Ik snap jullie wel hoor, maar ik zie zelf eigenlijk geen reden voor opname. Max is gewoon gezond. Hij is gewoon nagekeken en de ka vond hem ‘een prachtige zuigeling’ zoals hij dat zei. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij iets mankeert en ik denk ook niet dat hij iets heeft. Ik denk ook niet dat we dingen moeten zoeken zeg maar, want dan maak je jezelf gek. Ik vertrouw op de kinderarts en de allergoloog en die vinden dat Max een gezonde grote kerel is. Hij ziet er buiten zijn eczeem en platte koppie ook werkelijk blakend van gezondheid uit. Is ook erg alert enzo. Niks mis mee. Als ik ook maar enigzins zou twijfelen, zou ik zeker aan de bel trekken, maar ik zie hoe hij is en hij is dus gewoon kwiek en fit elke dag!
Wat Woezel zegt met dat dingen 's nachts erger zijn, daar kan ik me zeker in vinden. Het is alleen 's nachts dus EN overdag slaapt hij ook plat en heeft hij totaal nergens last van. Op het kdv gaat het ook prima. Vannacht hebben we hem eens van onze kamer gehouden en heeft hij in de box geslapen, papa op de bank. Hij heeft als een roos geslapen, niks aan de hand. Gisteren bij de oppas was er ook niks raars, ze had geen kind aan hem. Hij is nu tóch bij opa en oma en oma belde net dat het perfect gaat! Hij huilde even toen hij in een onbekend bedje moest, maar slaapt nu heerlijk in het campingbedje. Ok, de nacht moet nog komen natuurlijk, maar tot nu toe gaat het goed. Ik ben blij dat hij gewoon gegaan is, wij gaan lekker uitslapen en zijn naar de stad geweest vandaag. Ik miste Max en Eef alleen wel heel erg!
Hopelijk wordt de cirkel nu doorbroken en blijft Max rustig! De zalf vermindert de jeuk ook wel wat meer. We gaan hem nu voortaan ook gewoon in zijn bedje leggen 's nachts i.p.v. in de wieg (de lucht is erg droog op onze kamer) en dan zien we het wel. Nogmaals meiden, ik waardeer jullie bezorgdheid om Max echt, maar ik dring nu even niet aan op een opname, om bovenstaande reden. En nee, ik steek niet mijn kop in het zand. Want het maakt me niet uit als hij opgenomen moet worden als dat zou moeten. Hij moet immers ook een helmpje en daar kan ik ook nuchter mee omgaan. We doen wat voor hem het beste is! Ik moet 10 feb wel naar het CB en kaart het wel nog aan bij mijn verpleegkundige die Max kent. En ik heb een belafspraak met het ziekenhuis donderdag. We houden dus zeker de vinger aan de pols!
Groetjes Rainbow, trotse mama