ja dat is ook wel waar, maar goed ze bestaan niet voor niks denk ik aan de andere kant… zoiezo is rico een kleumpje.
maar 's nachts bijvoorbeeld dan slapen wij onder een lekker dekbed, niet in een slaapzak. een dekbed is veel warmer, ik heb ZELF een 2 persoonsdekbed, die ik absoluut niet deel haha (egoist) rijco slaapt onder een 1persoonsdekbed. Ik rol me dan helemaal in dat dekbed en kruip ook nog is tegen rijco aan.
ook een kleum dus.
en rico heeft ‘maar’ een slaapzakje met lange mouwen. is echt niet zo optimaal als een dekbed. dus dan zijnr ompers met lange mouwen perfect
Kledingmaten
Haha Inge zie het al helemaal voor me…jij bent idd wel een kleumpje
Je hebt idd ook gelijk dat er niet voor niks rompers met lange mouwen bestaan. En natuurlijk zijn er ook uitzonderingen bij kindjes die het snel koud hebben. Het was ook niet als aanval naar iemand bedoeld. Maar ik verbaas me er gewoon soms over hoe ouders hun kindjes aankleden. Gewoon veel te warm en dan heb ik zoiets van op deze manier worden je kindjes later wel koukleumpjes. Gewoon omdat ze altijd veel te warm aangekleed worden.
Groetjes,
Sandra
Ik doe morgan lange mouwen aan als ze een dunner truitje aan heeft en als ze een dikker aanheeft dan draagt ze korte mouwen.
Zag vanmorgen een wagen en als je goed keek zat er ergens ook een kindje in. Dat was zo ingepakt dat dat echt bijna niet te zien was. Hoe doe je dat dan als het echt kouder wordt.
Groetjes,
Michèle
Eerst maar even reageren op de maten: die zijn inderdaad drama! Ik kijk nu gewoon en schat welke maat ik moet hebben, want Eva valt ook niet in de standaardmaten van bv Prenatal. Tot verbazing altijd van de verkoopsters! Ze heeft van broek nu 74 en van shirtje 80. Ze is niet heel lang nog en de broeken zitten nog wel los in de taillle en ze zijn vrij lang. Ik heb veel setjes in 80, maar het zal mij benieuwen hoe die broeken vallen? Anders maar een beetje omrollen. Ik had een supergave jas gekocht met herten erop, echt zo lief. Ik deed 'm zondag aan en Eva verzoop er in. Niet een beetje, de hele rits zat voor haar ogen! Het was een gewatteerde jas en ze leek net Flipje van de Betuwe! Maar toch…het is een 80. Ik hoop dat ze 'm in januari ofzo alsnog past, want hij is te leuk!
En wij hebben wel altijd Hema-rompers, daar zweer ik bij. Die hebben een lekker ruime hoofdopening en ik vind ze altijd leuk met motiefjes enzo. Ik zag ook leuke bij Prenatal, met eekhoorns enzo en die heeft ze nu ook drie. Maar die zitten toch net wat minder…Ik heb nu 74-80 aan en dat gaat goed. Ze gaan gewoon de droger in hier en ze heeft ze al heel lang aan, al sinds ze 74 heeft. Maar ik heb nu ook rompers met korte mouw gekocht, die spaghetties doe ik nu alleen nog aan onder een vestje met een shirt.
Moeilijk inschatten de maten…Soms pas ik het toch hoor en meestal vindt Eva dat prima! Truien zie je inderdaad niet zo heel veel, wat ik ook jammer vind. Dat staat ook gewoon leuk! Ik zal ook eens kijken bij C&A dan, want ze kan nog wat truien gebruiken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Rainbow komende week 7 rompers voor 13 euro bij de Hema in de aanbieding, ik ga straks even kijken anders grijp ik weer mis
Groetjes,
Michèle
Haha, ja… die aanbieding had ik ook gezien!!
