Ineens koorts

Ja ik heb zelf vroeger ook flinke oorontstekingen gehad. Waarschijnlijk hebben we wel de mazzel dat met de antibiotica ze ook zo van haar verkoudheid af is.

Enne die 120mg gaat vanaf 6 kilo inge. Dus die mag rico ook hebben denk ik.

En ze slaapt eindelijk. Ze ligt al sinds de terugweg van de ha te slapen in haar wagen Ze was zo moe dat ik haar niet eens wakker gemaakt heb. Slaap is goed en dan maar even in de wagen.

Groetjes,

Michèle

Ach, die arme kleine meid! Hopen dat de antibiotica snel hun werk gaan doen. Alle beterschap. Geef haar maar een knuffel van Tante Esther!

Groetekes, Sje

Zal ik doen als ze wakker is. Ik hoop ook dat alles snel aanslaat en ze nu eindelijk over al even vanaf is. Ik maak me geen illusies want ze gaat naar een kdv, maar even snot en pijn vrij zou leuk zijn.

Groetjes,

Michèle

ja precies meid.
beterschap
wat slaapt dat deert niet zeggen ze hier altijd en daarbij, een kind met koorts moet genoeg rusten hopelijk voelt ze zich snel weer beter

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ze is wakker nu en straks na het antibiotica en fles krijgt ze een pcm voor de nacht en dan lekker slapen. Want inderdaad slaap is de beste remedie.

Groetjes,

Michèle

hopelijk slaapt ze vanacht lekker door. maarja kan het haar niet kwalijk nemen zou dat niet het geval zijn. rico sliep toen hij koorts had trouwens wel heel lang. zal wel suf geweest zijn ervan

Zijn ze ook hoor als ze koorts hebben, enne de pcm zal ook wel suf maken straks. Ach we wachten het af. Maar ze mag niet bij ons slapen. Anders ben ik weer terug bij af.

Groetjes,

Michèle

ja precies zou ik ook niet doen.
ze is nu net gewend gewoon in dr eige bed te slapen. hier wordt dat de volgende mijlpaal rico wordt nu soms s’nachts wakker, en gaat dan huilen, enige manier hem stil te krijgen is de fles maar die ga ik dus niet geven aangezien hij al meer dan een maand van zn nachtvoeding af is. tis goed met m
kan een knuffel en hooguit een slokje water krijgen maar daar is het ook mee klaar.
heeft ze vandaag verder goed dr melk gedronken?
heeft wel extra vocht nodig met koorts maar dat wist je denk wel

Dat is wat Michele, hopelijk gaat het snel beter met de kleine meid!

Erik is ook nog steeds niet de oude. Vanmiddag 38.1, maar nog steeds heel huilerig enzo. Hij dronk gelukkig wel goed vandaag, maar heeft geen broodje en groente gehad. Ik heb het idee dat hij een zere keel heeft van het hoesten (al doet hij dat niet veel), want na het hoesten huilt 'ie direct. En ik krijg ook het idee dat de warme groente niet echt een succes was. Bij het doorslikken kokhalzen en uitspugen. We kijken het morgen nog even aan en anders bel ik donderdag de huisarts even. Hij gaat morgen in ieder geval niet naar het kdv, vandaag was 'ie bij m’n ouders en dat kon ik al amper verdragen…laat staan dat vreemden voor hem zorgen als hij zo slecht in z’n vel zit. Papa is morgenochtend thuis en mijn moeder komt morgenmiddag oppassen. Zucht, wat een zorgen hè? Moest er vanavond gewoon even een traantje om laten, het raakte me echt dat hij zo’n pijn heeft…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Erik is ook nog steeds niet de oude. Vanmiddag 38.1, maar nog steeds heel huilerig enzo. Hij dronk gelukkig wel goed vandaag, maar heeft geen broodje en groente gehad. Ik heb het idee dat hij een zere keel heeft van het hoesten (al doet hij dat niet veel), want na het hoesten huilt 'ie direct. En ik krijg ook het idee dat de warme groente niet echt een succes was. Bij het doorslikken kokhalzen en uitspugen. We kijken het morgen nog even aan en anders bel ik donderdag de huisarts even. Hij gaat morgen in ieder geval niet naar het kdv, vandaag was 'ie bij m'n ouders en dat kon ik al amper verdragen....laat staan dat vreemden voor hem zorgen als hij zo slecht in z'n vel zit. Papa is morgenochtend thuis en mijn moeder komt morgenmiddag oppassen. Zucht, wat een zorgen hè? Moest er vanavond gewoon even een traantje om laten, het raakte me echt dat hij zo'n pijn heeft.....

