De broeder babbel Erik-Tim-Jurian

Hebben jullie dat ook gezien … we zijn verbannen uit het baby forum de topic is gesloten…

Dan maar hier verder op ons eigen plekkie want jullie babbel kan ikke niet missen!!

Oei … we hebben dus nog geen datum. Wat nu? Oktober duurt weer zolang en is dan ook weer kouder… Enne ikke heb nu wel zin om jullie snel te ontmoeten en taartjes te eten!

Knuffel van Jurian

Wat goed van jou Jurian dat je een nieuwe topic hebt geopent. Ik zat net te bedenken wat ik nu moest gaan doen. Ik wilde jullie weer een lief berichtje sturen en zag ook dat de topic gesloten was. Denk dat je dan per topic maar een maximum aantal berichtjes kunt schrijven.

Hihi nu zitten we ook meteen op het goede forum, want we zijn natuurlijk alweer 1 jaar geweest.

Wat jammer dat de mama van Erik niet op de datums kan dat jouw mama kan Jurian. Mijn mama is op donderdag en vrijdag vrij en de mama van Erik op maandag en vrijdag. We moeten dus op een vrijdag of op een zaterdag afspreken.
Wanneer is de eerstvolgende vrijdag of zaterdag dat jouw mama kan Jurian?

Hihi Erik, mijn mama maakt altijd een grapje dat ik niet over Tom mag praten. Tom bestaat niet echt hoor, dus dat mag papa wel weten. Tom is een slim vriendje die overal de weg weet. Maar het is niet een echt mens zoals wij zijn. Het is gewoon een automaat, dus er is eigenlijk niks aan zo’n vriendje. Hij is heel erg saai en dat is mijn papa niet hoor. Die is echt heel erg lief en leuk.

Wat fijn Erik dat je weer bijna helemaal beter bent. Ik ben denk ik weer helemaal beter. Ik voel me goed en sinds gisteren eet ik ook weer helemaal goed. Vandaag weer voor het eerst naar de creche geweest en het is allemaal heel goed gegaan. Ik heb alles opgegeten en gedronken wat ik kreeg. Jeetje Erik wat heb jij kort geslapen vandaag. Ik denk niet dat ik het zou redden om maar 45 minuten te slapen. Maar ja het was vast zo leuk bij opa en oma dat dat veel leuker is dan slapen. Ik ga dat denk ik op de maandag ook eens proberen. Ik ben dan bij opa en oma en vind het altijd heel gezellig. Alleen gaat de tijd zo snel, omdat ik natuurlijk nog iets van 2,5 uur slaap. En soms nog wel langer.

Oh kun je ook met eten spelen Erik? Dat wist ik helemaal niet. Hihi dat ga ik ook eens uitproberen. Ik vind eten veel te lekker, dus eet het altijd meteen op. Vind het wel een goeie van je! Wel stom van je mama dat ze het broodje weghaald als je er zo mee aan het spelen bent. Mmm dan weet ik nog niet of ik er wel mee ga spelen. Misschien gaat mijn mama het dan ook weghalen. Mijn mama kennende gaat ze dat wel doen en dan heb ik helemaal niks te eten. Moet er dus nog even over nadenken of ik er mee ga spelen of niet. Hihi ik laat het je dan wel weten.

Hoe gaat het met jouw vriendje Jurian? En hoe gaat het met mama, heeft ze nog wel een beetje kunnen slapen overdag. Ik vind het wel stoer hoor dat jouw mama zo lang zonder slaap kan. Mijn mama kan dat denk ik niet en ik al helemaal niet. Ik begrijp al niet waarom mensen de hele dag niet hoeven te slapen. Maar al helemaal niet hoe ze het volhouden om zowel overdag als s’nachts niet te slapen.

Ik ga weer verder slapen.

Truste vriendjes.

Dikke knuffel,
Tim

Lilypie Second Birthday tickers

kinderen slapen om 21.30, waarom willen jullie dit doorzetten op ikkeben? een slotje is een slotje…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Sorry, maar vind het een beetje flauw om de topic te sluiten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Huh… nou ja … vreemd zo’n reactie van Kimmetje.

Onze kindjes zijn nog wel wakker zo je ziet… en als wij hier plezier in hebben… wat is er dan verkeerd aan.

Dacht zelf eerlijk gezegd dat de topic ook te lang was vandaar dat slotje… Kan zo snel ook niet vinden bij de regels dat deze topics verboden zijn. Enne er staat toch duidelijk bij de titel wat deze topic in houdt?

Iedereen is welkom om mee te babbelen… en er zijn zoveel topics waarvan de titel in de topic niet meer terug te vinden is en de moeders dus over allerlei andere zaken babbelen…

Zijn er klachten van onze mede moeders gekomen? Geef gerust je mening moeders… als het via jullie komt … dan graag wel even gewoon via ons. Of Kim wat is de reden dat je zoiets niet als juist accepteer?

Sorry maar vind dit echt heel flauw (net zo flauw als Kim ons gebabbel vind). Ikke ben ik super leuk en gezellig … dus babels horen daar ook op thuis toch…

Deze babbel is nu niet van Jurian maar van zijn mama die zich behoorlijk aangevallen voelt…

Ik denk dat Kimmetje 'm heeft gesloten omdat het zeg maar niet interessant was voor alle mama’s. Het werd een 1-2-3-tje tussen Mriek, Miniboy en Sandra en ik denk dat ze dacht: ‘Doe dat maar buiten het forum om!’ Ik las de topic ook niet meer, omdat het dus inderdaad een chatje was tussen Erik, Jurrian en Tim. Ik stoorde me er zelf niet aan, je hoeft het niet te lezen natuurlijk, maar ik kan me ook wel voorstellen dat Kim het sloot op een gegeven moment, omdat het niet meer veel met Ikkeben van doen had. Ik denk ook mar voor haar mee he? Maar wat mij betreft: ga gewoon door hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Het werd een 1-2-3-tje tussen Mriek, Miniboy en Sandra en ik denk dat ze dacht: 'Doe dat maar buiten het forum om!' Ik las de topic ook niet meer, omdat het dus inderdaad een chatje was tussen Erik, Jurrian en Tim.

Inderdaad, het is een chatje en daarom niet van toepassing op een forum. Het is inderdaad niet handig dat we het niet even erbij vermeld hebben toen we het topic sloten, das waar ! Hadden wel even moeten doen inderdaad, maar we zijn ook maar mensen.

Ik heb me gisteravond al zitten bedenken hoe het beste hierop te reageren, ik kom er niet uit want ik wil immers niemand voor zijn koppie stoten. Maar kort door de bocht komt het erop neer dat het ( zogenaamde ) gebabbel tussen een paar kids wel eventjes leuk is, maar niet voor vast op een forum. Net zoals er wel meer melige topics zijn hier, maar die houden uiteindelijk wel op. Ikkeben is ontstaan uit hobby van mama Kim die het leuk en handig leek om over onze kinderen te kunnen kletsen, niet dat kinderen die dat nog niet kunnen, met elkaar aan de klets gaan, hoe leuk dat voor eventjes ook is.

Ik zou zeggen, maak een leuke hyves voor de mopjes en babbel/krabbel daar gezellie verder over de dagelijkse kinder ditjes en datjes.

Verder was het inderdaad ook zo dat de topic die begon voor een jarig jobje, uiteindelijk 9 pagina`s lang was en niet meer functie deed als felicitatie-topic. Het klopt ook dat er inderdaad regelmatig topics zijn die uiteindlijk niet meer gaan over hetgeen waarvoor ze gestart waren. Ook dit is een lastige isseu, want moeten we dan steeds met een vingertje wijzen of laten we het her en der maar in de hoop dat het binnen de perken blijft ? Nah, we zijn geen schooljuffen, dus vaak laten we het zo op een enkele keer na. Het is vaak lastig om een grens te bepalen, juist omdat we net zo zijn als iedereen hier maar wel een functie hebben om het forum te modereren.

Maar nogmaals, een meligheidje hier en daar is alleen maar gezellie, maar we moeten niet vergeten waar ikkeben verder voor staat.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Net wat jullie zeggen … had het even vermeld wat de reden is om een topic te sluiten. Daarnaast vind ik zo’n opmerking van Kimmetje nog niet shago ook … beetje kattig zelfd. Je hoort Kimmetje bijna nooit op het forum en dan zo’n opmerking trek ik mezelf negatief aan. Bedankt Sje dat jij daar meer inzicht in heb om het even toe te lichten. Hierdoor voor kom je al meer ergenis. Tja we open dan maar netjes een mail voor onze kindjes om zodoende ze deze activiteit niet te ontnemen.

