Ineens koorts

Da’s balen Michele, las net in een ander topic over je ontbijt…beterschap!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi
ik denk dat jouw eigen intuitie gelijk heeft alle factoren bij elkaar was gewoon even teveel voor haar lichaampje en van tandjes krijgen ze ook ineens koorts en daalt dan weer… misschien een gemeen tandje wat zich nu door haar tandvlees vroedt…

Your the best thing that ever happned to me!!!

Ja gelukkig gaat het weer beter met haar alleen was ze vandaag hangeriger en lustlozer dan gister, maar ja de antibiotica is zijn werk aan het doen. Ach als het met mij ook niet gaat morgen gaan morgan en ik in het grote bed samen en laten we ons vertroetelen en verzorgen door pappa

Groetjes,

Michèle

Nou, mijn blijdschap was van korte duur. Erik heeft nu bijna 39 graden koorts (alhoewel de doktersassistente dat nog geen koorts wilde noemen, vooral niet omdat het nu in de loop van de dag is, blablabla). Hoe dan ook, afspraak gemaakt om vrijdagochtend naar de ha te gaan. Ze gaf aan dat het waarschijnlijk een virus is naar de klachten te oordelen, maar ze snapt ook dat ik het nagekeken wil hebben. Dus…voelde me best goed, maar ben nu weer een beetje in mineur. Vind het zo sneu voor m’n kereltje! Straks lekker naar huis en hem heel hard knuffelen…

39 is gewoon koorts hoor, waarom laat ze je pas vrijdag komen. Het gaat om een baby. Echt dat snap ik dan niet. zeker als ze toch denken dat het om een virus gaat, dan kijken ze toch meteen. Er heerst zoveel op het moment. Ik zou morgen gewoon weer proberen en anders vanavond. Wat een muts zeg.

Groetjes,

Michèle

Ik vind 39 graden toch ook echt wel koorts. Ik zou toch proberen morgen een afspraak te maken.

Beterschap in ieder geval voor Erik en natuurlijk ook voor Morgan.

Groetjes,
Sandra

en??? hoe gaat het met de patientjes? en met kou, michele???
alweer een beetje opgeknapt??

groetjes!!

karin

Tja. Ik snap het wel; kinderen worden in de loop van de dag vaak wat koortsiger en een virus kunnen ze toch niets mee. Dat moet uitzieken en ondertussen neussprayen, zetpillen en luufen we erop los. Ik kan ermee leven hoor, om vrijdag heen te gaan. Maar lief dat jullie zo meeleven! Ik laat natuurlijk weten hoe het afloopt.

He arme erik/mama & morgan/mama… alle beterschap…!

hoest erik ook nog zo erg? hier kon ik toen ook niet eerder komen dan de vrijdag… gelukkig nog wel voor het weekend… en wat dan altijd het geval doet… ze knappen opeens op… (was hier toen niet dus puf gekregen…)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij hoest af en toe ja, heeft volgens mij ook last van z’n keel daardoor. Ben blij dat er even naar gekeken wordt en dat ene dagje maakt voor mij het verschil niet hoor. Hij is niet totaal apathisch ofzo, alleen in de loop van de dag wordt het slechter. Hij drinkt al z’n flessen nog wel leeg, hij eet alleen geen broodje tussen de middag en 's avonds geen groente en toetje. Krijgt ipv van dit laatste een papfles. Dus vocht krijgt 'ie in ieder geval nog genoeg.

Het is inderdaad allang fijn dat het voor het weekend nog kan, had ik ook op gestaan hoor. Krijg je dat gezeik met huisartsenposten die niemand willen laten komen, daar zit je toch ook niet op te wachten…

heey michele
shit zeg oorontsteking maar hoop dat het weer wat beter gaat?!

@sje bedankt weer wat geleerd altijd handig

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nou, vannacht ging het niet goed. Vanaf 5.00 uur op gezeten met een huilende Erik die 39.5 had. Ondanks de pcm die we voor het slapen gaan hadden gegeven. Hij heeft wel z’n papfles om half zeven opgedronken, daarna een pcm gegeven en ligt nu weer te slapen. Gelijk om acht uur de huisarts gebeld en we hebben vanmiddag om 14.15 uur een afspraak.

Met morgan gaat het een stuk beter, ze was gisteravond koortsvrij en ze is weer lekker vrolijk. Alleen slaapt ze nog veel, maar dat is alleen maar goed. Was het eerst om de twee uur zo twee uur is het nu om het uur zo twee uur. Maar laat maar slapen. Enne ze vind haar drankje niet lekker

Alleen mamma ligt een beetje in de lappenmand. Gister natuurlijk al niet lekker en gisteravond helemaal drama met koorts ook. Maar nu gaat het op zich redelijk. Ik ben wel thuis vandaag, want ik was nog wat slap vanmorgen maar ik denk dat morgen iedereen weer is waar ze moeten zijn. Kdv en werk

Enne suc-6 met Erik Mriek. Laat even weten hoe of wat want dit is ook niks. Zal me niks verbazen als hij ook een ooronsteking heeft, gaat geloof ik hand in hand met de verkoudheid op het moment.

Groetjes,

Michèle

gelukkig maar
@ mriek sterkte lijkt me idd heel zielig

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat naar Michele! Hopelijk zijn jij en Morgan er snel weer helemaal bovenop.

Tja, ik ben ook een beetje bang voor oorontsteking. Ik hoop haast dat het iets is waar ze direct iets aan kunnen doen. Heb weinig zin in de boodschap ‘hij moet gewoon uitzieken’. Maar ja…we moeten afwachten. Je hoort het hoor!

Nou ja hoe rot een ooronsteking ook is, met antibiotica is hij er wel zo vanaf, Kijk naar morgan die is ook al zo goed al het vrouwtje.

Enne pappa is nu kippensoep aan het halen en zo want die voelde zich ook wat stijf vanmorgen dus…

Groetjes,

Michèle

Oh jee…moeten jullie straks weer voor hém zorgen…

Hopelijk is het iets wat met antibiotica zo over is. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar dit is ook niets.

quote:
Het is inderdaad allang fijn dat het voor het weekend nog kan, had ik ook op gestaan hoor. Krijg je dat gezeik met huisartsenposten die niemand willen laten komen, daar zit je toch ook niet op te wachten.....

Nieuwe regel … waar ze niet teveel mee promoten is dat je niet meer hoeft te bellen naar huisartsenpost maar gelijk zelf mag komen. Dit hoorde ik van onze huisarts omdat ik dat de vorige keer ook zei … (ben blij dat ik niet het wknd met de huisartsenpost zit) … dus … niet meer bellen maar gaan als je denkt dat het nodig is.

Ben benieuwd vanmiddag mariek… pittig nachtje gehad dus!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja wij hebben hier een huisartsen dienst die in noodgevallen of met kleine baby’s dan wel kinderen naar jou toe komt dus dat is ook wel lekker.

Groetjes,

Michèle

Oh, dat wist ik niet mini-boy. Thanks voor de info, goed om te weten. Brutalen hebben de halve wereld tenslotte, dus we gaan in het vervolg als het nodig is dus gewoon meteen heen. Enne, het was inderdaad pittig vannacht. Maar meneer slaapt nu weer, was net een uurtje wakker maar had alweer dikke ogen en was druk aan het gapen. Mama ook, maar ja…ik weet dat als ik nu ga slapen ik me alleen maar moeier ga voelen. Dus blijf lekker met jullie kletsen, haha.