Ook maar even kijken of ze die bij ons nog hebben.
Lief,s Anne
Ok heeft wel niet zoveel met het topic te maken, maar ben zo jaloers, H&M, C&A, Villa hap
We hebben hier de tweedehands markt (14 hands voor europa) een PEP, soort Zeeman/Wibra en Oma die 1x per jaar kleding komt brengen.
XXX voor OMA!!!
OH wat erg lijkt me dat. Maar kun je niet op de Hema site dingen uitzoeken en dat iemand ze naar je opstuurd?? Of is de post daar te onbetrouwbaar voor???
Groetjes,
Michèle
Ahhhh nee hoor mijn dochter loopt er prima bij, soms is het niet makkelijk, maar er komt genoeg deze kant op, en soms sturen vrienden mij wat, maar dat komt niet altijd aan. Verder heeft OMA altijd een koffer met kleding en speelgoed bij! hahahaha Misschien gaan we binnenkort naar Zuid-Afrika, kan ik even lekker shoppen! maar ladies geniet er iig van, want niet iedereen heeft die luxe, nu mis ik NL namelijk wel, hahahahahah
Eigenlijk zijn wij dan best erg. Of eigenlijk ik voor mezelf sprekend. Het is dat pappa mij terug gefloten heb en ik nu vraag of ik het kopen mag, maar ik heb echt dingen van Morgan die ze nog nooit aangehad heeft door mijn shop gedrag… Shame on me…
Groetjes,
Michèle
Gister bij de Hema geweest en 86-92 was weer weg. Thuis op internet kon in ze nog wel bestellen maar bijna alles voor 86 is al uitverkocht. Is er dan zo’n babyboom geweest dat alle die maat zo snel weg is???
Groetjes,
Michèle
Dan zal ik ook wel weer misgijpen
Zoals ieder keer hahahha.
Enne maten praat me er niet van. Dylano is gewoon te mager!!! en lang
Liefs Michelle
Je moet hem niet alleen in het weekend en op feestdagen eten geven he michelle.
Maar misschien nog op internet??
Groetjes,
Michèle
quote:
Wij kopen onze rompers bij hema, de stretch rompers! En bij http://www.bimbambini.com, van petit bateua
hele leuke site maar jeetje wat duur, 1 romper 13 euro (zit een kooltje aan)
ik vind het nogal.
kan me dat helaas niet veroorloven
hahaha ik vind die verplichte dingen waar je niks van ziet altijd al snel duur. Maar kwaliteit is ook belangrijk. Dus hier ook Hema fan. Heerlijke rompers. Heb er ooit 1 met kol gehad voor geboorte. Staat echt super leuk/lief … maar hij poepte hem gelijk onder… en ik krijg het er niet meer uit …
Dus dan toch maar goedkoper Hema rompertje …
hahaha, ja dat had ik dus ook met zijn nieuwe kleding
en met MIJN nieuwe vest. van dolcie en gabana ofzoiets, en hij had een spuitluier, op mijn vest!
kreeg het niet meer schoon…draakje!
Ik ben ze besteld op de hema-site, ging ik nog een keer kijken, zag ik dat ik de meisjes-variant heb besteld:$
Beetjes dom!! Maargoed, je ziet ze toch niet…
Liefs, Anne
Ha ha ha het zijn witte rompers… waar zit het verschil dan Anne??? (we hebben het toch over de rompers???)
Groetjes,
Michèle
Oh jeetje… Ik weet niet of ik het mag zeggen… Maar heb dus net kleertjes besteld via internet, bij het snorkeltje. Echt superleuke kleertjes, en voor geen geld. Denk dat ik ze na het weekend krijg, dus ben benieuwd of ze ze al aan kan. Heb een spijkerbroekje in maatje 74 en 2 shirtjes in maatje 80… Omdat die altijd wel wat langer mogen. Lekker warm over het ruggetje. Ze hebben vandaag actie, 3 voor de prijs van 2…