Even een up-date. Het gaat 's nachts bij ons nog steeds niet goed. Eigenlijk nog slechter dan voorheen.
We smeren het hoofdje van Max in met een lotion en zijn wangetjes en oortjes met een zalf, maar hij blijft enorm druk. De rode plekken zijn iets minder, maar hij heeft volgens mij nog steeds enorme jeuk. Het is ook moeilijk smeren, want je mag maar een bepaalde hoeveelheid lotion gebruiken en daarmee kan ik zijn grote bolletje lang niet helemaal mee bedekken!
Vannacht was het verschrikkelijk! Max had een papfles gehad om 22.30 uur en om 01.30 uur ging hij meteen helemaal los. Terwijl hij normaal zeker 4,5 uur met een voeding kan doen! Hij dronk heel snel en werd daarna hysterisch! Hij schreeuwde het uit, alsof hij pijn had. Eva werd natuurlijk wakker, maar viel in slaap toen Max stil werd en we haar hadden genegeerd. Ja, anders zitten we weer met twee huilebalkjes. Max wordt niet wakker door honger volgens mij, want de fles 's ochtends (er zit dan vaak 6 uur tussen) krijgt hij vaak met moeite weg. Ik denk dat hij wil drinken om pijn te verbijten…Een uur later, Max lag op het wassenkussen tussen ons in, gilde hij het opnieuw uit. Niet huilen, echt schreeuwen en keihard ook. Echt een pijnhuil! Uiteindelijk lag hij in de maxi cosi en heeft hij daar liggen kermen.
We hebben weer niet geslapen! We zitten echt met de handen in het haar: heeft hij jeuk, of pijn, of allebei? Ik denk dat laatste…Maar het ziekenhuis denkt dat het niet aan zijn voeding ligt en hij heeft het alleen 's nachts! Het wordt langzaam een never ending story…Mijn ouders wilden graag dat Max én Eva komen slapen morgen, maar het is echt niet te doen om hem mee te geven. Ze weten volgens mij niet waar ze aan beginnen! Hij is echt helemaal over zijn toeren, een heel ander kindje opeens weer…En we weten niet waardoor…Heel vervelend en erg afmattend zo!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 28 Jan 2011 12:54:45