nee kwam door de pap denk ik ging iets te snel naar binnen hahaah en kwam er zo dus uit met pitjes hmmm vreemd ik nico laten zien hij vond het heel intressant :S haha not
groetjes wendy
nee kwam door de pap denk ik ging iets te snel naar binnen hahaah en kwam er zo dus uit met pitjes hmmm vreemd ik nico laten zien hij vond het heel intressant :S haha not
groetjes wendy
haha mijn vriend kwam laatst foto’s maken bij zo’n spuitluier, zovan: kan ie da mooi later terug zien wat voor stinkerd het was als baby hahaha germm.
ik roep ook regelmatig als hij weer een nieuwe voeding heeft geprobeerd van: eejjj schat kom es kijke!" en mn vriend dan"ja als ik weer naar poep moet kome kijke dan laat maar he" hahaha
haha ja hier precies hetzelfde haha en als hij de luier doet en het is poep is het schat kom is kijken en dan sta ik daar loopt hij weg stinkt heh zegt ie dan haha
groetjes wendy
omg het hele huis rook hier laatst ernaar echt niet normaal, vriend van mij kwam binne zegt ie: heeft hij bruine bonen gehad ofzo (bedoelde hij als grap) ik zo: ja toevallig wel (was ook echt zo) hahaha
Morgan had vanavond sperciebonen met tomaat en rijst. Was ook een groot succes en haar fruitjes vind ze ook fantastisch. Ze was zelfs boos vanmorgen dat het op was
Groetjes,
Michèle

Ja ik zit net te rekenen. Nog 1 keer een pot 1 voeding en dan gaan we naar de Nutrilon 2 alweer. Krijg ik ook eindelijk babyzegels erbij
Groetjes,
Michèle

jeetje zeg ze worden echt snel groot was ergens op kraamvisite tilde het kindje op gooide hem bijna tegen het plavond wat weegt dat inneens weinig als je je eigen kereltje gewent bent en zo klein nog kreeg gewoon traantjes was zo trots op ons als gezinnetje nico vroeg wat is er ik zo ben trots op jou als pappa voor ons kindje was die helemaal stil van hahaha en thuis meteen de foto’s nog is gekeken gek hoor
groetjes wendy
ooh michele dat klinkt echt LEKKER heb ik ook zin in
maar heb je dat zelf gemaakt??
is morgan verder weer helemaal beter nu? hoop t wel
en wendy succes met het fruitje
ooh super trok hij ook geen gek gezicht bij het eerste hapje?
en welk fruit heb je gegeven?
banaan we hadden al paar keer eerder iets geprobeerd trok wel ff gek gezicht maar begon vervolgens net zo te happen als dat je zijn warme flesje melk voor zijn neusje houd haha
groetjes wendy
haha ja rico trekt ook nog steeds bij elke eerste hap een gek gezicht, blijf je wel effe houden denk ik…
jeetje zijn jullie ook zo gaar vandaag???
zal wel aan het weer liggen echt iedereen die ik vandaag heb gezien is zo lam als een tak hahaha
Hier ook zo lam als een tak…ligt volgens mij echt aan het weer…kan de hele dag al wel slapen…jammer dat dat niet gaat met zo’n klein mannetje om je heen…
Groetjes!
haha hier de kleine die er last van heeft heeft vanmorgen tot half 9geslapen pappa zal wel lief flesje om 6uur gegeven hebben want mamma ook pas om half 9wakker vanmiddag weer 2uur geslapen en ligt nu ook al dik uur te slapen en mamma baalt ervan dat ie dat doet op haar vrije dag kan ik minder knuffelen wel een voordeel moet nog boodschappen doen heb excuus want hij ligt zo lekker te slapen
groetjes wendy
@ Inge, dat is zo’n biologisch potje inge van olvarit, dus niks zelf gemaakt al smaakt het niet eens zo vies moet ik zeggen.
En vanmorgen had Morgan het potje banaan, incl zuur bekkie want alles moet warm maar ja de laatste twee happen waren koud geworden dus die hoefde mevrouw weer niet. Wel lastig hoor zo’n kind dat alleen maar warm eten wil.
Enne ze slaapt hier nu ook. Ze had tot 9.30 geslapen om 11.00 even snel boodschappen gedaan, had ze twee hazeslaapjes gedaan in der wagen. Om 2 uur eindelijk thuis in slaap gevallen, om 15.30 wakker gemaakt voor der fles en daarna weer gelijk weggelegd en ze slaapt weer. Niet zo gezellig maar ja gezien ze eigenlijk vanaf 9.30 wakker was wel noodzakelijk anders is ze weer niet te genieten straks en eet ze haar groente en fles weer niet en het ging net zo lekker
Groetjes,
Michèle

idd denk ook dat het aan het weer ligt want pff papa is nu ook zo gaar als een klontje boter
rico niet die krijst hier de hele boel bij elkaar.
voordat jij zei dat dat die bio was was ik toevallig in de winkel en had ook bio gehaald met rijst en tomaat en sperzieboontjes, toen wist ik het eigelijk niet eens meer en was ook vergete wat jij zei, dacht dat het courgette was wat jij zei maar goed
rico vandaag sperzieboontjes gehad en hij maakte onder het eten (doet hij sinds kort ook onder de fles) hmm hmm geluidjes.
ik ben nog de ene dag een combi maaltijd aan het geven en de andere dag 1 soort groente. het moet toch op die 1 soort. en zo kan hij aan combi wennen.
heb voor de verandering frutapura mee genomen, aarbei perzik en appel geloof ik
stond 4+ op ik wist dus niet dat ze dan al aardbei mochten maar goed blijkt van wel
hie rhebbe ze echt geen ruk in de winkel.
die tuingroente met rijst van olvarit hebbe ze hier ook niet, ook geen fruitapure ipv frutapura, en ga zo maar door PFff:S loop er onderhand leeg van
ik denk dat ik dan echt naar helmond centrum moet en ik woon in noord en daar hebbe ze een kleine winkelcentrum maar assortiment ho maar
Let er wel op dat aarbei wel allergie kan veroorzaken he. Aardbei en tomaat. Dus als ie ineens uitslag krijgt weet je waar het van zou kunnen komen.
Enne ik ga hier toch ook snel de staafmixer proberen. Zeker als ik zie dat ze ook al rijst en aardappel mogen want dat pureert een stuk makkelijker. Enne nog zo’n twee weken dan mag ze nog meer
Groetjes,
Michèle