Kruipen met hoofd op grond

Leuke foto’s mriek

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Inderdaad leuke foto’s Mriek maar had ik ook al op je hyves gezet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Dank u, dank u.

Groetjes!

hmm en dan zegt ze wat over mij en mijn mojo…

Groetjes,

Michèle

HAHA! Jij bent niet wijs.

Groetjes!

Wat supergoed van Erik dat hij geen kik gegeven heeft. Ben met Tim nog niet geweest, maar zijn haar begint nu echt te groeien. Denk dus dat wij binnenkort dus ook met hem naar de kapper moeten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha 'kweet het. Zo gek als een Ikea draaideur. Heb nu ook een shirt aan met daarop:

BIG FUN in a Little Package

Groetjes,

Michèle

haha een ikea draaideur… Heeft morgan ook van de shirtjes?

Liefs

Kikie: kruipt Jesse ook nog steeds met zn hoofd op de grond? ofja kruipen haha het proberen in ieder geval? rico komt geen meter vooruit hoor, alleen soms achteruit

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Inge:

ja nog steeds. maar het gaat wel steeds beter gelukkig. had geprobeerd een filmpje op hyves te zetten maar het lukt niet Hij nprobeert nu ook achter de katten aan te kruipen.
Komt toch wel joh met Rico…! Ik dacht dat Jesse nooit ging rollen of kuipen en nu dat hij het alletwee binnen 2 weken! Zo zie je maar,! Maar ik las in een ander topic dat Rico kon staan…Wat goed Als ik Jesse met z’n voetjes op de grond zet trekt hij ze weer om hoog.

Liefs

haha ik vind dat echt goed van Jesse hoor! enne idd ja ik denk dat rico misschien wel niet gaat kruipen want hij is al vanaf maand 2.5 gefixeerd op spring bewegingen maken met zn beentjes, en sinds maand 3.5 stond ie op mn schoot al goed stevig (wel met hulp) maar dat mocht toen niet van de therapeut ivm kiss. hij ging zn krachten daarop zetten ipv in zn nekje omdat ie dat gewoon niet kon.
dus met 6 mnd weer gedaan en hij springt op schoot enzo en als ie op de grond staat deed ie eerst zn tenen omlaag, maar nu doet ie dat ook inet meer. hij staat het liefste de hele dag op de grond maar goed ik kan m niet de hele dag vasthouden natuurlijk

@kikie, nee die heeft ze nog niet. Heb ook nog niks in haar maad gevonden Maar ze zal ze zeker krijgen. Ik heb ook t-shirts met Ernie en zo.

Groetjes,

Michèle

@ Michele: Lief met Ernie! Leuk he al die shirtjes!

@ Inge: met Rico komt het allemaal goed. Misschien loopt ie wel joh binnenkort en zelf denk ik dat mijn kind gewoon te lui is om zijn voetjes op de grond neer te zetten

Liefs

ik ben wel van mening dat kruipen in zoverre gezond is om te doen…
allemaal mijn nichtjes/neefjes die NIET gekropen of getijgerd hebben die hebben nu migraine.
Rico’s therapeut zei dat kindjes met kiss die niet (goed) behandeld zijn en om die rede niet gaan kruipen later leerproblemen en/of migraine kunnen krijgen.
wel toevallig dan toch?
ik weet niet of het onzin is of niet maar van een therapeut neem je zoiets toch aan en dat baart me dan wel zorgen…

Ik weet het ook niet hoor. Laatst zei iemand tegen mij dat wanneer ze niet gaan kruipen er een grote kans is op dyslexie ivm met motorische bewegingen. Of we dat moeten geloven?

Liefs

Dat hoor ik onderdaad wel vaker maar Sje zei ook al dat ze niet wist of dit achterhaald is.

Groetjes,

Michèle

Nee. een vriendin van mij heeft nooit gekropen en is dyslexties en andere vriendin heeft ook nooit gekropen en kan prima leszen dus…

Liefs

Volgens mij kroop mijn ex overal naar toe (was een late loper) maar wel zo dyslectisch als het maar kan.

Trouwens dyslectie is erfelijk he. Dus als pa of ma dyslecties is dan is er een grote kans dat de kinderen het ook zijn hoe goed ze ook kruipen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 04 Jun 2009 12:32:00

ach zo zie je maar, zijn dus weer is van die bakerpraatjes. overigens kan je er toch niks aan veranderen, ze willen of kruipen of ze willen het (nog) niet. hier dus ook eentje die alleen maar achteruit schuift…

liefs,
Rinske

Ach Morgan kruipt wel, enne ze wil lopen we zien het allemaal wel.

Groetjes,

Michèle