Jesse gister jarig was!

Nog van harte gefeliciteerd Jesse!!!
Volgens mij heb je een fijne dag gehad!

Her duurt het wel nog even voor we een dreumesje in huis hebben!
Liefs, Anne

Lilypie

oke ik heb m gelezen van begin tot eind.
enik lees m ook voor het eerst (anders had ik vast wel in dat topic gereageerd)
normaal gezien kom ik vrijwel elke dag op ikkeben, en had ik het wel gelezen, maar aangezien ik van vakantie, naar ziekenhuis, van ziekenhuis, bij mn ouders, en van mn ouders weer terug naar mn ouders ben beland omdat mn moeder niet zo goed is, hou ik niet precies bij wat er wanneer wordt vermeld.
maar ik zal er dus rekening mee houden, maar kan niet beloven dat ik er nooit een grapje van ga maken

Oke, dan nu weer terug naar het feestvarkentje …

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Vind ik ook! Kom maar op met de felicitaties! haha…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha Kikie hier komt ie

Gefeliciteerd met de verjaardag van Jesse. Leuk dat jullie zo’n leuke dag gehad hebben. Toch weer een hele mailpaal he! Tim heeft ook de autogarage van Fisher Price voor zijn verjaardag gekregen. Is pas vanaf kindjes van 1,5 jaar, maar Tim vind het helemaal geweldig en kan er echt lang mee zoet zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hij heeft er gister alleen maar mee gespeeld! haha. De auto laat hij ook echt naar benenden rijden. Maar het is ook een echte gave garage,vooral die lift.

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Leuk dat Jesse de autogarage ook zo leuk vind. Tim ligt soms helemaal op zijn zij de autootjes tussen de garage uit te vissen. Echt zo leuk om te zien hoe ze daar echt mee aan het spelen zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers