Kruipen met hoofd op grond

ja dat is vaak ook zo
voor kinderen zorgen is het vermoeiendste werk wat er is…
al van veel mensen gehoord ik werk zelf niet, ben gewoon mama dus ik weet het niet maar geloof het graag

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik weet at ontzwangeren ook meespeeld, maar ik heb sinds ik 32 weken zwanger was geen rust meer gehad en mijn lijf doet ook pijn. Dat wil iik ook laten checken. Het is bij mij geestelijk en lichamelijk. En moe oke, maar de nijging hebben om iedereen te willen slaan lijkt me ook niet goed.

Groetjes,

Michèle

nee dat is inderdaad wel wat meer dan oververmoeid zijn, wat opzich al zwaar genoeg is, maar zoals ik van jou hoor zit je er echt op elk vlak nogal doorheen. ik hoop dan ook echt dat er morgen wat duidelijkheid zal komen van de ha over het hoe of wat verder.

succes en ik denk aan je!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

@Mriek de koorts was gelukkig weg vanmorgen en daarstraks 37.6 dus das ook nog niets heeft hij wel vaker nu ff kijken wat het vanavond doet. Hij is nog wel snotverkouden is een varkentje nu. Fijn dat het met Erik ook weer wat beter gaat.

@Michèle tuurlijk is dat niet het alleen ontzwangeren maar komt goed meid weet ik zeker
Enne ik blijf voorlopig uit de buurt heb geen zin in meppen
Heb je geen boksbal? ff tegen aan rammen kan goed opluchten.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Fijn dat het met Dylano beter gaat. En 37,6 is keurig hoor. De temp van die kleintjes schommelt normaal gesproken tussen de 36,5 en 37,5 is mij verteld dus dan is 37,6 heel netjes. Nu nog stoppen met dat varkentjes-gedoe en dan is het helemaal weer goed hè?

Erik heeft vandaag weer fruit, brood en groente gehad, dus die is er denk ik weer helemaal. Hij is ook weer wat actiever en vrolijker, dus die is overmorgen zeker weer de oude verwacht ik.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach slaan zal ik niet zo snel doen, maar ik heb momenteel een zeer kort lontje enne daar helpt moe zijn ook niet echt bij. Maar we zien het morgen allemaal wel. Zo nog even tv kijken met het mannetje enne morgan is morgen op het kdv dus even slapen en zaterdag gaat ze uit logeren dus zondag UITSLAPEN !!!

Groetjes,

Michèle

Wat een heerlijk vooruitzicht Michele! Ben jaloers!

Groetjes!

lekker joh michele, geniet er maar van!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oh maar ik ga er ook heerlijk van genieten. Ik ga zo eerst even bioskaartjes halen voor mij en pappa en dan morgen breng ik haar weg en zondag wordt ze weer thuis gebracht. Even lekker de rust en ruimte

Groetjes,

Michèle

lekker Michèle lekker van genieten.

Hier nog steeds een knorretje Mriek maar de koorts is weggebleven alleen gisteravond 37.9 maar er geen zetpil meer voor gegeven en vanochtend 37.2 dus gaat goed. Maar die snottebellen grrrr, maar reageert misschien ook wle wat op de verflucht in huis want de keuken schiet NIET op, al lijkt nu het einde in zicht te komen maar die kleine frutdingen wat gaat daar een tijd in zitten plus je kan natuurlijk maar constant met 1 persoon aan de gang omdat de ander dan bij dylano blijft.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

lekker filmpje pakken dus! heerlijk hoor!!
ga je trouwens naar Angels and Demons? (onthouden uit een ander topic )
heb m vorige week gezien, hij is wel errug goed, alleen de clou mis je wel een beetje vergeleken met het boek, maar verder erg goed kan ik je zeggen.

liefs,
Rinske

Yep, ik kwam niet uit de reservering via het internet (volgens mij is dat leeftijd of zo) dus ik ga ze meteen langs de bios. Enne ik heb dat boek nog niet gelezen van hem. Wil het wel hoor, maar nog niet van gekomen. Da vinci code vond ik op zich ook goed alleen mis je veel. Zelfs met de Godfather heb je dat enne die is toch heel waarheidsgetrouw naar het boek zeg maar.

Groetjes,

Michèle

absoluut waar! ach ik vind eigenlijk bij elke verfilming wel dat je een hoop mist. soms niet minder goed maar vaak helaas wel. moet zelf zeggen dat Angels and Demons inderdaad wel een hoop mist maar niet minder goed is dan het boek. maar ja als je het boek niet heb gelezen mis je het ook niet hahaha

liefs,
Rinske

Verflucht word ik ook nooit heel blij van Michelle, kan best zijn dat Dylano daar ook last van heeft. Hoelang nog denk je, voordat je keuken eindelijk klaar is?
Gelukkig had 'ie vanmorgen alleen nog iets verhoging, hopelijk is ook dat snel voorbij. Hier is Erik weer helemaal oké. Weer helemaal gezond. Joehoe!

Groetjes!

quote:
Ach slaan zal ik niet zo snel doen, maar ik heb momenteel een zeer kort lontje enne daar helpt moe zijn ook niet echt bij. Maar we zien het morgen allemaal wel. Zo nog even tv kijken met het mannetje enne morgan is morgen op het kdv dus even slapen en zaterdag gaat ze uit logeren dus zondag UITSLAPEN !!!!!!!!

Groetjes,

Michèle

haha herken het neiging omt e slaan
mn vriend kreeg vorige week een knijp in zn arm ik moest me even afreageren, maar het was niet mijn bedoeling dat hij een blauwe plek kreeg tot china,
hij kon er wel om lachen maar ik voelde me rot
was gewoon even te chagerijnig en als ie me dan gaat zitten jennen (wat in een man zijn ogen dan grappig moet zijn) toen ahd ik zoiets van hier heb je dr 1 en toen vroeg ik ook nog: wil je er ook een mep bij? die krijg je gratis
maar aangezien mn knijpen al iets harder was dan gepland liet ik dat maar achterwege haha

Huiselijk geweld…is helemaal niet goed hoor…

Groetjes!

hahaha, hij mag me best aangeven hoor: KNIJPER VAN DE DAG
ooh echt ik schaamde me rot maar hij vond het best komisch,
echt ook toen we nog wel is stoeide ofzo die staat meteen vol met blauwe plekken terwijl ik echt niet hardhandig ben ofzo, maar goed ik win toch nooit met stoeien

Oh ik heb mervin laatst wel gemept. Dan zo kwasi gespeeld van krijg ik niks vanavond dan ah joh en dan aan je gaan plukken terwijl je bekaf bent… Grrrrrrrrrrrr hij lacht dan ook, maar ik ben echt boos dan. Wil me mojo trouwens ook wel een keer terug…

Groetjes,

Michèle

Ieh, Austin Powers-visioenen…mojo…haha. Denk meteen aan dat enge borsthaar in de vorm van…

Groetjes!

haha michele,
ja ik vat m.
hier ook hoor mede om die rede kan je echt pis link worden
vrouwen…is het antwoord dan:-d