Hyves doe ik niet … ikkeben is al verslavend genoeg

quote:
Bedankt Sje dat jij daar meer inzicht in heb om het even toe te lichten.

Sje ??? Die had ik hier nog niet gezien in deze topic!!

Maar jongens toch, het was gister avond al laat, ik was degene die die bewuste topic eens even aanstipte, vervlogens werd het een slotje, naar mijn mening terecht om boven genoemde redenen. Stom dat we hier verder even geen reactie bij hadden gezet, maar het is zoals ik al eerder zei" wij zijn ook maar mensen", het was al laat en we hadden ook niet meteen een vervolgtopic verwacht. Dus wederom sorry dat er geen reactie bij stond, maar ik blijf me hiervoor niet excuseren want meer dan toegeven dat dit niet helemaal juist was kan ik niet.

quote:
kinderen slapen om 21.30, waarom willen jullie dit doorzetten op ikkeben? een slotje is een slotje......

groetjes Kim,

De vraag die Kim hier stelt is toch geen gekke vraag ?
Dat ze zegt een slotje is een slotje, komt omdat de topic opnieuw wordt gestart terwijl we de ene op slot gooiden. Meestal is het dan toch niet de bedoeling dat je een nieuwe opent die op dezelfde voet doorgaat want het slotje is er immers niet zomaar opgekomen. Dat wij hierin niet meteen duidelijk in geweest zijn moge nu wel duidelijk zijn. Maar dit is wel de reden dat Kims reactie zo is zoals die is. Ik snap dan ook niet waarom Kims reactie zo raar/kattig/shago zou zijn.
Daarbij staat het hier iedereen vrij om zo veel of zo weing te komen of te reageren. Ikkeben is van Kim, maar daarmee nog geen verpichting voor haar om veel of weinig te posten.

*** zucht ***

Je mag me mailen hoor mini boy, want die zucht snap ik niet.

Ik zou zeggen: slotje op deze topic. Denk dat iedereen elkaar nu weer snapt. Gewoon even een gevalletje onduidelijkheid dat weer is opgehelderd!

Wij volgen jullie (al dan niet) weer verder op

www.watzoudenjurrianerikentimervandenken.nl !

Liefs liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik had heel de topic al weken niet meer gelezen omdat het zo lang werd dat ik dacht: nou nou; hoe belangrijk is die verjaardag?!
Gisteren had ik dus pas door wat het voor topic was en ik kan niet zeggen dat het me stoort, maar ben het wel met de moderators eens dat je dit soort gesprekken lekker via msn/hyves/email of wat dan ook voert. Dit hoort niet thuis op een forum want een forum is mijns inziens bedoeld voor iedereen en ook al hoef je het niet te lezen, toch vind ik het niet helemaal passen. We komen hier allemaal om tips/ervaringen te lezen maar daar hoort dit niet echt bij is mijn persoonlijke mening.
En het staat Kim ten allen tijde vrij om wat dan ook te wijzigen in haar eigen site lijkt mij.
Die site van Jurrian/Tim en Erik lijkt me trouwens wewl een goed idee

Groetjes van Christa

mmm goed idee een eigen site voor de 3-ling

Laten we dan nu elkaar maar weer de hand geven … en Kim gooi er aub een slotje op. Sorry voor mijn soms wat stugge opmerkingen… ik baalde er even van … omdat ik op heel veel topics zo’n verhaaltje tegen kom. Jullie hebben gelijk wat betreft 9 blz lang. Bijna een ere plek verdiend met de verjaardag van mijn jongen

Hopelijk ben ik nog welkom op de site… en anders gooi je op mini-boy ook maar een hangslot

Niemand hoeft eraf zolang we het netjes houden en we het zo kunnen oplossen. Maar aangezien me alles nu wel een beetje uitgesproken lijkt, ga ik er nu wel een slotje opgooien. Mocht ik het mis hebben, kun je me een pb`tje sturen.