Kruipen met hoofd op grond

@Michelle: tuurlijk duim ik ook voor jou! Niets aan hè, je kindje ziek. Vind het zo zielig!

@Rinske: dank je wel!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Is inderdaad zielig pffffffff en door dat gehuil zit iedere keer zijn hele gezicht onder de snot en heb zoiets moet ik dat maar laten zitten dan maar zo gaat hij er een spelletje van maken, hij is dood en dood moe. heeft vandaag ook maar 2 1?2 uur geslapen afgelopen nacht al slecht. Het wordt nu iets minder geloof ik hopelijk valt hij in slaap.

Slaapt erik wel? en wordt de buikgriep al minder?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Heeft ie nog een beetje geslapen Michelle? En jij ook??

Hier om 5 uur 1 piep om der tul en om 6 uur heb ik haar wakker gemaakt.

Groetjes,

Michèle

img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]

Zo dan heb jij lekker geslapen Ik ook hoor hij is tegen half 10 in slaap gevallen en de eerste brul was om half 6 toen heeft papa even zijn tut gegeven en heeft hij tot kwart voor 7 geslapen. Ben vanochtend wle naar de ha geweest hij had/ heeft nog steeds 38.6 en wou even weten of zijn longen zuiver waren maar dat was allemaal oke dus denkt ze aan een virus, koorts vrijdag niet weg en ik zo het weekend niet wil ingaan terugkomen en bij twijfel ook. Gelijk maar even gevraagd hoeveel zetpillen hij nu mag 4 a 5 dus maar den khet wel met minder af te kunnen hij is vrij vrolijk als hij uit bed is en drinken doet hij ook goed tot nu toe. Alleen boterham was bagger kreeg hij iedere keer hoestbui dus mee gestopt en lekker meer melk in zijn fles gedaan. Nu slaapt hij vanaf 1 uur dus hoop dat hij nog ff volhoudt dan rust hij ook wat tenminste. Is net knorrend varkentje

Groetjes Michelle

Kunnen het geen tanden zijn Michelle?? Morgan had toen ook ineens een week 38 tot 38.5 en daarna was het over en kwam er 1 tand door.

Groetjes,

Michèle

Ne denk het niet Michèle hij is ook snot en snot verkouden. Hij heeft inmiddels 6 tanden en kan niets in zijn mond zien dat er eventueel op wijst dat er nieuwe in aantocht zijn. Moet ik er wel bij zeggen dat hij dat ook niet echt toe laat. maar hij is nu net wakker dus toch ff flinke tuk gedaan

Groetjes Michelle

Ja verkouden kan ook. Morgan heeft weer een snufneus en als ze wakker wordt koekoogjes… en een strijd dat dat is om die schoon te maken

Groetjes,

Michèle

@Michelle: zielig voor Dylano!

En Michele gaat het met jou al beter? Ik hoop het

Jesse moest ik vanmorgen wakker maken ligt hij op zijn buik te slapen haha

Liefs

@ kikie Ja het gaat. Ben wel heel moe. Gek genoeg lijk ik moeier als ik een hele nacht kan slapen. Maar ja dan voel je het misschien pas echt. Dus hopelijk hebben ze ook energiepillen

Vrijdag natuurlijk naar de ha. Zo even een lijstje maken met Mervin dat ik niks vergeet. Ook wil ik een doorverwijzing naar de orthopeet want door dat mijn benen zo’n pijn doen ben ik ook moe natuurlijk.

Maar Morgan ligt te rommelen in bed nu, ze zal zo wel lekker in slaap vallen.

Groetjes,

Michèle

@kikie is ook zielig

@michèle ik mag nog niet eens een neus afpoetsen dan is hij en partij kwaad maar hele snottebellen komen eruit dus het zit gelukkig niet vast.
en dan levert hij vandaag toch nog een prestatie hij gaat zelf zitten ben zo trots op hem ziek zijn en dantoch nog dit doen. Misschien kan hij het wel niet meer als hij beter is.
Hij slaapt nu maar das tegenwoordig normaal dat hij 3 kwartier tot een uur krijsend wakker wordt dus houdt me hart vast

Groetjes Michelle

@michele
Herkenbaar dat moe zijn. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en zij denkt dat ik oververmoeid ben. Heb he alleen zelf nog niet door. jesse slaapt braaf door dus daar kan het niet aan liggen… Moet nu bloedlaten prikken.
Hopelijk weten ze bij jouw ook wat het is. Misschien wel te veel werken?Laat even weten hoe het vrijdag is gegaan

Liefs

@Scottie en Michelle: ja, heel goed geslapen! Van 19.00 uur tot 7.00 uur (en dat komt NOOIT voor) zonder een kik te geven. Vandaag ging het iets beter, koorts iets gezakt, iets meer gedronken dan gisteren, maar nog wel twee keer overgegeven en één enorme diarreeluier…maar gaat hopelijk de goede kant weer op. Lief dat jullie het vragen!

