Kruipen met hoofd op grond

Hi Meiden

Hij heeft weer wat nieuws hoor… Sinds kort rolt hij! JOEHOE… en probeerd hij dus te kruipen… Het lukt hem aardig alleen zijn hoofd blijft op de grond hangen… Ziet er heel raar uit. Volgens mij vindt hij zijn hoofd te zwaar…
Zijn er nog meer kindjes die het zo doen?
Ik zal proberen om er een filmpje van te maken en op hyves te zetten. Het is echt zo grappig

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volgens mij was het Wil die hier laatst ook een topic over geopend heeft. Haar Bo deed dit namelijk ook, dus misschien kun je daar even op terugzoeken. Geloof dat de topic kruipen heette.

Ze is zelf tm woensdagavond een paar daagjes weg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik zag laatst op z’n funniest home videos-programma een filmpje van twee kindjes die ook kropen met hun hoofd op de vloer. Zag er komisch uit. Dus ik weet dat het vaker voorkomt, haha.

Groetjes!

Dylano weet nog steeds niet wat hij met zijn handen moet doen, de rest klopt allemaal maar hij vergeet zijn handen
en het nieuwste hier is op handen en voeten gaan staan, wat hij daar mee wil bereiken geen idee
Meer kids die dat doen?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

rico doet dit ook al een aantal maanden
ik vraag me af of hij ooit echt gaat kruipen. zijn hoofd is ook gewoon te zwaar en aangezien zijn hoofd dus zijn beentjes blokkeert tijdens het (willen) kruipen komt ie niet verder.
lastig he! hij wil zo graag!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij dylano dus niet zijn hoofd te zwaar maar weet niet wat hij met zijn handen moet

Groetjes Michelle

Jesse heeft wel een zwaar hoofd!

Wat een weer he vanacht… Ik ging bij Jesse kijken maar die heeft heerlijk geslapen. Niks van het onweer mee gekregen. Toen ik ging kijken lag hij lekker op zijn buik te slapen! Voor het eerst! Lief

Liefs

Inderdaad hier ook noodweer en dylano sliep ook gewoon door maar om 4 uur stond madelon naast me bed, mama het onweert zo hard lijkt wel of we in het oerwoud wonen, is het de klein niet is het de andere hahahahaha. met gevolg dylano ook vroeg wakker want ik had hem omgedraaid omdat hij met zijn hoofdje in het matras lag en normaal slaapt hij wel door maar hij is snotverkouden 10 keer achter elkaar niezen is niks hij moet er gelukkig zelf om lachen. Dus papa was er om half 6 uit want die had van de verdere nacht van het onweer niets meegekregen was hier al vana 10 uur aan de gang pfffff

Groetjes Michelle

Haha was ze bang? Ik was wel bang. Wij slapen op zolder dus met een schuin raam… Echt zo hard. Ook hagel enzo
Hier ook vanaf 22.00 tot een uurtje of zes Ook allemaal politie, ambulance en brandweer voorbij gereden…
Wat zielig dat hij zo verkouden is…! Jesse werd gelukkig pas om kwart voor acht wakker.

Liefs

zo dat klint helemaal lekker op zolder . ja Madeon is doodsbang van onweer, ze zei al als ik op mezelf woon en ze houden onweer zorg ik dat ik niet thuisslaap en komt het onverwacht hou ik jou aan de telefoon hahahaha

Groetjes Michelle

Morgan werd om half tien wakker door de harde regen. Het onweer vond ze geweldig, bij elke flits ging ze mooi zitten lachen op me arm. Muts diva dacht dat er foto’s gemaakt werden . Toen het rustig werd heb ik haar weer in bed gelegd en ze sliep zo weer net als pappa. Mamma heeft amper geslapen. Die lag met twee doodsbange katten in bed naar de flitsen te kijken.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Haha grappig dat Morgan meteen netjes in de houding ging zitten bij elke flits, omdat ze dacht dat er foto’s gemaakt worden. Ze vind het dus duidelijk erg leuk als er foto’s van haar gemaakt worden.

Wel minder dat jij zo slecht geslapen hebt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja ze vind foto;s geweldig. Ook al huilt ze als ze een door heeft dat er geknipt wordt gaat ze mooi zitten… Dat wordt nog wat later.

Ja vond ik ook, ben ook best verrot vandaag.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Rico heeft erdoorheen geslapen.
het donderde niet echt iher maar wel de ene na de andere flits.
alleen was ie wel al om 6 uur wakker (als het al neit eerder was maar toen hoorde ik m huilen)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan was wel moe toen ik haar wakker maakte vanmorgen om half vijf had ze om haar tul gevraagd en verder niet, maar wel brak om 6 uur dus ze zal wel iets meegekregen hebben.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Erik werd er om 4.30 uur wakker van, maar sliep na muziekje en speentje wel weer verder. Om 5.30 uur was het echt gebeurd, het is hier drie keer ingeslagen in bomen rondom ons huis, dus het ging zo hard tekeer dat hij er echt van moest huilen. Voor een keertje lekker bij ons in bed genomen.

Daarbij is hij ook nog ziek, buikgriep. Hij kotst en poept de hele dag door. Heb vandaag al weet ik niet hoeveel schone kleren moeten aantrekken en vieze moeten wassen. Luiers, doekjes, hydrofielluiers, washandjes…niet meer te tellen hoeveel er doorheen gaan. Hij had aan het begin van de nacht nota bene ook nog in bed overgegeven, alles zat onder. Dus wij hem nog onder de douche doen om 1.00 uur…al met al een gebroken nacht voor ons allen. Meneertje ligt nu te slapen en hopelijk gaat dit vannacht beter, zonder overgeven en diarree…duimen jullie? Ik hoop dat jullie ook allemaal lekker kunnen slapen natuurlijk.

Groetjes!

zal zeker voor je duimen dat het vannacht beter gaat met Erik! wat een gedoe zeg zo midden in de nacht.
Lindsey heeft er behoorlijk doorheen geslapen, ze werd alleen om een uur 4 wakker, toen had ze zich inmiddels al helemaal naar de voeteneind gewerkt. het was dan ook meer een huiltje van ‘ik lig hier toch niet zo lekker’. dus eventjes eruit gehaald en ook zij moest telkens even grinniken bij de flitsen, van de donders had ze helemaal niks gelukkig. dus al met al vader en dochter hebben heerlijk geslapen en moeders heeft zo’n beetje de hele nacht wakker gelegen. het is hier practisch de hele nacht doorgegaan met dat gedonder.

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Waarom slapen de papa’s overal doorheen huilende kinderen onweer noem maar op pfffff, ben gebroken na vannacht en dan nog de hele dag huis op de kop omdat de keuken geverfd wordt pfffff.

heel veel beterschap met erik Mriek, hoop dat je nu een betere nacht heb, ik duim voor je jij ook voor mij want ook dylano is ziek snotverkouden en daarstraks 38,6 koorts na zetpil weer netjes 37.4 maar ligt nu weer te krijsen in zijn bed

Groetjes Michelle

Ah arm schaapie. Hier ook mamma wakker hoor en de rest in slaap. Hopelijk vanacht een rustigere nacht. Morgan kan inmiddels tegen natusan in bad dus die ligt in een lavendelroes in der bed te slapen

Groetjes,

Michèle

img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]

Hier nog steeds niet slapen papa ligt al en ik zit maar weer ff af te tellen tot er weer een kwartier om is ben kapot op me rug lijkt wel gebroken pffffffff zit er nu zelf ff doorheen

Groetjes Michelle