ooch meisie beterschap hee!
nee rust ken ik ook nie staat nie in het inges woordeboek haha.
keelpijn is echt irritant, veel drop sabbelen alleen maar om het te verzachten. en daar gaat je vrije dag in principe weer
Ineens koorts
lieke wat op voorschrift van een arts omdat het toen heel erg vast zat kun je als opstart dat beter 2keer doen en daarna afbouwen
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
hej ja ik heb otrivin maar goed, doe ik 4 x daags op arts advies, maar hij heeft dat al vanaf zijn geboorte en wil maar niet weg gaan. vraag 6 maart aan de ka of hij toch is wil kijken met zn lichtje haha
Ach het gaat wel weer over, leef al 3 dagen op advil geloof ik. Niet echt goed maar toch je kan weer wat doen
Groetjes,
Michèle

haha ja ik hou het zelf maar bij paracetamol 2 per keer.
zonder cafeine want daar krijg ik het helemaal van, wordt ik misselijk en chagrijnig weer dus laat dat maar achterwege. of ik neem hooguit een nurofen, daar kan mijn tere maagje wel tegen, en weer niet tegen ibuprofen, gek he terwijl dat toch echt de werkzame stof is in nurofen:S
rare tante ben ik
Dan kun je denk ik ook wel tegen advil.
En dank je Mriek, ben met de antobiotoca begonnen vanmiddag dus hopelijk kan ik zaterdag zonder advil.
Groetjes,
Michèle