Kruipen met hoofd op grond

Hier gesimp op de bank ik mag ook nooit iets. Hij snapt het wel maar voor hem is het ook niet makkelijk.

Enne sorry Mriek maar het moest een beetje netjes uitgedrukt worden enne geloof me ik ben geen austin hoor integendeel

Groetjes,

Michèle

Hoop ik voor je, borsthaar bij een vrouw is nog minder charmant dan bij austin powers…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ha ha ha kost me zoveel mesjes

Groetjes,

Michèle

Getsie, shut up. Vind het echt ranzig, heb al helemaal beelden erbij.

Grote lol hier! HAHAHA!

Groetjes!

@Mriek vanavond was zijn temparatuur toch weer 38 grrrrrr. Het verven is klaar nu morgen de vloer nog en dan is het klaar!!! Eindelijk hahahahha. Ik kan helemaal niet tegen rotzooi en dan moet je nu eens kijken pfffff maar de rotzooi is al weer uit de keuken en als dan straks de aparaten ook weer terug kunnen enzo ben ik weer helemaal happy. Ik moet wel zeggen dat ik het nu pasbegin te ruiken in de rest van het huis. Maar weet niet hoe die kleine neusjes werken.

@dames wat een heerlijk onderwerp

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Potjandosie Michelle, toch weer licht koorts dus. Nou ja, aan het eind van de dag kan het natuurlijk iets hoger zijn hè. Helemaal als 'ie nog niet helemaal de oude is. Hopelijk is 'ie snel weer helemaal beter, dit gekwakkel is ook niks. Fijn dat de keuken zo goed als klaar is. Rust in de tent! En hopelijk ook snel weer schone lucht, haha.

Groetjes!

Nee dit gekwakkel is inderdaad niks dacht dat het over was behalve het snotteren maar geloof ook dat ik weer wit puntje aan zag komen dus daar kan het ook van zijn.

Groetjes Michelle

Het gaat van het één in het ander hè, bij die kleintjes. Dylano heeft ook al veel tandjes toch? Ik meende in een ander topic te lezen dat hij al 6 of 7 heeft? Vroeg joh. Erik heeft er nu sinds kort 3 bij en zit nu op 6. Dat gaat ineens ook heel snel.

Groetjes!

Dylano heeft er inderdaad 6 en denk dus dat nr 7 doorkomt. Is inderdaad vrij vroeg. Hij is met alles vroeg hahahahaha krijg je volgens mij als je ze klein wilt houden.
Ik heb ook het idee als ze er eenmaal 1 hebben het heel snel gaat al kan ik me dat van madelon niet meer herinneren, je moet echt alles opschrijven want 18 jaar later weet je verdomd weinig meer hahaha, of het is de ziekte met uhhhhhhhh hoe heet dat ook al weer

Groetjes Michelle

Haha, gewoon ouderdom?

Ik heb ook dat idee hoor, als er eenmaal eentje door is is het hek van de dam. Schrijf jij dat allemaal op? Moet ik misschien ook doen, doe ik nu nog niet. Ben ik te lui voor…

Groetjes!

Bij morgan komt er boven 1 aan. De glinstering is te zien, maar hij is nog niet door. Enne ik hou voor morgan een dagboek bij al vanaf dat ik 12 weken zwanger was. Ik schrijf er niet elke dag in maar de dingen die van belang zijn wel en af en toe updates zeg maar

Groetjes,

Michèle

Goed hoor. Voel me haast schuldig dat ik het niet doe, eigenlijk is het gewoon voor jezelf ook al heel leuk. Je vergeet toch veel weer denk ik. Zoals vandaag: Erik is voor het eerst naar de kapper geweest! Zonder te huilen, lekker in een auto als stoel gezeten en maar ‘kletsen’. Ze zeiden dat ze wel meer van zulke kindjes wilden (vóór Erik was er net een jongetje geknipt die onwijs moest huilen). Zal binnenkort even foto’s op hyves zetten. Ben helemaal trots op mijn stoere zoon met z’n stoere nieuwe coupe!

Groetjes!

Ha ha ha erik naar de kapper, Morgan met mijn make up koffertje aan de haal wat gaat het toch allemaal hard

Maar wel heel netjes dat ie zo stil gezeten heeft en zich zo netjes gedragen. Hier nog steeds te weinig haar voor een strikje laat staan een kappertje

Groetjes,

Michèle

Kapper is hier voorlopig ook nog niet nodig al begint het wel door te groeien nu. Ik heb voor madelon ook bijna niets opgeschreven en weet nu dus wat ik allemaal vergeten ben. Dus vandaar bij dylano wel (ook niet eerlijk hahahaha) en hij heeft zijn eigen website die ik elke maand bijwerk uhh loop wle bijna maand achter maar oke hahahaha. en in het groeiboekje staat bij mij plaatje van gebit en daar kun je dus bijschrijven wanneer ze doorkwamen dus zo heel ijverig hoef ik daar niet voor te zijn en zo ook wanneer ze zitten enzo

Groetjes Michelle

Ah arme madelon. Ach misschien kun je wat bovenkomt over haar als nog opschrijven

Enne ja die moet ik nog invullen, lang leven het dagboek dan weet ik ook waar wat doorkwam kan ik het later invullen

Groetjes,

Michèle

Is wel een idee ja om dat lasnog te doen maar om nou te zeggen dat er veel bovenkomt. en inderdaad is een dagboek dan heel handig ook heel leuk

Groetjes Michelle

Hier was het hard nodig, dat kappersbezoek. Meneer begon al een matje te ontwikkelen en je kon z’n oren niet meer zien, zoveel haar lag erover. Nu is 'ie weer helemaal tiptop. Haha, Morgan de diva met een make-updoosje. Het gaat wel heeeeeeeeeeeeel snel ja…

Groetjes!

Ha ha ha voor je het weet moet pappa haar naar de dreumisdisco brengen

Groetjes,

Michèle

Haha! Nog maar ff niet…

Heb foto’s op m’n hyves gezet van ons knipavontuur! (En dan bedoel ik dus niet de bevalling…)

Groetjes!

Owwwwwww ik ga zo kijken

Groetjes Michelle