Jesse gister jarig was!

Jesse was gister jarig!! Hij heeft een onwijs leuke dag gehad en heel veel kadootjes gehad! Nu zit hij er lekker mee te spelen!

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oooooooh meid gefeliciteerd!
had jij de verjaardagskalender niet ingevuld??
maar wat superleuk! heb je ook foto’s???
xx Inge

Dada Jesse!
ikke wil ook brichtje schrijfe!
ikke doe ook veest viere met jou, alleen wel dagje later, sorry!
maar heb jij fijn geveest???
en wat heb je gekrijgt?
Nuffel Rico!

Nee die loopt altijd vast als ik dat wil doen
Maar het is heel leuk geweest! Waren wel 40 man! Maar goed te doen. Jesse is ook heel lief geweest en ging om acht uur weer lekker slapen en werd om kwart over zeven weer wakker.
Wel raar hoor dat hij nu dreumes is!
Foto’s komen van de week op hyves…

Dank je wel Rico!!
Ikke heb een hele leuke dag gehad! Waren allemaal vriendjes en dinnetjes, opa’s en oma’s en nog veel meer. 's avond was ikke wel heel moe. Toen moest ik naar bed. Pappa en Mamma en vriendjes van hun gingen toen nog iets drinken op mij! Jammer dat ik daar niet bij mocht zijn. hihihi klonk wel gezellig
Ik heb heel veel gehad: een fisher price garage, Bumba, Blokken, Duplo, Auto’tjes, Trein, Loopwagen, Boekjes en van m’n Opa en Oma mijn eerste bestek! Enne heel veel centjes voor op mn spaarrekening en kleren!
Nu ga iki weer lekker verder spelen
Rico jij bent toch ook bijna jarig? Moet je mamma ook steeds huilen?

Liefs

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m1.lilypie.com/qgJCp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - kikie op 06 Sep 2009 07:46:36

Oh ben jij sneaky zeg eerst vieren en dan ons pas inlichten

He maar gefeliciteerd met Jesse’s eerste verjaardag joh. Heb jij trouwens ook geen idee waar je alles laten gaat nu

Lief Jesse,

Feliciteerd met je jaardag. Ikke was ook jarig weest en das heel stoer. Nu is wij al dreumis. Mijn mamma was niet huilen op de dag zelf. Had ze daarvoor al steeds dedaan. Enne Rico mijn mamma ging voor mij zeggen hoeveel nachtjes slapen nog zo was het nie zo moeilijk.

Kus Morgan

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat klinkt dat gezellig zeg, zo’n groot feest! En wat ben je lekker verwend met zo veel cadeaus!

Lilypie

Lilypie

Gefeliciteerd kleine grote man En zo te lezen ben je heel erg verwend en heb je een toffe dag gehad

Nu maar lekker spelen met je nieuwe cadeautjes

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Gefeliciteerd manneke, en nog heel veel toffe jaren erbij hoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Alsnog van harte met de kleine grote man!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb z’n ‘oude speelgoed’ naar boven gebracht en verder heb ik een grote speelgoedmand gekocht en daar gaan ook wat spullen in.
Liefs

Gefeliciteerd! alweer 1 jaar nu echt baby af!

Groetjes Gytha

Da Jesse! wat vijn seg!
ikke doe heel gek vantaag! dan doe ikke met mijn vinger langs mijn lippen en dan BRR BRR BRR, hihi heeft mama mij leert!
iedereen doet dan naar mij lachen en ik ga vijntjes door
jaja ikke ben ook bijna dreumes. nog 18 daagjes!

haj Morgan lieve friendin!
ja mammie doet dat ook elke keer en dan laat ze mij eeen driehoekig ding zien die ik dan op mijn hoofd moet sette, ik vind het denk ik wel leuk maar snap niet waar dat goed voor is. ze zegt dat ik dan een peciale dag heb.
ikke weet nog niet hoe het gaat lope want dat houdt ze geheim. dus des te groter mijn verrassing.
jij doet mijn jaardag niet vergete he? had je mijn hyve brichtje geleest?

vind jullie allemaal heeeeeel liefff
maar wij zijn wegens wat minder leuke dingetjes bij opa en oma omdat het met oma niet zo goed gaat dus solly alsi k niet zo vaak op ikkeben kom

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 06 Sep 2009 17:58:05

lieve Rico,

Dat doe ik ook!!! Heel hard hhihi en mn tong uitsteken vind ik ook leuk! Ik denk dat jij je verjaardag ook heel leuk gaat vinden. Veel kadootjes enzo.
Maar wat is er met je Oma? Niks ergs hoop ik? (Moet ik van Mamma vragen)

Dada Jesse

Nu sluit ik 2 topics wegens het baby/dreumes gebrabbel en gaat het hier gewoon weer verder ??? Ik dacht echt dat dit “done” was. De vraag die Kimmetje eerder stelde blijkt dus niet zo`n gekke, waarom dit doorzetten op ikkeben ?

Sorry Asje, is niet vekeerd bedoeld…

Liefs

Misschien niet verkeerd bedoeld kikie, ik feliciteer je ook van harte!

Maar de boodschap was duidelijk in het andere felicitatie topic, die is uiteindelijk gesloten.
Maar op weer 9 pagina’s uit naam van je kind zit ik zeker niet te wachten.

Wij zijn degenen die typen, kunnen we het aub normaal houden? Wij zijn volwassen en ikkeben is misschien een titel die uitnodigd tot gebrabbel maar het gaat tot hier en niet verder. Ik wens het niet langer op mijn forum en een ieder die daar moeite mee heeft…helaas zoek maar een ander plekkie.(gratis en voor niets, best moeilijk te vinden )

Ik vind het genoeg geweest zo.

oh nou sorry dat ik niet elke topic nauwlettend in de gaten hou…
en ja het is jouw forum maar ik begrijp niet wat je hier erg aan vind?
het is geen aanval hoor maar mag ik zeggen dat ik het een beetje flauw vind?
en ja je hebt gelijk, we zijn volwassen, maar het is ook een beetje flauwekullen onder elkaar, gewoon voor de gezeldschap

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 06 Sep 2009 20:05:33

Natuurlijk mag je flauwe kullen, en ja je mag het flauw vinden dat is je goed recht. Maar dit onderwerp hadden we toch al gehad, wat was er dan niet duidelijk aan ? We hebben die issue net gehad en nu duikt het hier op, das toch raar ? Wat is er niet gezellig aan gewone praat ?

Gewijzigd door - Asje op 06 Sep 2009 20:08:50

Asje, heb je heel mijn bericht gelezen?
ik schreef: sorry dat ik niet elk topic nauwlettend in de gaten hou…

dus ik heb echt nergens gelezen dat jij dit niet fijn vind dat het op dit forum gebeurd.
ik heb het net nog eens nagelezen, bij felcitaties voor jurian heb jij of kimmetje het topic gesloten, maar er staat nergens bij waarom.
een topic voor een andere felicitatie, staat alleen dat het een dubbele topic is, en dat je hm daarom sluit.
en in nog een andere topic (voor morgan) hetzelfde, dat het een dubbele topic was.
dus neem me niet kwalijk hoor maar heb het dus nergens terug kunnen vinden

Was ook helemaal niet van plan om een lang topic te maken ofzo. Maar er word t iets aan mij gevraagd dus dan ga ik daar wel antwoord opgeven.

Liefs

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15014 Deze topic is waar ik met name op doelde.

Natuurlijk start je een felicitatie topic niet om er een dergelijk ellelange topic van te maken waarin het uiteindelijk niet meer gaat om de felicitaties.
Dit gebrabbel ontstaat steeds zoals blijkt en zet dan door en dat willen we nu juist niet op ikkeben. Kijk, eenmalig is iets anders, maar over het algemeen wordt hier altijd gewoon normaal, volwassen geschreven. Ikkeben wil dat ook graag zo houden, ope een geintje na dan, want daar zijn we zeker niet vies van.