even 1 ding, ik heb eerder aangegeven (en dat vind ik nog steeds) dat het hier gaat om verschil in cultuur, en dat ieder voor zich moet weten wat hij of zij volgt daar in. Ik heb tevens aangegeven dat IK geen voorstander ben van dat vaste rollen patroon, maar dat houdt niet in dat ik het verkeerd of fout vind dat een ander wel daar na leeft!!! Dat heb ik ook nergens geschreven!!
Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, dat is het belangrijkste.
Wat betreft die wetenschap, en homoseksualiteit, wetenschap is geen geloof. Ik geef toe dat er in het verleden best wel eens iets gezegd is wat zogenaamd wetenschappelijk onderbouwd is, en achteraf blijkt het niet te kloppen. Maar de wetenschappers zijn ook mensen en mensen maken ook wel eens fouten. Maar in principe is wetenschap een kwestie van cijfers en getallen, wat een bepaalde uitkomst geeft, en een conclusie. Het valt te controleren dus. De wetenschap heeft ook ontzettend veel goeds gedaan voor de wereld. Kijk alleen al naar wat ze kunnen doen voor zwangere vrouwen die een moeilijke bevalling hebben, en kindjes (zoals Bo) die prematuur geboren zijn. Als ik 50 jaar terug was bevallen, of nog meer jaren terug, dan was ik er niet meer geweest, dan was ik tijdens de bevalling overleden, en dat geld ook voor Bo. Daar moet ik persoonlijk niet aan denken!! De wetenschap heeft er wel voor gezorgd dat er tegenwoordig zulke dingen bijna niet meer voorkomen!! En zo zijn er wel een miljoen andere dingen die de wetenschap heeft ontdekt, waar de mensheid baat bij heeft,
Als diezelfde wetenschap nu dus aangeeft (wat al ik weet niet hoeveel jaren al bekend is) dat homoseksualiteit in de genen zit, dan is dat wat mij betreft zo , wat mij betreft is wetenschap namelijk geen geloof.
Homoseksualiteit is niet aangeleerd. Als dat zou zijn, dan zou dat betekenen dat ouders hun kinderen dat hebben aangeleerd, tenminste dat is wat jij gelooft toch? Op wat voor een manier zouden ze hun kinderen dat dan aanleren? Echt niet doordat ze met een pop spelen hoor!! Kinderen op deze leeftijd zijn daar helemaal niet mee bezig, alleen met wat ze leuk vinden om mee te spelen!!
Ik heb jou nergens aangevallen, in mijn vorige postings, sterker nog, ik vind juist dat ik jou in je waarde heb gelaten, omdat iedereen moet leven naar wat hij of zij goed vind, en gelooft. Ik kan het dan niet waarderen dat je mij er bij haalt, mbt de wetenschap, en dat dit ook een geloof is. Ik ben van mening (en ik denk meerdere met mij) dat dit geen geloof is, en ik zou het fijn vinden als jij mij dan daar in , in mijn waarde laat.
liefs woezel