Jongens en poppen

Bij de marskramer, maar ze hebben hem overal en was overal even duur dus was de marskramer het dichtste bij. Maar ga naar de fabrikant mailen, Marskramer kan daar ook niets aan doen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle: Denk je niet dat hij vanzelf groeit en dan wel met zijn voeten bij de trappers kan
Enne… Dylano mag hier ook wel lekker komen koken

Liefs, Anne

Bij onze vk hebben ze ook een keukentje en van die plastic boterhammen enzo. Eva vindt het helemaal te gek! Met haar verjaardag wil ik ook zo’n keukentje geven, mét boterhammen met plakjes ham enzo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Anne
Ja hij groeit er vanzelf wel op (hoop ik toch wel ) maar zijn maar oude dingen die we ooit gekregen hebben, zien er ook niet mooi uit. Maar was van de week bij mijn vriendin en daar zat hij op een driewieler en deed zelf fietsen vandaar, hij weet dus hoe het moet en toen zat hij op zijn eigen driewieler heel sneu te kijken van hoe kan dat nou
En nu wilden we hem in oktober met zijn verjaardag geven maar ja dan ga de winter weer in dus dat schiet niet op. Wordt dan goedkoop verjaardagscadeautje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Rens speelt op het moment ook graag met poppen, maar ook met auto’s en ander zogenaamd jongens speelgoed. Ik vind het prima. Ik hoef me er nu niet druk over te maken of hij wel of niet huishoudelijke taken doet want hij is boos als hij niet mag helpen poetsen en stofzuigen. Als ik hem niet laat helpen dan hoef ik zelf niets te doen want hij krijst heel de boel bij elkaar.
Verder is het hier in huis redelijk eerlijk verdeeld. Ik werk 15,5 uur en marco 36 dus automatisch doe ik wel meer in huis. Zowieso het schoonmaakwerk want daar heeft marco een hekel aan maar strijken en stofzuigen vind hij wel leuk. En op de dagen dat ik werk kookt hij als hij vroeg thuis is. Rens moet later ook helpen in huis tenslotte profiteerd hij er ook van dat ik ook werk. Persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat hij zelfstandig is daaar zal zijn toekomstige partner waarschijnlijk ook blij mee zijn zeker gezien het feit dat tegenwoordig bijna alle vrouwen blijven werken.
Ik ben zelf ook gelovig(christen) en idd staat er in de bijbel dat homoseksualiteit niet goed is, dus ik hoop dat dat ook niet het geval is. Maar dat het iets is wat aan/af te leren valt geloof ik niet. Ik probeer Rens op te voeden met de bijbel en hoop ook dat hij later ook zal geloven en daar naar zal handelen. Maar hij is wel mijn kind en ik hou onvoorwaardelijk van hem ook als hij keuzes maakt die de mijne niet zijn. Nogmaals hij krijgt een christelijke opvoeding maar wat hij daar later mee doet is zijn verantwoording en niet de mijne. Dus dan leg ik me bij zijn levenstijl neer maar blijf wel bidden voor hem. Ik zal iig nooit iets doen/zeggen daarvan wat onze band kapot zou maken maar zal ook niet staan te springen als hij homo zou zijn. Niet omdat ik er iets tegen heb helemaal niet maar wel omdat het volgens de bijbel zo niet bedoeld is.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers