haha gelukshebber, dan heb je zat keus 6+ pff echt hoor dat is echt relaxed.
dankjewel voor de tip meid! aardbei en tomaat dus…oke:D
maar hoezo daar meer van? dan van andere producten?
hoe deed morgan het op tomaat? tot nu toe…
Ineens koorts
Vinden jullie die fruitpotje ook zo groot? eerst die van 4 maanden en dan die van 6 maanden … wat een verschil… ik maak het zelf vers … maar dan heb ik echt niet zoveel als dat er in die 6 maanden potjes zit…
hahaha toevallig ik zei het gisterenavond nog tegen mijn vriend.
rico krijgt niet eens een half potje op van 4+ laat staan die grote van 6+
heb trouwens gehoord dat die potjes cupjes worden dus dan kun je helemaal niks meer in de koeling zetten neem ik aan?
wat een dom alternatief van olvarit!
Inge aanrbei en tomaat allergie zijn twee veel voorkomende voedsel allergieen en omdat jij een keer zei dat Rico daar gevoeliger voor kan zijn. Veel mensen die allergisch zijn voor aardbeien zijn dat ook voor rauwe tomaat vandaar.
En wij gaan vanavond proberen morgan een heel 4 maanden potje groente te geven. Ze vind groente trouwens lekkerder dan fruit hebben we al gemerkt
Groetjes,
Michèle

hejj ja nou rico niet zo zeer want hij doet het echt super op de rest. maar een oom, tante en paar nichtjes zijn allergisch maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat rico dat dan ook is, ik heb verder geen allergieen en mijn vriend ook niet, net zo min als mijn ouders en broer.
moet een baby altijd huid-uitslag hebben bij een allergie? of moeten ook andere dingen opvallen?
succes met de groente vanavond ben benieuwd hoe het gaat.
ja rico vind warm eten ook wel lekkerder maar sommige fruit doen het hier echt perfect
nou fijn, heeft ie weer last van zn oor:S
germ hij zit inmiddels tegen de 38.3 en schreeuwde moord en brand, kwam gele korreltjes uit zn oortje terwijl ik het toch altijd goed schoonmaak zal wel 'n oorontsteking zijn ofzo want hij schud ook heel erg met zn hoofdje en vind het zoooo zielig heb m maar een pcm gegeven voor de nacht…60 mg is volgens mij te weinig voor een baby van bijna 5 maanden he? heb alleen nix anders in huis!
Hoe ging het vannacht Inge? Wat vervelend zeg. Het is altijd wel wat bij jullie lijkt het wel. Hopelijk heeft Rico redelijk geslapen. Je mag inderdaad een hogere dosis pcm kopen hoor, wij hebben die van 120 mg. Is voor kindjes van 5,5 tot 10 kilo (of drie maanden tot een jaar).
Groetjes!
ik weet het mriek maar door het hele kiss verhaal is rico gewoon vatbaar in alles wat daarmee in verbinding staat…gezichtsveld zowel buiten als binnen, tot aan de darmpjes toe.
het is fijn dat ik WEET waardoor hij sneller niet lekker is.
het staat niet los van elkaar snapje?
en verder rico is echt het vrolijkste mannetje die ik ken hoor het gekke is dat hij zelf amper ergens last van heeft alleen op bepaalde momenten dan ALS hij ergens last van heeft. tussendoor lacht ie zich een breuk altijd, hij houdt zich nogal gauw groot.
rico werd vanacht om kwart voor 5 wakker. ik denk ooooh neee he. gaf m zn tut en ging over hem heen hangen om m zo te troosten dan pakt ie mn gezicht vast en jammert dan van memehh memmehhhhh!! daarna was het weer goed, zette zijn pip speeldoos aan en had een grote slaapzak (voor als ie anderhalf is ofzo) haha) opgerold en bij zijn linkerkant gelegd en wel zo dat hij niet bij het hoofdje in de buurt kwam. rechts heb ik niks gelegd want ik ga niet onnodig veel geborgenheid geven als dat msischien niet nodig is, anders went hij daar ook weer aan. aan 1 kant dus en dat ging goed, om 7 uur was ie wakker
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 18 Feb 2009 10:52:50
Fijn dat Rico verder wel een vrolijk jochie blijft! Dat scheelt een hoop. Hopelijk is het snel weer helemaal oké met je kleine man!
Groetjes!
ik hoop het ook maar goed hou er toch rekening mee dat er nog dingen komen gaan als die kiss nog niet helemaal over is.
rico is eigelijk te laat behandeld, want iedereen ketste het af toen ik zei dat er iets niet klopte, toen michele sprak over morgan en eht kiss verhaal vond ik dat dat met rico precies klopte. toen ben ik pas gaan kijken wat ik daarmee kon.
Morgan heeft een heel potje op gister alleen vandaag ging het minder, maar dat kan ook komen omdat de wortel wat hardere stukjes had. Mamma had zelf gekookt zeg maar. Morgen koken we bloemkool en een aardappel tot prut en kijken we wat ze dan doet. Ze zit nu op mijn schoot mee te kijken naar ikke ben en mamma’s typen Dus als mijn typen wat onduidelijk is dan was dat Morgan.
Groetjes,
Michèle

