Ineens koorts

hoi hoi…

sorry beetje late reactie… maar was druk druk druk (wie niet tegenwoordig) heb tussen de bedrijven door wel gelezen van de ab… fijn dat je dit gelijk kreeg… en heel erg fijn dat het aanslaat… (meestal moet er binnen 3 dagen duidelijk resultaat zijn) maar wel afmaken de kuur… anders grote kans dat hij het sneller terugkrijgt…! Enne … wat geef je nu? gewoon 3x daags ochtend/middag/avond? zou dit nl zeker doen… hoe sneller resultaat!

goed uitrusten/uitzieken die kindjes!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Geeft niet joh, weet wat het is om druk te zijn…

Vanaf morgen geven we het inderdaad morgen, middag en avond. En van dat afmaken weet ik, dus dat doen we zeker!

Gebruikt Jurian z’n pufjes nog trouwens?

Groetjes!

[img]http://b1.lilypie.com/zUgAp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Jurian krijgt nu nog 2x daags puf ipv 3. Maar volgende week stoppen we er denk mee… dan heeft hij het 3 weken gehad en naar mijn idee klinkt hij niet meer vol en hoest weinig of niet.

Hopelijk knapt jullie ventje hier snel van op… sprongetje en ziek pfft…

Zo zijn we weer, al had mamma nog even in haar bed willen liggen, maar Morgan denkt er anders over. Wat je zegt Mriek de sprongetjes gaan niet voorbij met AB. Morgan was dan ook weer lekker bezig vannacht. Nou had ze gister helaas ook maar 710 op dus ze wilde om 1 uur eten. Ze had gistermiddag op het kdv niet meer geslapen na 15.30. Ze hadden het wel geprobeerd maar mevrouw weigerde. Ja dan houd het op. Maar ja gevolgg was wel dat ze thuis haar pap niet helemaal op wilde drinken…

Maar goed ze is weer het vrouwtje, alleen ze snotterd nog als een gek. Was vanmorgen haar neus weer aan het uitbaggeren wat ze helemaal niks vind, en de neusspray aan het proberen te gebruiken. Nou moet ik zeggen ik vind het eng om te spuiten want ik kan het bij mezelf ook niet en zij vind het ook niks dus helaas is de neusspray geen succes hier. Misschien dat ze daarom zo lang over haar verkoudheid ook doet. Ze moet nog wel puffen en ik hou er al rekening mee dat gezien de geschiedenis van haar oma en overgrootoma dat ook nog wel even zal moeten. Maar ja de ha zei ook al dat het misschien tot ze iets ouder is alleen een ondersteuning kan zijn.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het met de pufjes beter is gegaan met Jurian! Spannend om te stoppen?

Vervelend dat het vannacht minder ging met Morgan. Wat hebben ze een eigen willetje al hè? Hoe jong ze ook zijn. De neusspray is hier een groot succes, ik kom ermee aan en Erik doet z’n neusje al naar voren en gaat vol spanning zitten wachten. Hij geeft geen kik en het gaat dus prima. Moet het zelf ook maar gaan gebruiken, want de snot komt mij sinds gisteren ook uit alle hoeken en gaten. Blegh, wij lossen elkaar hier dus ook af. Mervin ook lekker in de lappenmand?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hey, ben ik weer.
het gaat dus nog niet helemaal lekker met jullie kleintjes?
rot zeg! rico heeft echt al vanaf de geboorte een snotneus. en het gaat maar niet over ik snap ook niet waar dat aan kan liggen, iedereen wuift het maar weg maar ja ik ga het toch nog is navragen aan de ka 6 maart.

Dat is wel heel lang, kan inderdaad geen kwaad om het even na te vragen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mervin is nog niet helemaal tof maar toch gaan werken de eigenwijs. Hij heeft volgende week ook vrij maar zijn bedrijfleidster is in staat hem in te roosteren als hij zich vandaag ook ziek had gemeld en maandag beter, alleen maar omdat zij dat ineens vandaag had moeten werken en hij heeft geen zin in het gezeur. Maar hij is op zich wel weer oke alleen een beetje slap op de benen. Gaat ie maar achter de kassa zitten.

