Hoi Rainbow,
Je bent helemaal geen slechte moeder hoor. Iedereen zou hier geztoord van worden, logisch dat je dan een keer boos bent. Je bent ook maar een mens.
Ik hoop voor je dat ze wat aan max z’n exceem kunnen doen en dat het dan beter gaat. Als ik jou was zou ik goed op je strepen gaan staan in het ziekenhuis.
Als die allergoloog niets uithaalt moeten ze hem dan desnoods maar opnemen zodat duidelijk is hoe zijn gedrag qua slapen ed is. Misschien is het ook nuttig om hem eens te filmen als hij zo in de weer is en dit aan de arts te laten zien.
Bij een vriendin van mij heeft dit goed geholpen, daarna werden er een scala aan onderzoeken gedaan en werd er na lange tijd eindelijk duidelijk wat er aan de hand was.
Misschien een vreemd idee maar zijn er geen oordopjes in kindermaten? Als Eva echt zo’n last heeft van Max kan dit misschien een oplossing zijn. Ik bedoel zij moet toch op een gegeven moment ook doodop zijn en daar word het meestal ook niet gezelliger van.
Wat logeren betreft, misschien zou dit wat vaker kunnen? Ik snap dat je je enigszins bezwaard voelt maar als mensen het zelf aanbieden zou ik het zeker niet afslaan. Af en toe even bijtanken kan echt geen kwaad. Even lekker tijd voor jezelf en voor je partner en gewoon lekker kunnen bijslapen. Daar profiteren de kids ook van.
Groetjes ramona