Jullie geloven me niet update nog in zkh

Oh meissie toch, ik leef hartstikke met je mee. Ik zit op je schouder om je te steunen en af en toe hop ik even naar het schoudertje van je kleine meid toe om haar moed in te spreken.

Groetekes, Sje

Och jee wat heftig zeg!
Ik wens jullie alle sterkte en heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

jeetje lon wat heftig zeg

heel veel sterkte en beterschap

O Lon weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet zo erg vind ik het voor jullie. Het is een nachtmerrie je kindje zo ziek en in het ziekenhuis. Ik hoop zo erg voor jullie dat ze heel snel weer opknapt! We blijven aan jullie denken en kom hier maar lekker van je afschrijven , wij steunen je digitaal.groetjes chantal. Heeeeeeeeeeeel veel beterschap gewenst

Chantal

Ben het volmondig met Chantal eens, weet eigenlijk niets meer te zeggen, behalve jullie verschrikkelijk veel sterkte te wensen en we zullen jullie steunen waar we kunnen!! Voor een moeder is het niet te doen om zo een verhaal te lezen zonder een brok te moeten weg slikken!!

Hoi,

Het was mijn dagje wel. heftig hoor z’n verhuizing van ene zkh naar andere zkh. Om acht uur waren de arts, verpleegkundige en speciale ambulance er al. Maar eer dat ze echt op weg waren was het 10.00 uur. Eerst was er de overdacht van de nacht daarna de overdracht naar het acd.zkh. Toen onderzoek door nieuwe arts vervolgens werd ze dieper in slaap gebracht en werd ze met alles erop en d’r aan overgeheveld naar een soort couveuze en daarna in de ambulance vervolgens wordt de politie ingelicht dat er speciaal vervoer plaats vind. Het ritje duurde een uur wij mochten niet mee moesten er zelf in alle rust heen rijden. Maar je bent niet rustig. Ze was erg onrustig geweest vannacht. Aangekomen bleek de ambulance er nog niet te zijn omdat ze onderweg besloten hebben dat het beter was haar te intuberen en haar nog verder in slaap te brengen. Direct na aankomst in zkh. is er besloten in een overleg van 3 minuten dat ze het onderzoek niet afwachten en haar gelijk aan de beademing laten. D’r lichaam protesteert teveel.
Wat een zeer goed teken is beamen ze gelijk het lichaam en zij vechten nog dat is gunstig voor de behandeling.
Maar goed nu ligt ze dus op de ic. Je kan niets alleen bij haar zitten en je mag niets doen en dat ben ik niet. Ik ben: het is mijn kind en ik moet voor haar zorgen we hebben al zoveel meegemaakt dat ik/we dat erg moeilijk kan loslaten. De verpleging is geweldig weten wat ik/we doormaak en proberen me op mijn gemak te stellen en sturen me ook soms verplicht even weg. We hebben nu al twee besprekingen achter de rug. Ze gaan nu eerst de longontsteking aanpakken en kijken of er geen blaas/urineweg ontsteking is daar ze de urine niet helemaal vertrouwen kan komen door de sondevoeding en haar obstipatie problemen. Maar goed dat wachten dan wel af hoop van niet want dat is dan een probleem erbij. Dan krijgt ze over twee dagen weer een fulbodyscan en wordt er een ander plan gemaakt. Ze hopen dat ze morgen de longonsteking onder cotrole hebben en het feit dat ze nu rustig is vanwegge het medisch-coma werk daarin mee het lichaam is dan niet steeds in een soort stress.
We zijn nu thuis en kijken morgen weer verder. Ik voel me toch hulpeloos mag elk uur van de avond en nacht bellen maar na zeven uur gaat de afdeling op slot voor de patienten die ondercontrole zijn en niet in levensgevaar maarja. Ook om de verpleging en artsen rustig hun werk te laten doen ze worden dan vaak gewassen en gedraait eventuele nieuwe infussen worden aangelegd enzv.

