Nou ja Morgan heeft gele poep dus de bonen lopen er in bruine strepen doorheen zeg maar. Ook best chemisch, zelfde met de sperciebonen alleen dan dus groen
Enne ja en dan zeggen ze dat kinderen een verrijking voor je leven zijn ![]()
Ze heeft doorgeslapen, ze wilde wel om 23.00, 1.00 en 5.00 een tul, en om een uur had zij even andere plannen dan wij maar gelukkig sliep ze snel weer. Om half zeven moest ik haar wakker maken voor der fles maar ze was nog moe dus weer terug gelegd. In bed heeft ze nog even tegen beer gekletst en een half uurtje later sliep ze weer, alleen we dachten dat we naar de voetbal moesten dus Morgan om kwart over acht wakker gemaakt en aangekleed en ze had er helemaal zin in, is het weer afgekeurd. Dus ze heeft in de box gespeeld, fruitje gegeten (ze kreeg nog halve potjes, maar ze was boos dat het op was dus morgen maar een hele proberen) en een hele fles leegegeten. Nu ligt ze te slapen, ze was niet moe, maar oh jee wat een gapen en oogjes wrijven ![]()
Dus knorrepot ligt lekker in coma nu.
Enne ik hoop dat Rico ook zo lekker in zijn eigen bedje slaapt, Ik vind Morgan heel lief maar wat was ik blij dat ik haar uit ons bed kwijt was (haar bak stond tussen ons in, anders sliep ze echt niet).
Groetjes,
Michèle