ja zielig is dat he die kleintjes pijn… je kan dan zo weinig voor ze doen. En dan alles bij elkaar… je zou willen dat je dan 24 uur zelf voor hem kon zorgen he ipv andere! sterkte ermee

Oh die Morgan… gelukkig is de oorzaak nu gevonden… en kan er wat aan gedaan worden. Beterschap!

Dank je mini-boy! We zien het morgen nog even aan en anders wil ik voor het weekend nog even naar de ha. Ben een beetje bang voor oorontsteking, hij is ook al zo lang verkouden en heeft nu ook last van z’n keel. Wil denk ik toch even weten hoe of wat voor het weekend.

Nou ja ziet het, bij Morgan hebben we het pas gemerkt met de koorts. Maar goed ze heeft tot half vier geslapen toen had ze trek en haar kruik was afgekoeld. Dus 100 cc gemaakt ze had de dag ervoor 100 minder dan normaal op en een kruik gegeven. Daarna is ze weer in slaap gevallen en moest ik haar om half zeven wakker maken. Alleen mamma is zo bezig geweest met Morgan gister dat ik te weinig gegeten heb en dat merk ik nu doordat ik misselijk ben, alleen heeft snel iets eten een averrechts effect dus ik peuzel nu ristig een botterhammetje weg. Mijn schoonmoeder is bij Morgan vanmorgen en pappa vanmiddag en morgen de hele dag en ik denk dat ze vrijdag wel weer een dagje kdv kan doen dat de antibiotica wel aangeslagen is.

Groetjes,

Michèle

Erik heeft vannacht goed geslapen. Hij hoestte wel, maar viel dan direct weer in slaap. Hij begon pas rond half zes een beetje te mieren, dus toen begon de speentjesdienst. De papfles rond zeven uur ging er goed in en toen ik naar het werk ging om kwart voor acht was hij nog vrolijk. Vanmorgen blijft papa thuis en vanmiddag komt mijn moeder oppassen. Hopelijk gaat het beter vandaag! Het speelt pas sinds maandag, maar heb het gevoel dat het al weken duurt…

Morgan natuurlijk al eigenlijk een maand aan het rommelen met haar verkoudheid en dat is nu naar binnen geslagen denk ik. Maar als je het niet vertrouwd moet je echt even naar de ha gaan. Baad het niet dan schaad het niet.

Groetjes,

Michèle

Ik heb ergens gelezen dat kleintjes rond de 5 a 6 maanden extra vatbaar zijn voor zaken als oorontsteking/verkoudheid en zo doordat de weerstand die ze vanuit de baarmoeder van mama hebben meegekregen uitgeput raakt en ze het zelf moeten overnemen.
Niet dat je er iets aan hebt, maar wel miss een verklaring. Oorontsteking is erg zielig voor die kleintjes, en kan ook samenhangen met het doorkomen van tandjes!
Succes en sterkte met de kleine meid.

Groetjes van Christa

Ja dat heb ik ook gehoord enne op zich is het ook niet extreem erg, maar inderdaad leuk is het ook niet. Maar pappa belde net ze had van 8 tot 11 geslapen weer, wel maar 100cc fles gedronken, en nu ging ze weer slapen. Maar ze had geen koorts nu.

Groetjes,

Michèle

Fijn Michele!

Mijn moeder belde net, Erik heeft ook geen koorts meer. Hij had 37.2. Joepie! Gaat ook goed met eten en drinken tot nu toe, dus ben weer een beetje voorzichtig blij. Misschien gaat het toch beter vanaf nu…

Duimen!

@Mriek en Michelle: fijn te lezen dat het iets beter gaat met de ukkies!
Antibiotica slaat meestal vrij snel aan, en die hogere dosering pcm zal ook wel helpen!

Groetjes van Christa

Ha ha ha nu alleen mamma weer oplappen

Groetjes,

Michèle