Goed dit was het weer een beetje. Raar maar toch ook weer gerustellend dat ze nu in een gespecialeerder zkh ligt.

bedankt voor jullie digitale schouder en medeleven.
doet me goed het met jullie even schriftelijk te delen. helpt me toch even alles recht te houden vrienden en familie zitten nu te dichtbij en maken het zelfde mee dus die weten het gewoon.

groetjes

lon106

pff meisje toch, wat een stress en een angst, hopelijk is ze hier in betere handen en knapt ze snel weer op

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh meissie wat zwaar voor jullie. Hopen dat die longontsteking snel onder controle is en dat ze verder kunnen gaan zoeken en behandelen. Ik blijf op je schouder zitten hoor!

Groetekes, Sje

ik hoop dat ze in het amc heel veel voor jullie dochter kunnen doen .en dat ze weer beter word .heel veel sterkte toegewenst .dikke knuffels voor je meisie .
en denk aan jullie

groetjes marielle mama van tanja

Ik hoop dat ze je meisje snel weer beter kunnen maken
Heel veel sterkte en kracht meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi

Het begint een beetje een dagboekje te worden maar ja wil het toch ev en kwijt.

Het was een rustige vreemde dag een beetje. We zitten nu ook op advies in het familiehuis. Eigenlijk wel zo heerlijk we zitten nu op vijf minuten afstand en hoeft niet de hele tijd op van die op een geven moment houten gevoel stoeltjes te zitten in kamer die ze geprobeerd hebben huiselijk te maken maar die dat uiteindelijk niet zijn. want nu ze in coma ligt kan je niet 12 op 24 uur per dag bij haar zitten dat trek je ook niet. We hebben vandaag een soort schema opgesteld samen met een begeleidster waar ook elke dag het gesprek met de artsen en de dagovername en avondovername van de verpleging in is opgenomen. We zijn positief hierover. Hierbij is echt geluisterd naar wat wij voelen en denken te moeten en kunnen emotioneel gezien.
Het gaat beter met d’r ze heeft weinig tot geen stress meer in d’r lichaam en ze heeft gelukkig geen urineweginfectie of blaasontsteking. Ze hebben de sondevoeding een beetje aangepast. Morgen gaan ze op de ic toch even naar de darmzweer kijken. Die zit net onder de overgang van de maag naar de darm. Ze vermoeden een lekage van het maagzuur. de longontsteking is minder vurig zover ze dit op de foto.s kunnen zien. Zaterdag krijgt ze nog een fulbodyscan. Levert deze geen nieuwe informatie of problemen eigenlijk dan gaan ze het coma zondag afbouwen maar dan alleen als ze denken dat ze het aankunnen gezien de ze fde afgelopen dagen heel onrustig was met minder sterke slaapmiddelen.

afwachten dus,

Groetjes

lon106

Hele spannende dagen. Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Oei wat een angstige en emotionele dagen, ik kan er verder ook niets meer aan toe voegen dan dat ik hoop dat ze gauw weer beter word. Heel veel sterkte en we duimen heel hard mee.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heel veel kracht en sterkte .en duim heel hard voor jullie

groetjes marielle mama van tanja

jeetje wat heftig allemaal, heeeeeel veel sterkte en natuurlijk hoop ook ik dat ze snel weer opknapt…

denk je ook aan je zelf af en toe…

gr Tries

Heel veel sterkte en kracht

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat een ongelofelijk verhaal weer. Wat moeten jullie veel meemaken! Heb je misschien ook een adres waar ik een kaartje naar toe zou kunnen sturen voor jullie kleine meid? Ik snap het ook best dat je zulke informatie niet op het internet wil plaatsen, maar als je het niet erg vind zou ik heel graag een kaartje willen sturen om jullie een beetje een hart onder de riem te steken… Je mag het ook via de e-mail doen, als je het niet op dit forum wil plaatsen. Nogmaals, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar misschien geen behoefte aan hebt, maar ik wil graag wat voor jullie doen.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en hopelijk komen ze er nu achter wat er aan de hand is en kunnen ze er wat aan doen. In ieder geval blijf ik net als Sje op je schouder zitten en als er wat is, stort je hart maar uit hier op het forum, want wij leven erg met jullie mee!