Met Morgan net naar buiten gegaan, even door de winkelstraat en daar een leuk tanktopje en grof gehaakt vestje van noppies voor maar 11 euro gekocht (opruiming is gevaarlijk) en toevallig zagen we ook een staafmixer voor 20 euro dus ook meteen mee. Oh ja en de eerste speen voor 6 maanden is gescoord. Nog even mee wachten maar het motief was zo leuk (oke ik klink nu echt als een gooise muts geloof ik) maar goed ze is weer voorzien en mamma zit nu even uit te blazen meteen bakkie thee. Morgan wordt moe in de box, kan ze zo na haar fles gaan slapen Ze heeft net appel met abricoos op. Ha ha ha dat eerste hapje… Een zuur bekkie dat ze trok. Maar ze heeft bijna het halve potje op. De laatste hapjes waren afgekoeld… Echt niet grappig zo’n kind dat niks koud lust.

Maar afgezien van de snotneus gaat het goed.

Groetjes,

Michèle

haha, ja ik ken het rico trekt ook zure gezichten als de fruit uit de koelkast komt (dag 2 dus) hij had vandaag appel met sinaasappel en banaan gehad voor de 2e x dus. daar heeft hij altijd mee moeite mee dan de 1ste x omdat ze dan uit de kast komen. vanavond bruine bonen met appel en als ik jou moet geloven michele dan is dat helemaal geweldig Ik vond het vroeger ook echt heerlijk zei mn moeder.
ben dus benieuwd. hij had gisteren zn worteltjes niet opgegeten want hij sliep en ik ging hem mar niet wakker maken. ik dacht misschien wil ie na de fles nog een paar happies maar toch maar niet
verder heefth ij weer goed geslapen zonder doek, en aangezien we bijna in week 21 zitten denk ik dat we beter nu kunnen beginnen met zn eigen bedje s’nachts dan over een paar weken, aangezien zn happysmile dan weer minder zal zijn

wens je man/vriend maar beterschap! is klote om ziek te zijn en dan nog te moete werke ook!
Die verkoudheid duurt altijd zo’n eeuwigheid bij die kleintjes he! hoe is het verder met haar oortjes??
enne ik had van me moeder dus een groentemachine gekregen waar je echt ALLES mee kan doen, (die gebruikte ze zelf nie meer, is oud maar doet het nog prima) dus dat is wel fijn.
hoe is het verder met haar oortjes??

xxx

[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Nou ja hier waren de bruine bonen dus echt een feest. Enne ik maak Morgan er ook niet wakker voor hoor. Slaap is nu belangrijker dan de bijvoeding. En ik warm ook haar fruit op dus… niet te eten vind ik zelf maar zij smult ervan Ik heb een keukenmachine incl blender waar dus alles mee zou moeten kunnen, ja dat kan behalve babyvoeding maken, dus hopen dat de staafmixer het wel kan. Als je er saus mee kan maken moet babysmurrie ook kunnen toch??

En ja haar oor gaat stukken beter. Volgens mij is ie ook weer over maar de kuur is nog niet op dus dat moet wel. Maar ze is weer lekker aan het springen. Echt zal weer blij zijn als deze voorbij is en ik hoop dat ie niet zo lang duurt als de vorige.

En ja ach ik moet zeggen ik heb altijd moeite om Mervin thuis te houden hoor want die is eigenwijs en werkt toch wel.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ik heb een keukenmachine incl blender waar dus alles mee zou moeten kunnen, ja dat kan behalve babyvoeding maken, dus hopen dat de staafmixer het wel kan. Als je er saus mee kan maken moet babysmurrie ook kunnen toch??

huh dat moet toch nog beter zijn dan een staafmixer… keukenmachine kan het makkelijker en beter mengen toch? Ik sta juist op het punt om blender aan te schaffen… maar is dat dan niet wijs?

Nou ja ik heb dus een blender mini-boy, maar eh geen pulp broccoli, zitten grove stukjes in nog en die krijg ik er echt niet uit.

Groetjes,

Michèle

ja keukenmachine bedoel ik haha ik zie net pas dat ik zei groentemachine:S je kunt er dus ook alle andere dingen mee doen haha
enne rico vandaag dus bruine bonen met appeltjes gehad, en michele hier is het ook zoals jij het noemt da bomb
hij vond het echt heerlijk.
fruit opwarmen? hmm misschien wel een optie ja, zal het is proberen in ieder geval de 2e dag als het net uit de koeling komt
rico zegt voortaan als hij het ergens niet mee eens is: memmeh! of mumum! en gisteren zei hij zelfs SERIEUS mama! niet zovan: het leek erop, nee ECHT! mijn vriend hoorde het ook en wij waren echt trots, maar het is volgens mij een toevalstreffer maar echt gaaf
hij maakte me helemaal happy ermee.

