Jullie geloven me niet update nog in zkh

Nou meissie, weer stapje verder dus. Jammer dat ze het coma nog niet gaan verlagen maar ja als dat nu even het allerverstandigst is, moeten we maar vertrouwen op de ervaring van de mensen in het ziekenhuis.

Dikke zoenen!

Groetekes, Sje

ben blij voor jullie dat ze de oorzaak hebben te pakken .en hoop dat jullie meisie maandag mag mindere met de coma .ja het zal wel even wennen geweest zijn met al die slangen ,je kleine meisje doen .geef der maar lekker dikke knuffels ook van ons en we duimen voor jullie dat ze weer op knapt .dikke knufffels .en we denken aan jullie

groetjes marielle mama van tanja

Ohhhh geef dr een dikke knuf van ikkeben hoor, uiteraard ook eentje voor jullie zelf. Natuurlijk duimen we dat ze gauw weer wakker mag worden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

zekers duimen we voor jullie!!!
TOI TOI TOI

heeeeeeeelllllllll veel knuffels

Gytha

We duimen met ons allen!! Hopelijk krabbelt ze nu weer een beetje op. En gaat de coma ook goed!

Heel veel sterkte en we leven echt met jullie mee! Dikke knuffel!

hoi meis, wat een rot tijd voor jullie heel veel sterkte krijg er gewoon tranen van in me ogen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wat een moeilijke onzekere tijd maken jullie mee, ik ben er verdrietig van na het lezen van je stukjes. ik hoop enorm mee dat jullie kindje maar gauw beter zal worden.

veel liefs van miranda

Hoi,

Vandaag een rustige dag gehad. Even geen grote medische handelingen. Ze zijn tevreden met hoe het vandaag gaat. Morgen wordt ze weer opgenomen in de grote bespreking. We zijn er nog niet maar ben blij dat alles nu de goede kant op lijkt te gaan. Ik heb er gisteren even op schoot mogen hebben. Was best wel raar maar ozo heerlijk haar weer even anders te mogen aanraken dan aan d’r handje. Papa is vanavond aan de beurt. Die is gisteren even helemaal ingestort en samen met een andere vader uit het familiehuis is hij even eruit geweest en hebben ze gepraat. Die vader had het een week geleden meegemaakt het instorten dan. Ik ben nog niet echt ingestort maar ik ben open en heb mijn broers en zussen en een goede vriendin waar ik veel en goed mee kan praten en hij alleen zijn ouders en een vrienden op afstand plus dat ie niet z’n prater is. Maar hij is er weer helemaal zover dat kan er boven.
Morgen aan het einde van de ochtend krijgen we een nieuw behandelplan.

tot schrijvens maar weer bedankt voor jullie knuffels en schouders en klopjes enzv doet ons goed.

Groetjes

lon106

ja meis het is allemaal niet niks wat jullie allemaal mee maken .maar blijf wel met je vriend of man praten hoor is o zo belangrijk .dikke knufels voor jullie sterkte

He lon
Fijn dat je haar even op schoot mog hebben.He lieverd we blijven aan je denken en hart duimen dat het weer beter gaat met de kleine lieverd. Niet meer dan logisch dat je als ouder in gaat storten je kind is immers je grootste en mooiste bezit. Fijn dat je familie en vrienden hebt waar je mee praten kan. Nogmaals heel veel sterkte meid en ook voor je partner . knuffel chantal

Chantal

Hoi Allemaal,

Positief nieuws ze gaan vannacht althans vanaf vijf uur morgenochtend de coma verlagen. Het is dan wel zo dat ze dat heel erg geleidelijk gaan doen. Ook kan het zijn dat ze d’r ogen opend maar niets ziet of besef heeft dat ze iets ziet. Ze kauwt nu en dan nog steeds op de toupe/tupe. Maar omdat ze stresserig was voordat ze in cama ging gaan ze echt met halve mililiters als het ware doen. Ik was zo blij met het nieuws dat ik wel een gat in de lucht kon springen. Ze denken na veel nadenken bespreken en bestuderen van d’r dossier dat ze weinig vitamines in het bloed opneemt en dat kan dan weer aan een aantal niet ernstige chronische aandoeningen liggen. Hierop gaan ze nu het bloed en darmweefsels testen. De meeste aandoeningen zijn met extra sterke vitamine preparaten te behandelen. Maar dat is iets wat we zo wie zo pas te horen zullen krijgen als ze alweer wakker is. Het de zgn hechtingen doen hun werk via de echo konden ze zien dat erg geen lek meer is. Ze denken er nog wel over na om van de week afhankelijk hoe het gaat d’r amandelen gelijk te knippen aangezien die ook een bron van infecties aan de luchtwegen kunnen zijn.

Nou dat was het weer. bedankt voor alle kaartjes,

groetjes

lon106

Hoi lon,

Super dat de vooruitzichten beter zijn! We zullen heel hard duimen dat alles goed gaat met haar uit coma bij te laten komen. Het zou fijn zijn als speciale vitaminepreparaten een oplossing zouden kunnen zijn. Wel balen dat ze daar pas achter komen nadat ze zo ziek is geweest. Heel veel sterkte en hopelijk geeft ieder goed bericht jullie weer kracht.

Groetjes, Thirza

Lilypie Vierde Ticker

Wat een goed en geweldig nieuws lon dat ze de coma gaan verlagen! Zeker spring je dan een gat in de lucht. Kan me voorstellen dat jullie je verheugen erop dat ze weer uit coma komt. Dan kan je haar weer lekker knuffelen en vasthouden bij bewustzijn. Eindelijk eens goed nieuws he meid. Hebben jullie wel verdiend!!!groetjes chantal

Chantal

Tjonge, wat een lichtpuntje. Hopen dat het vanaf nu echt steeds beter gaat en dat ze snel weten wat er met je kleine meid aan de hand is.

Groetekes, Sje

Dat is goed nieuws! Een pak vanje hart, denk ik!

Veel sterkte!

Kijk daar is een klein lichtpuntje
Hoop dat het langzamerhand beter zal gaan met jullie meisje
En ik wil je een klein tipje geven
Het is moeilijk maar denk af en toe ook aan jezelf he jullie meisje ligt daar goed
Ik heb er ook ervaring mee straks komt ze thuis en dan heeft ze niets aan een papa en een mama die helemaal uitgeblust zijn
Dikke knuffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hey lon geweldig nieuws .helemaal super .zo gaat het elke dag een stukje beter .
sterkte en knuffels van hier

Hoi,

Net terug van een morgen in het zkh. Ze zijn gestopt met het verlagen. Ze hebben nu drie keer verlaagd. Nu kauwt ze wat meer en heeft heel even d’r ogen opengehad. Maar zoals verwacht en rekening meegehouden schiet nu de bleoddruk en hartslag af en toe omhoog wat op lichamelijke stress duidt. Omdat ze haar rustig wakker willen laten worden gaan ze morgen verder Daarom moesten we nu ook even weg mogen vanmiddag na vier uur weer terug komen.
Wel hebben ze bij de laatste keer verlagen ook de druk van het bademen ietsje lager gezet dit houdt in dat haar lichaam en hersenen wat meer zelf moeten aansturen ze ademt voor x procent nu zelf weer. En waarschijnelijk is dat nu tijdelijk de stessfactor. Maar ze moeten dit wel doen doen ze het later en ze wordt zich wat bewuster of eigenlijk haar lichaam dan heeft ze het gevoel dat ze stikt en gaat ze teveel tegenwerken en zeg dan maar tegen een niet geheel wakkere en bij de tijd 3 jarige dat ze dat niet moet doen. Dat is voor volwassenen al erg moeilijk. Maar ik ben blij dat het als drie stappen zijn. Ik zelf had me voorbereid op 1 stap. Als morgen het lichaam en geest gewent zijn aan het zelf weer een beetje te moeten werken gaan ze verder. Echter gaat de hulp van de beademing dan ook omlaag. Dus we zullen zien. De verpleger zei dat de ervaring leert dat het bij de eerste beademingsverlaging altijd stopt en dat het daarna snel zal gaan. De doktoren zijn zeer positef over het resultaat. Ook heeft ze een aanpassing van de sondevoeding gehad deze geeft iest meer energie. Je zag gisteren wel met het wassen dat ze opgeblazen is van de medicijnen maar dat ze wel was afgevallen (niet gek natuurlijk) is en dat baart mij zorgen. Ze is al 1,04 en woog net aan 12,5 kilo terwijl ze 16 kilo toch echt wel mag wegen. de verpleger schatte haar nu op z’n 10 kilo. Je voelde het ook als je d’r op schoot hebt. Maar zij hij die twee zitten er zo weer aan als ze wakker is en weer een aanpassing krijgt plus ze zal waarschijnelijk bijvoeding krijgen. Althans in de meeste gevallen.
Stom he dat ik me daar nu even zorgen om maak terwijl het eerste zou moeten zijn hoe wordt( is ze in paniek bijv.) ze wakker en wanneer wordt ze wakker.

Nou ga lekker eten en even boodschappen doen met een begeleidster van hier en samen met een andere moeder.

groetjes

groetjes

lon106

Tof dat ze uiteindelijk tot 3 stappen zijn gegaan. Hopen dat ze vandaag weer verder kunnen zodat ze steeds wakkerder wordt.

Hoe is het verder met jullie? Redden jullie het een beetje of loop je thuis grotendeels met je ziel onder je arm tot je weer naar het ziekenhuis kunt gaan? Slapen jullie redelijk of zijn het zware nachten?

Groetekes, Sje

wel fijn dat je al wat vooruitzciht hebt. Hopen dat ze snel verder opknapt. dan Hebben jullie het ook iets minder zwaar.

Liefs en dikke kus brenda en charissa