ach meisje toch. Ben met tranen in me ogen je verhaal aan het volgen en ik wou dat ik die elende van jullie zo kon wegtoveren. Helaas bezit ik niet deze krachten anders had ik dat allang gedaan. En ik denk nog meer moeders hier. Zorg ook een beetje voor jezelf meid zodat je zelf ook op krachten blijft. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap, sterkte en knuffels voor jou en de kleine mub. Groetjes chantal

Chantal

jee wat maken jullie ze mee zeg!
Krijg gewoon kippenvel van je verhaal!

Super veel sterkte voor jullie en jullie kleine mop!!!
En denk ook aan jezelf he!

liefs en een dikke knuffel

Gytha

Hoi Judith,

Wat attent van je doet me goed.
Adres vind ik inderdaad niet zo fijn zo op internet. Maar digitale kaartjes vind ze ook leuk. Mijn man kan die altijd heel goed en leuk uitprinten en bewaard ze dan uiteraard kan ze ze later nog eens zien . Zit in de IT print bussines dus vandaar. Hebben we bij de vorige opname een jaar geleden ook gedaan. Toen waren het collega’s die een digitaal kaartje stuurde nu ook trouwens.
lon1306@live.nl

Hoi Allemaal,

We hebben twee dieptepuntjes en een lichtpuntje gehad gisteren en vandaag. Gisteren was het eerste dieptepuntje. Ze hebben naar de darmzweer gekeken en die komt zoals ze al vermoedde van een lekage van de maag/darmovergang van het maagzuur. Hierdoor moesten ze een noddgreep(lees kijk operatie) verichten om het niet erger te laten worden. Ze hebben nu een soort wondje gemaakt bij die overgang en met een soort hechtingen de doorgang versmalt als het waren. Het is welliswaar een spier en die hebben ze nu als het waren kapotgemaakt en weer gemaakt alleen wat strakker. Ik had er nog nooit van gehoord. Wel betekend dit dat ze tijdelijk maagzuurremmers krijgt voor voorlopig drie maanden. Maar daar staat dan tegenover dat ze weer obsipatieproblemen krijgt waardoor die medicijnen ook weer omhoog moeten. En dat zal ze niet leuk vinden.
Vandaag heeft ze de fulbodyscan nog een keer gehad. Daarop was te zien dat alles wat ze eerder hadden gezien niet was verergerd of al aan het genezen was. Dus het lichtpuntje.
Echter ze gaan toch nog eens 24 uur wachten met het verlagen van de coma situatie. Ze is nu zo goed aan het genezen op de longontsteking dat dat niet het probleem is maar ze willen het lichaam weer rust geven en in rust laten vanwegge de operatie van gisteren. Wel heeft ze een paar keer gekauwd op de beademingsslang en dat is weer een teken dat het lichaam en haar geest het niet opgeven. Maar bij dat kauwen was geen strees te zien dus laten ze haar dit maar doen.
Dus duimen jullie voor d’r dat ze maandag gaan beginnen met het verlagen van het coma. Want ik heb zelf gelezen en dat hebben ze ook gezegd na vijf dagen kunnen er andere complicatie optreden niet alleen vanuit het in coma houden maar ook vanuit het beademen. De doktoren zij nu steeds positiever aan het worden ookal benadrukken ze het dat het bij kinderen vooral nog een terugslag kan komen.

Nou ga even wat eten en dan mag ik er helpen (voor het eerst) met wassen best spannend met al die slangen enzo. Ook mag ik er dan even op schoot houden.

Groetjes

lon106