haha ik snap het
ooh klinkt wel lekker, ik vind die potjes stiekem ook best te ete
had aan de voedingsdeskundige even nagevraagd hoe dat zat met tomaat. en ze zei dat het vooral aan de pitjes lag die in voedsel verwerkt wordt en dat dat hoogstwaarschijnlijk niet in de 4+voeding zit. als ik daar op af moet gaan zal het wel meevallen.
heb je beetje leuke dag gehad?
Ah oke dat wist ik dus niet dat het de pitjes waren. Ik ook weer wat geleerd. Morgan heeft vandaag voor het eerst kiwi gehad op de creche. Ze vond het een beetje vreemd maar wel lekker
Groetjes,
Michèle

zoiets als rivella hahaha
kiwi mag dus? heb ze toevallig in huis gehaald, alleen perongeluk in de koelkast gezet, mijn vriend nam net een hap en ging bijna over zijn nek omdat het dus niet rijp was
Eh nee kiwi’s moet je niet in de koelkast doen. Enne ja kiwi mag, maar ook hier geld allergie kan optreden, dus ook weer drie dagen en goed opletten…
Groetjes,
Michèle

hier zeflde probleem als michele snik moet zijn fruitje warm hebben hahahaha
eet inmiddels een heel potje 4maanden fruit op en zou dan zo nog best wat meer lusten hihihih en hmmm en hap hap en aaaaaaaaa als zijn mond leeg is vandaag naar cb toe om te vragen voor avond eten en ff verhouding gewicht bekijken oma had de eerste echte drol te pakken hahaha grappig zelf nog niet gezien
inge hoe is het n met zijn orrtjes?
groetjes wendy
ja ik kom er dus geen wijs uit. hij zit vandaag weer tegen honderd en tien aan te kwijlen dus misschien waren het toch tandjes, maar ik weet het niet hoor want hij kreunt onder het drinken van zijn fles (kan natuurlijk door de tandjes komen maar net zo goed als zn neus verstopt zit wat hij dus altijd zit, en dan drinkt dan kan ik me voorstellen dat zn oortjes ook wat dicht gaan zitten en ALS die oortjes al pijn doen is dat natuurlijk geen pretje…zucht ademen inge)
hahaha ademen is heel belangrijk
tip hier was 2keer neusspray aan elke kant spuiten net voor voeding haalt de drukeraf en doordat ie door zijn neus moet ademen tijdens de voeding komt het makkelijker los
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Als ze zo’n last van tanden en oren hebben helpt VSM ook. Alleen niet als het al een ontsteking is. Helaas deze mamma weer in de lappenmand. Koorts en keelpijn. Net naar de HA geweest en op me kop gekregen dat ik niet eerder gekomen ben. Heb een heel zware keelonsteking en alleen antibiotica gaat nu helpen, dat en rust, maar dat laatste woord ken ik niet
Groetjes,
Michèle