Jullie geloven me niet update nog in zkh

Hoi,

Rare topicbanner maar ik kon het eigenlijk ook niet meer bij. Jullie kunnen het vast wel raden.
Onze dochter is ziek dit keer hebben we een oorontsteking te pakken. Ik dacht dat ik gek werd vannacht. Nietzo zeer van haar huilen van de pijn en de koortsdromen maar door het feit dat ze weer ziek leek te zijn.
Hadden we net de hoge luchtweg infectie met een flinke dosis paracetamol onder controle en had ze een goede en leuke week achter de rug. behalve dan het probleem van niet willen ontbijten.
De ka dacht ook van wat doen die nu weer aan de lijn. (we zijn nu tijdelijk onder volledige controle van de ka ipv de ha).

We zijn bij er geweest en ze heeft ook maar voor de zekerheid een volledige screening aangevraagd van het bloed. Het zijn wel wat veel infectie’s ook heeft ze wederom in overleg met nog een andere ka een breedspectrum ab meegegeven. Gelukkig nu niet via infuus.

Ik wordt er wel depri van hoor.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 02 Aug 2008 17:00:35

Gewijzigd door - lon1306 op 04 Aug 2008 18:01:07

Ach wat beroerd dat jullie het een na het ander krijgen. Alle beterschap met de kleine meid.

Groetekes, Sje

bale zeg!

alle beterschap gewenst hopelijk is ze snel weer beter!

groetjes gytha

Weer een tegenslag voor jullie! Ik hoop dat je dochtertje snel weer opknapt. En weet in ieder geval dat je gestuend wordt door héééééééél veel moeders!!

Veel beterschap en hopelijk gaat het snel weer een stukje beter!

Wat erg om dit te lezen En ik ben het met je eens hoor, dat je hier depri van wordt. Heel veel schouderklopjes en een grote knuffel van ons allemaal!

En heel veel beterschap en succes toegewenst voor je kleine meissie!!! Hopelijk wordt je dochter weer gauw beter!!! Ik zal voor je blijven duimen!

Groetekes!

OOOOOO wat sneu, en dat met dit mooie weer. Sterkte met je meiske al hoop ik dat het inmiddels weer iets beter gaat.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

och meid toch, heb het echt met je te doen. Ik hoop voor je dat het snel over is. Sterkte.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Heel veel sterkte en beterschap. Het is ook echt balen als je kleintje ziek is. Ik hoop dat ze heel snel weer opknapt zodat jullie weer eens wat rust krijgen met minder zorgen. groetjes chantal

Chantal

Hoi,

Moet jullie mededelen dat ze slecht heeft gereageerd op de ab. Ze ligt een dagje ter observatie in het zkh. Daar heeft ze vannacht ook een vochtinfuus en soort energieinfuus gekregen. Ook hebben ze haar een ander soort ab gegeven. We gaan er zo weer heen. Ze bellen als ze wakker is. Dan doen ze haar eerst even in bad en dan kunnen wij er rustig heen rijden. zkh is hier 15 minuten vandaan. Ook krijgen we vanavond nog een gesprek. Ze hebben niets naders gevonden dan een virusinfectie in het bloed dus dat was wel positief maar je vraagt je af waardoor ze toch elke keer weer ziek wordt. Als ze beter is of goed zoals wij dat zeggen dan eet ze goed en gezond ze drinkt goed gaat ze afhankelijk van het weer gekleed. Dus daar ligt het ook niet aan. Omdat ik zelf astmatisch ben is het hele huis aangepast en pasgeleden nog gecontroleerd op allerlei andere mogelijk bronnen als schimmel enzv.

Oh ga stoppen ze hebben net gebeld dat ze wakker is. tot horens

lon106

Och meissie toch wat een ellende zeg. Alle liefs en sterkte met de kleine meid! Ik kom op je schouder zitten om je te steunen!

Groetekes, Sje

He meis toch. Wat vervelend allemaal zeg!!!Ik kom naast sje op je schouder zitten en hart meehopen dat het snel goed komt. Sterkte meid nogmaals. groetjes chantal

Chantal

He bah meid toch wat een ellende zeg
Ik duim hard dat ze snel beter word en dat je lekker kunt genieten van haar

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoe is het nu?

Groetekes, Sje

Hoi,

We zijn net terug uit zkh even eten. Ze ligt er nog steeds. Ze willen er ter observatie houden en nog meer onderzoeken doen. Ze reageerde in eerst instantie goed op de infuus ab maar lijkt nu toch niet aan te slaan. Ze is heel onrustig en daarvoor hebben ze er een soort kidival gegeven. Ze heeft ook weer koorts. Ze hebben vandaag nog meer bloed onderzoeken aangevraagd. Als ze er niet uitkomen en ze blijft zo als ze nu is wordt ze overgeplaatst naar een academischcentrum. Een ding weten ze voor 98 % zeker het is geen leukemie of iets van die aard. Maar wat het wel is weten ze niet. D’r inmuuun systeem wordt van denken ze verschillende kanten aangevallen. Ze gaan er ook op gluten allergie nog een keer controleren. En gaan ze een uitgebreide scan maken. Dus ben er wel even zoet mee.
Ben aan de ene kant blij dat ze er nu houden en het goed uitzoeken maar aan de andere kant moet ik gewoon janken om wat er nu allemaal gebeurt en wat ze mijn kleine meissie allemaal moeten aan doen. Het leek net goed te gaan waren twee maanden ziekvrij. Volgens de speciale zuster die ons begeleid heeft ze niet zoveel door omdat ze bij alles een roesje of narcose geven of gaan geven.
Toch ben ik maar weer een dagboekje gestart om het later nog uit te leggen mocht ze toch vragen krijgen. Ze zijn wel geweldig met d’r. Al moet ze wel alleen liggen.
We hebben vanuit het zkh ook de opdracht gekregen bewust met haar slapen en rond etenstijd naar huis te gaan en er even uit te gaan. Eten krijgt ze via een sonde en meestal is zijn opa en oma er dan.

Nou dat was het even hou jullie waneer ik kan wel even op hoogte.

groetjes

lon106

Ach gut, wat rottig. Gelukkig gaan ze het nu dus wel tot op de bodem uitzoeken en ik hoop dat ze daarmee dan iets zullen vinden wat prima te verhelpen is ( duimen we voor mee uiteraard ). Hoop dat de kleine meid gauw zal opknappen en dan weer lekker kan gaan genieten met dr papa en mama. Probeer het rustig aan te doen daar waar het kan en blijf er zeker veel over praten, want ook voor jullie is het niet niks allemaal om jullie meiske daar zo te zien.
Hoe dan ook, ik duim heeeeel hard ! Sterkte.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

lon van harte beterschap metje dochter

ze is nu in goede handen moet jeje maar bedenken,en kan me heel goed voorstellen dat je gaat huilen niks mis mee .

Wat wil je als moeder (en vader) toch graag al het leed van je kind overnemen!!! Helaas lukt dat niet en dan sta je machteloos en moet je toezien dat je kindje zo ziek is… Ik kan me maar een klein beetje indenken wat jullie meemaken, maar echt voelen kan ik het niet.

In ieder geval is ze nu in het ziekenhuis en zullen ze goed voor haar zorgen. Als ik het kon gaf ik je een dikke knuffel! Bij deze…

Tjonge meissie, wat een ellende. En die onzekerheid, slopend gewoon! Alle liefs, beterschap en sterkte.

Groetekes, Sje

Hoi,

even bijpraten.
Ze heeft vandaag een fullbodyscan gehad. Best een beetje heftig. Duurt een uur en dan moet je vijf uur wachten voor de uitslag. Ze ligt op een soort midicare nu dit omdat ze haar in een lichte slaap houden. Ze protesteerd nogal ze is heel onrustig. Ze ligt ook aan allerlei slagentje en draadjes om haar beter in de gaten te houden.
De scan liet een kleine darmzweer en een zgn verborgen longonsteking zien. Maar ondanks deze uitslag gaan ze toch nog een paar andere onderzoeken doen. De darmzweer is een soort ontstoken wondje. Om zeker te zijn dat het geen gluten of crohn is gaan ze nog een darm onderzoek doen. Dit gaat dan wel gebeuren in het academischzkh. Een kleine domper want dat is een uur hiervandaan. Maar ze kunnen haar daar beter en makkelijker behandelen. Er is al een arts wezen kijken en deze komt haar morgen met een verpleegkundige en een speciale ambulance halen. Ze denken erover om haar na het darmonderzoek aan de beademing te laten en haar in een medisch coma te brengen. Zodat de longen beter kunnen genezen. Tot nu toe heb ik s’nachts op d’r kamer kunnen slapen alleen vanaf vandaag niet omdat ze op midicare ligt. Daarbij heb ik hoe zeer het ook doet niet echt het idee dat ze het merkt. Bij het academisch zkh is een famileihuis dus misschien dat ik daar mijn intrek inneem maar ben er nog niet uit. Thuis zijn heeft ook wel wat voordelen maar ja dan zit je echt van s’morgens tot sávonds in het zkh.
En als ze straks inderdaad in coma brengen dan kan je zelf niets meer doen. Nu kan ik helpen met de sondevoeding wassen en luierverschonen. Maar je wilt ook niet te ver uit de buurt blijven.
De artsen benadrukken elke weer dat ze heel erg ziek is maar dat het redelijk onder controle is en dat ze niet in levensgevaar is.
Ik begin wel een beetje verdoofd door te raken. Het gaat nu zo snel. Van oorontsteking met een griepje naar een lononsteking en darmzweertje.
We zien wel weer en laat het maar gebeuren. Dit is nu zoveel anders dan de vorige opname toen was ze wel ziek maar dat was een schijntje vergeleken met nu.

Het doet me goed dit even met jullie te delen zo zet ik ook een beetje de dag op een rijtje.

bedankt voor jullie reactie’s

lon106

Jee wat heftig allemaal. Heel veel sterkte!!!

Groetjes, Thirza

Lilypie Vierde Ticker