Kledingmaten

Jaa… natuurlijk!!
Die bedoel ik!
Dus 2 brichten geleden is @ Michelle
LIefs, Anne

Ha ha ha geeft niet hoor, ik verwar mezelf ook wel eens met haar, als ik een naam moet typen.

Groetjes,

Michèle

Ja die it in alexandrium waar vroeger de v&d was. Ze hebben er indd babykleding.
Laatst had madelon 2 coltruitjes voor 4 euro en een gewoon truitje voor 3 euro. Over het algemeen is hij goedkoper als de zeeman.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik hoor het al, ik moet naar Rotterdam om me gang te kunnen gaan…

Groetjes,

Michèle

Zo is dat michèle en een voordeel die primarken zijn er niet zoveel dus niet heel het land loopt met hetzelfde

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Heb de topic door gelezen en zag dat er wat “poep” problemen in kleding waren
Wat ik altijd doe Ik gooi het een nachtje in een emmertje met een schep “nep oxi action” dat koop ik gewoon bij de supermarkt van hun eigen merk
Zo heb ik al heel wat kleertjes van de ondergang gered
Zelfs een slab kreeg ik weer schoon Waar van die worteltjes prut uit een potje op zat En dat is echt bende Zat ook op mn witte blouse Weer helemaal schoon
Als ik het echt een rot vlek vind doe ik er na de oxi behandeling nog een lik groene zeep op en hup in de wasmachine

Verder zijn de maten idd moeilijk
Heb vd week een pyama bij de zeeman gekocht Bjorn heeft nu mt 80 Dacht doe maar 86 Had m ook niet in 80 moeten kopen Dan was hij na 1 was beurt al te klein geweest

@mama malawi
Wij zijn naar Z afrika geweest toen Bjorn een half jaar was
Ik kreeg toen de tip van een lokaal iemand om naar akkermans te gaan
Dat is werkelijk een shop walhalla voor kids
Helemaal voor meisjes Maar zelfs voor jongens hadden ze zoveel Wel 4 keer zoveel als id gewone ned winkel Waar het toch altijd 2/3 meisjes en 1/3 jongens is
En de prijzen waren echt om te juichen Shirtjes voor 2 euro Broekjes 3 euro
Denk dat je wel kan raden hoe vol de koffer zat terug naar nederland
Zo fijn shoppen …

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Hele late reactie sorry…

Het is inderdaad bij de hema, en sorry wist niet dat het er al over ging…:blush:

Noah heeft maat 80 van truitjes en maat 74 van broek, maar mag nu al wel maat 80 halen.
Had hem van de week een broek aan gedaan (maat 74) bleek veeeeel te kort te zijn…oepssss!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben net terug van de stad. Wilde voor Morgan er nog een winterjas bij. Want ze eet altijd een appel onderweg naar huis dus je wilt niet weten hoe der jasje eruit ziet. Nadeel is alleen als ik het was is het niet de volgende dag droog dus vandaar. Denk even snel naar de zeeman, nou mooi noppes. Jasjes tot 68. Dus ik vraag waar maatje 86 is desnoods 80. Hadden ze niet. Vanaf 92 weer, Das wel erg groot. Was ik ‘verplicht’ om toch een jas van 20 euro te kopen bij de C&A. Oke hij is wel heel leuk, maar ik had wel zoiets van belachelijk bij de zeeman.

@Rainbow en mini-boy. ze hebben er rompers met col voor 3.95 geloof ik kan ook 4.95 zijn tot maatje 92. Alleen ze hadden nu alleen blauwe en die vond ik niet zo leuk voor Morgan. Gewoonlijk ook roze.

Groetjes,

Michèle

Bij zeeman of c&A? Die rompers met col.
Liefs, Anne

C&A Anne, daar hebben ze die rompers met Col. Bij de zeeman hebben ze niks, daar ben ik nu boos op

Groetjes,

Michèle

Haha, ik hoop dat de zeeman het een keer met je goed komt maken
Liefs, Anne

Dank je Michele voor je ‘research’ naar de col! Lijkt me heel erg gaaf staan. Ik wilde toch al naar C&A om te kijken naar wat truien, dus dan ga ik even de col zoeken. Al denk ik dan ook dat ik die blauwe te ‘mannelijk’ vind. Onze ladies moeten wel lady blijven he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Anne oh vast wel, maar voorlopig niet meer want Morgan heeft genoeg nu. En meer ga ik niet kopen nu met dat gegroei van der Pappa haalt alleen een pak rompers op en een vestje bij de Hema nog en dat’s it.

@ Rainboe. Geen dank enne ja deze zijn echt te jongensachtig kwa kleur.

Groetjes,

Michèle

ikheb ZAterdag ook even geshoped voor Noah,
2 corderoi broeken gekocht en 2 truitjes… allles bij Hans Textiel :smiley:
De broeken waren nu maar 6euro, en t staat super leuk!
Noah heeft ook weer een Winterjas gekregen van mijn ouders, pffff nu heeft ie er 3…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker