Jongens en poppen

tja ik neem het verder voor iedereen op, niet alleen voor de 1 of de ander, ik ben het met alles wel een beetje eens.
sta een beetje in het midden.

over de poppen even:
ik heb het nog is geprobeerd michelle, kijken of hij nu een pop leuk vind, maar het is nog steeds brullen en hysterica.
hier dus echt geen pop.
enne Rico mag mij wel opmaken als ie dat leuk vind

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik voel toch ook wel dat ik even moet reageren omdat bij ons geloof het homo/lesbi ook ‘verboden’ is. Er staat wel degelijk in de Bijbel beschreven dat een man niet bij een man hoort en een vrouw niet bij een vrouw. Wij zijn dus ook gelovige mensen die voor ons eten bidden / vrouwen een rok dragen / zondags naar de kerk gaan etc.

Verboden wil ik even toelichten. Er zijn in onze kringen ook mensen die wel deze gevoelens hebben. Dit is gekomen door de zondeval in het paradijs. Daarom is het in ons geloof niet toegestaan, maar staan we wel open voor gesprekken etc. We laten ze niet in de kou staan. Maar wijzen ze er wel op dat het bedrijven van deze zonden in onze ogen niet geaccepteerd kan worden. Dat er heel hard gevochten moet worden (en dan met name in gebed), om voor deze zonden bewaard te blijven.

Ik weet dat ik nu ook de hele ikkeben groep over me heen krijg, maar dit is zoals wij het ervaren/beleven. Iedereen is vrij in zijn mening en het uitdragen van zijn of haar geloof hierover…

Geluk idd dat de make up dicht zat, anders was hij daar ook nog mee gaan knoeien, of liever gezegd, dan had hij dat opgegeten, want hij stopt nog alles in zijn mond, vooral steentjes, die zijn favoriet!!

liefs woezel

Er is een nieuw topic over geopend in mama’s hoekje dus ik reageer dar ff.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

mini-boy de storm is gelukkig al overgewaaid ik heb hem met moeite doorstaan ahahah

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

SANDRA als ik jou berichtje eerder goed had gelezen had ik mijn vorige berichtje niet gepost hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat je bijna zou zeggen dat ik gelukkig geen dochter heb waar haal je dat vandaan!!! jij ben t echt hard he ongeloofelijk ik neem mijn berichtje dan ook terug waar ik mijn exuses in aanbied denk eerder dat jij die aan mij verschuldigd bent want hoe je het ook met mij oneens bent zoiets zeg je niet punt uit

In mijn berichtje staat ik zou bijna zeggen gelukkig heb je geen dochter. Dat wil niet zeggen dat ik je die niet gun, want natuurlijk gun ik je die. Met deze opmerking wilde ik aangeven dat ik het persoonlijk echt heel erg vind als je dochter overal aan mee moet helpen in het huishouden en je zoons niks hoeven te doen. Ik denk dat je dochter dit op een gegeven moment ook niet zal accepteren. Maar nogmaals dat is mijn mening en iedereen denkt daar anders over.

Sorry dat dit misschien wat hard overkwam, daar bied ik dan bij deze mijn excuses voor aan.

Groetjes,
Sandra

Ik denk dat mensen in sommige dingen fundementeel verschillen. Religie, cultuur, klasse, etc. wat je daar ook van mag vinden, het is zo. Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde, dat zo ook zo saai zijn, zeg.

Ik kom uit een open familie, mijn ouders zijn altijd heel vrij geweest, bijna alles mocht en kon en ze staan open voor alles, mijn man komt uit een strenger cultuur met traditionele rolpatronen, die op christelijke normen en waarden zijn gebaseerd en waar kinderen ook geregeld een pak slaag krijgen en waar discipline hoog in het vaandel staan. Wij zoeken hierin een middeweg, voor onszelf en ons gezin.

Wat iemand daar ook van mag vinden, wij vinden dat wij onze dochter goed opvoeden, en me meeste ouders doen hun best om hun kinderen op hun manier het beste op te voeden (op wat uitwasse na dan)

Ik denk dat we iedereen in hun waarde moeten laten, vooral hier op het forum. Iemand kan tegen een corrigerende tik zijn terwijl een ander dit wel een goede opvoedingstechniek vind. Ik denk dat je er later pas achter zult komen en je word afgerekend op je opvoedingstechniek als je kid(s) groot is/ zijn.

Ik ben iemand die geloofd dat je beste goed genoeg is en je doet wat jij het beste vind voor je kind. De discussie over homosexualiteit, traditionele rolpatronen etc is zinloos als je probeert iemand op andere gedachte te brengen, dit zijn de rondbeginselen van iemand/ hun fundament en daarom moet je dat niet verwachten.

Je kan natuurlijk wel je mening geven en zeggen dat jij het daar niet mee eens bent, maar uiteindelijk lijkt mij het het beste iedereen in hun waarde te laten. Zoals ze in het engels zeggen: Agree to disagree!

Nu denk ik wel dat ik genoeg gezegd heb over dit onderwerp.
Groetjes!

dankje sandra en ja dat kwam erg pijnlijk aan aangezien het mijn grote droom is om een dochter te krijgen maar laten we nu de stijdbijl maar begraven wat mij betreft zand erover

het woordje bijna heb ik ook vermeld hoor hhaha maar goed das niet belangrijk

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 01 Jun 2010 12:02:20

@ michelle heb je al op mp gekeken of er poppen op staan??? enne zo af en toe zijn de baby born in de aanbieding zoals laatst en dan kosten ze maar 25 euro.

Groetjes,

Michèle

@Michèle,
Ik was vanochtend de driewieler van Dylano pakken ,Hij had er 2 (kan bij geen van beide nog niet bij de trappers zucht maar dat terzijde, maar toen moest ik de poppendoos van Madelon opzij zetten dus dacht is even kijken wat er nu prcies inzit en zie daar ook nog een new born pop iets groter als de baby born, Dus ff gauw kleertjes aangetrokken en meneertje heeft een pop. Madelon ff gesmst dat hij en pop van haar heeft maar niet haar dure poppen, kreeg alleen terug wiejooooooo

Liefs Michelle

Ow en hij krijgt vanmiddag ook een nog een keukentje wel vanaf 3 jaar maar zitten geen kleine onderdelen bij. Hij “kookt graag” Wat een verwend nest

Moet ik alleen nog op zoek naar een driewiler waar hij wel op past.

Liefs Michelle

Een pop en een keukentje, geweldig toch! Dat wordt straks een echte huispapa die heerlijk kan koken! Lief toch, dat zorgzame wat Dylano heeft? Ik vind dat heel leuk, dat hij ook graag doet alsof hij kookt. Schattig!

Eva heeft weer de ochtend doorgebracht met haar auto met trailer. Die gaat straks samen met Morgan de baan op denk ik! Kunnen ze met elkaar praten door een bakkie: ‘Ik ga stoppen bij truckstop 5, over!’ En Dylano bakt daar de lekkerste hamburgers voor ze!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Liefs Michelle

Ha ha ha ik denk dat die muppets van ons dat helemaal zien zitten, zeker als ze ook nog goed te eten krijgen

Groetjes,

Michèle

quote:
dankje sandra en ja dat kwam erg pijnlijk aan aangezien het mijn grote droom is om een dochter te krijgen maar laten we nu de stijdbijl maar begraven wat mij betreft zand erover

het woordje bijna heb ik ook vermeld hoor hhaha maar goed das niet belangrijk

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 01 Jun 2010 12:02:20

Kan me voorstellen dat het dan heel hard aankomt. Zo was het in ieder geval niet bedoelt. Fijn dat we er zand over kunnen doen

Groetjes,
Sandra

Pecies! Eva is toch al dol op vlees (en op eten), dus laat die hamburgers maar komen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha haar tweeling net zo

Groetjes,

Michèle

Hij is helemaal in zijn sas met het keukentje en helemaal met het brood met beleg wat we erbij gekocht hebben.
Maar wat een bul om in elkaar te zetten, dat ga ik ze dus ook nog ff mailen Sluit helemaal niet aan enzo maar je betaald wel 50 euro

Liefs Michelle

Waar heb je dat gekocht dan Michelle??

Groetjes,

Michèle