[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha geeft niet meis, ik weet wat je bedoelde

Enne goed he die bonen, zie je morgen ook in zijn luier net als ze wortels trouwens. Hier heb ik morgan om half zeven wakker moeten maken. Ben te bang dat ze anders de nacht helemaal niet door slaapt dus geen avondeten zeg maar, maar wel 800 aan flessen dus hopelijk houd ze haar mond vanacht

Groetjes,

Michèle

poep is toch al bruin dus bruine poep kan wel of wat voor kleur wordt het dan? hahaha. zitte we hiero over poep te prate hahaha.
met sperzieboontjes krijgen ze schijnbaar groene poep, maar omdat rico special care voeding heeft had ie zoiezo al groene poep dus ik merkte niet echt verschil. maar die wortel poep ziet er wel chemisch uit pff.
nou einde poepverhaal

hopelijk slaapt ze idd door, ik denk het wel (lees: denk) want rico sliep gisteren ook door toen hij geen groente gehad had. denk dat ze dat amper merken. maarja zeg nooit nooit.
ik laat rico nog tot en met zondag in de kinderwagenbak slapen en vanaf maandag ga ik het proberen in zijn eigen bedje. want aangezien ie nog maar 3 nachtjes nu tot 7 uur doorslaapt wil ik het testen tot en met het weekend en maandag begint de nieuwe week dus nieuwe start

we shall see
xxx

Nou ja Morgan heeft gele poep dus de bonen lopen er in bruine strepen doorheen zeg maar. Ook best chemisch, zelfde met de sperciebonen alleen dan dus groen Enne ja en dan zeggen ze dat kinderen een verrijking voor je leven zijn

Ze heeft doorgeslapen, ze wilde wel om 23.00, 1.00 en 5.00 een tul, en om een uur had zij even andere plannen dan wij maar gelukkig sliep ze snel weer. Om half zeven moest ik haar wakker maken voor der fles maar ze was nog moe dus weer terug gelegd. In bed heeft ze nog even tegen beer gekletst en een half uurtje later sliep ze weer, alleen we dachten dat we naar de voetbal moesten dus Morgan om kwart over acht wakker gemaakt en aangekleed en ze had er helemaal zin in, is het weer afgekeurd. Dus ze heeft in de box gespeeld, fruitje gegeten (ze kreeg nog halve potjes, maar ze was boos dat het op was dus morgen maar een hele proberen) en een hele fles leegegeten. Nu ligt ze te slapen, ze was niet moe, maar oh jee wat een gapen en oogjes wrijven
Dus knorrepot ligt lekker in coma nu.

Enne ik hoop dat Rico ook zo lekker in zijn eigen bedje slaapt, Ik vind Morgan heel lief maar wat was ik blij dat ik haar uit ons bed kwijt was (haar bak stond tussen ons in, anders sliep ze echt niet).

Groetjes,

Michèle

nou hier gaan we ook gekke poep krijgen want nick gaat tog meer voeding krijgen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha morgan poept dus alle kleuren van de regenboog hahaha MET streepjes
vanochtend ik was SUPER moe echt niet helemaal gezond volgens mij want ik sliep dus pas om 3 uur, kon de slaap echt niet vatten…enfin moest er dus om 7 uur uit en ik dacht nog…heerlijk rico dadelijk verschonen en meteen terug te bedje. maar meneer poepte zijn hele luier vol en ik zei tegen een vriendin van mij die was blijven slapen; pffffffffff dat is wel het laatste wat ik kan gebruiken, val al bijna in slaap" dus ik leg rico op het aankleedkussen, doe zijn boxpakkie open, blijkt het een dikke spuitluier (en geen diaree gewoon dikke poep maar VEEL heel zn rug alles zat weer onder) aaaaah bahhh, gaap gaap gaap…zucht zucht) en toen lag ik een uur later pas weer in bed. had ik effe geluk (not!)

ja ik ben benieuwd ga morge dus proberen die nachten in zijn eigen bedje te doen en ach we zien wel. hij is op zijn top vrolijk dus ik denk wel dat dit de makkelijkste manier is om het dan te doen voordat zijn volgende sprong zich weer aankondig.

ja je zei idd dat ze tusse jullie in sliep…ergens wel een veilig gevoel stiekem he…ook voor jezelf maar idd het is beter in het eige bedje.
komt goed

en wendy, toff meer voeding altijd leuk om mee te beginnen.
succes

haha leuk is dat heh isa poep totaan zijn nek en heb dan altijd ruzie om zijn vieze romper zo uit te trekken dat niet alles onder de poep komt te zitten nick draait tegenwoordig elke keer op zijn zij dus zit al gouw helemaal onder hahaha hier geel met pitjes

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha wat heb je hem gegeven dan banaann met kiwi