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZSPRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 27 May 2009 20:23:16

@ Michelle. Ja ze zijn niet stuk te krijgen. Morgan was trouwens bij het CB vanmiddag met pappa. Ze doet het hartstikke goed zeiden ze. Ze was ook ruim een kilo (!) aangekomen dus mocht ze weer niet willen eten maar ik me niet zo’n zorgen Enne ze waren niet echt verbaasd dat ze al zoveel kan en doet. Ook is der bovenkaak hard en zit der tand er daar ook aan te komen.

@ kikie. Ja oververmoeid ben ik zo ie zo. Althans daar ga ik wel vanuit dat ze dat zal zeggen. Alleen 100% ziektewet zie ik niet zitten wat thuis ga ik ook tegen de muren aan dan. Misschien 75 of 50% zw. Maar ja dat moet ik vrijdag maar even zien. Ook wil ik wel eens andere emoties hebben die overheersen in plaats van alleen maar huilen en alleen maar willen schelden en schreeuwen. Ik heb ook erg snel de nijging om een paar meppen uit te delen. Ik doe het niet hoor, maar ik ben een zeer kort tot geen lontje op het moment.

Groetjes,

Michèle

ja of zomaar gaan schreeuwen… Alles is dan teveel… daarnet ook alles gezogen ivm met katten. gingen ze daarna vechten ggrrrr werd echt gek alles onder de haar…
Misschien dat je alleen 's ochtends kan gaan werken bv. Maar je bent niet de enige hoor met dit probleem…

Liefs

@mriek fijn dat het met erik beter gaat en nu hopen dat het morgen weer ietsje beter gaat. Moesten ze verbieden dat die kleintjes ziek worden, zo zieligggg en niets kunnen zeggen, weet nog wel dat ik blij was toen madelon wat ouder was en auw kon zeggen en wijzen.

@michèle vergeet niet dat we nog steeds aan het ontzwangeren zijn he kan tot een jaar duren en ook zolang gieren dus die hormonen door je lijf. Tel daar bij op dat zo’n kleintje die de wereld aan het ontdekken is en tig keer op een dag moet eten, je helemaal uitput ook al slaap je goed. En jij werkt dan ook nog. Mijn vriend zegt een dag met dylano en ik ben moeier als dat ik aan het werk ben. En ik zeg altijd zouden we ooit nog uitgerust raken? En het antwoord daarop is ja dat komt werkelijk weer weet ik nog wle van madelon . Ik neem me petje voor je af hoor ik moet er niet aan denken dat ik ook nog hele dagen zou moeten werken dan was ik echt een wrak denk. nu een halve

Groetjes Michelle

Je werkt 40 uur Michele? ik werk 32 uur in vier dagen en vind dat al heel veelLiefs

@Michelle: inderdaad, ziek worden van je kind zou bij de wet verboden moeten worden. Haha. Het gaat steeds een stukje beter gelukkig, in het weekend zal 'ie wel weer helemaal het heertje zijn. Hoe gaat het met Dylano? Die was toch ook niet helemaal fit?

Groetjes!

hmm jullie zijn ook allemaal tegen het overvemoeide aan.
en dan dat geschommel van het weer, dat erbij maakt ook weer moe natuurlijk.
Rico wil s’ochtends dus niet meer slapen. linksboven is ook zijn tandje nu door. en daarlangs (op 3 plekken) is het ook dik en wat gezwollen dus hij zal zich wel niet helemaal honderd voelen.

idd wat Michelle zegt; we zijn allemaal nog wat aan het ontzwangeren, en dan meoten we ook nog wennen aan het ouder zijn…tuurlijk ben je er in zekere zin wel aan gewend maar ze veranderen zo snel en je moet je elke keer opnieuw aanpassen en soms is dat gewoon echt to much…en als ze dan ook nog aan het springen zijn is dat helemaal brak natuurlijk

@Iedereen: denk ook een beetje aan julliezelf, ga wat leuks doen, laat je man oppassen of iemand anders. TIP: sauna! echt heerlijk…laatst ook gedaan knap je wel van op. en dan gewoon s’middags ofzo gaan zodat als je s’avonds thuis komt en je kleine in bed ligt niet daarna ook nog is vanalles moet gaan doen…lekker relaxen dus!
oh en deze tip geld ook voor mezelf

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja sauna! wasd echt lekker! En idd de kindjes die springen. huishouden, werken ect… Is ook allemaal vermoeiend maar wordt allemaal beter.
Vandaag gaan we wat leuks doen! Lekker varen (Als het weer mee zit)

Liefs

uhm nou hier hetzelfde hoor, zelfs al heb ik een keer een nacht goed geslapen ik sta nog steeds doodmoe op. en ook Daan zegt altijd dat hij het op z’n werk rustiger heeft, ook fysiek gezien (en hij is toch bouwvakker) dan dat hij de hele dag voor Lindsey moet zorgen. dus ja goed voor onszelf zorgen is absoluut een goed plan!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />