Kledingmaten

Zo’n ding, voor als je onderwater gaat? Met zo’n lange pijp waar je doorheen ademt?

Gewijzigd door - MamaDanique op 29 Oct 2009 14:00:14

Ja, het zijn witte rompers, met een heel klein plaatje erop
Ze hebben ze met roze 'lieve’plaatjes, en met wat ‘hardere’ gekleurde plaatjes.
En ik heb natuurlijk de roze genomen
Dus, dat is het verschil tussen de witte rompers!
Liefs, Anne

heb net even bij het snorkeltje gekeken idd wat een leuke site zal er binnekort wel eens wat bestellen voor die prijzen laat je het niet liggen
oeps hoor mijn man nu al roepen ergens in mijn achterhoofd de kasten zijn al zo vol!!! hahaha

groetjes

Ik ga zo even kijken. Mannetje is niet thuis

Enne Anne, we zullen het hem niet vertellen enne ik denk dat ie het zelf nog niet door heeft

Groetjes,

Michèle

@Michèle
Ik heb net zo’n vretschuur als jij he
Snap echt niet dat dat kereltje niet dikker is als je ziet wat die op een dag eet en drinkt jeetje.
Geloof niet dat madelon ooit zo gegeten heeft toen ze klein was
En dan nog schooien lijkt wel een hond

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

k weet het Michelle, was ook een geintje. Je kent me nu wel een beetje toch??

joh ik was ook altijd brood en broodmager… komt wel goed met hem.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk wist ik dat het een geintje was

Liefs Michelle

Ik zag inderdaad dat de HEMA-rompers in de aanbieding zijn. Maar ze hadden lange mouw en dat vind ik niet zo fijn. Eigenlijk heb ik er ook genoeg, dus ik hou mijn geld in mijn zak deze keer. Bij ons is 74-80 ALTIJD op, heel irritant! Petit Bateau ken ik, maar die rompers zijn tegen de 20,- en zelfs IK, toch shopaholic die niet echt op de centjes let, vind dat veel te duur. I love HEMA!

En het Snorkeltje zit in Eindhoven. Die eigenaresse heeft inderdaad een site en nu heeft ze ook een winkel, vlakbij ons! Ik ben er al gaan kijken, maar vond toen niet echt iets naar mijn zin. Ik ga wel even op de site kijken toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik vind haar site echt supergeweldigcool… En ze heeft leuk spul voor leuke prijsjes. Heb nu dus 2 shirtjes met lange mouw en een spijkerbroekje, voor 12 euro! Natuulijk komen er nog wel verzendkosten overheen maar dan nog! En ze heeft gewoon een hele goeie service, als je vragen hebt over hoe iets valt beantwoord ze die gelijk. Als je haar reacties leest zie je ook dat bijna iedereen positief is. Hè, waarom wonen wij aan de andere kant van .nl…

Ja, ik vond het ook een aardige vrouw en ze zei dat haar site super loopt. In de winkel is het tot nu toe een stuk minder druk? Ik zie er nooit zo heel veel mensen. Maar als je eens iets wilt hebben wat op de site is uitverkocht ofzo, kan ik het wel voor je halen en opsturen. Scheelt allicht in de verzendkosten, want ik kan alles heel goed plat opvouwen!

@Miniboy, een romper met een kol? Dat heb ik nog nooooooit gezien? Wel met een kraagje, maar een kol? Wat STOER!

Jah, zo plat dat het in een envelopje past…
Ik denk inderdaad dat zij het gewoon in een doosje doet of zo. Heb nog niet gezien dat iets uitverkocht is op de site, maar misschien staat het er dan gewoon niet meer tussen of zo. Laatst had ze zo’n leuk spijkerjurkje… Maar die kan ik dus nu niet meer vinden op de site.

En rompertjes met een kol heb ik nog niet gezien, wel met kraagje inderdaad. Had voor Danique ook zo’n lief jurkje met rompertje eronder met kraag… Heeft ze maar een paar keer aan gehad, had het gekregen en toen werd het snel zomer en warm. Dus zonde.

Heb ik ook gehad voor Morgan Rainbow met col, van de C&A, maar helaas zoals met alles van de C&A weer een krap hoofdgat dus ze was er weer eens eerder uit. Kan wel eens kijken of ze die weer hebben. Moet zaterdag toch de stad in.

Groetjes,

Michèle

Ik zag op de reclame op TV, 7 rompers voor 13 euro!
Misschien is het iets??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

7 rompers voor 13 euro! Sjemig, dat is ook niet duur…
Je bent alleen vergeten te vertellen waar dat dan was…

HEMA!!

Ben blij dat wij de primark hebben 3 rompers lange mouw voor 4,50 dus nog goedkoper

Liefs Michelle

quote:
Ik zag op de reclame op TV, 7 rompers voor 13 euro! Misschien is het iets??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Lieve Melanie… Over deze Rompers hebben we het al de hele tijd… Geeft niet hoor je bent wel heel lief

Groetjes,

Michèle

@Michele: Hebben ze bij de Primark dan ook babykleding?
Want als ik wil, ben ik ook zo in het Alexandrium even de bus pakken
Liefs, Anne

Eh anne, je bedoelt Michelle denk ik… Die zit in Rotterdam… Ik zit in Den Haag

Groetjes,

Michèle