubbel feest.

Zou graag op vakantie gaan maar volgens mij zou ik het helemaal niet kunnen zonder hem. We willen het wel een keertje gaan doen maar volgens mij ben ik dan echt zo’n muts die iedere dag ga bellen om te vragen hoe het gaat… En dan van pure ellende weer naar huis wil

Bianca

@ Benick hou oud is jouw zoontje nu?? Want eigenlijk is het samenvallen met de sprong en pp eigenlijk pas vanaf zo’n 16 maanden mogelijk dus alleen met de laatste sprong (17 maanden) valt het echt samen als ze vroeg zijn met de pp…

Groetjes,

Michèle

@Michele. Nick is nu 16.5 maand dus vandaar dat ik denk dat het samenvalt met de 17 maandensprong! Joepie

Bianca

Yep dan zit je met hetzelfde euvel als ik met Morgan. Die is ook 16.5 maanden

Groetjes,

Michèle

@Mriek

Flauw hoor

Liefs Michelle