Ineens koorts

over die 6e ziekte benoemde sje, ik zei dus dat dat niet kon ivm leeftijd vanaf 6 maanden. wilde er dus mee zeggen dat ze dat niet KAN hebben snapje?
enne. idd die koorts zou ook van de warmte kunnen vanmorgen. en aangezien ze gisteren toch al niet zo’n goede temp had…
ben benieuwd hoe het straks met haar gaat. was ze vanmorgen verder wel vrolijk enzo?? goed eten?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Erik was onrustig vannacht, om de paar uur jengelen en mama dus weer het speentje erin doen. Dan sliep hij wel weer verder. Ik voelde bij één van die missies dat de koors gezakt was, hij voelde koel aan (z’n nekje en gezichtje tenminste). Dus hopelijk niets ernstigs. Vanmorgen na de pap begon hij ineens weer ontroostbaar te huilen, maar na de dentinox was hij direct weer vrolijk. Wonderspul!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat is dat voor spul? zoiets als sinaspril?

Nee hoor, is niet arrogant hoor om te zeggen dat Morgan geliefd is! Julia is dat ook (túúúrlijk, ze zijn tweeling). Julia was de enige baby na lange tijd en dan meteen ook nog een kleintje van toen 3 maanden. De leidsters zijn dol op haar en dat zie je ook zodra ze binnenkomt. Dan ‘vechten’ ze haast wie haar uit de maxi cosi mag halen. En ze schrijven in het schriftje ook dat ze zo lief is. Ze knuffelen ook veel met ‘hun vriendinnetje’ en Julia vindt dat natuurlijk allemaal te gek! Maar ja…misschien schrijven ze wel in elk schriftje dat het kindje zo leuk is!

Julia begint nu trouwens ook wat te snotteren, net als ik. Ze hoest ook wat, maar echt doorzetten doet het niet. Ik ben ook benieuwd wat dentinox is, want ja, als het erger wordt, moet ik natuurlijk wel even weten wat dat is he! Kan ik het ook meteen kopen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

dat is zalf wat je op de kaken (in de mond) van je kindje kan smeren. Verlicht de pijn bij het doorkomen van tandjes/kiezen. Je hebt ook druppels van VSM chamodent, die staat hier elke dag klaar nu er weer 2 tandjes doorkomen en kan je als druppel variant geven…

Chamodent heb je ook in tabletjes.

Maar eh ik ben thuis dames. Morgan is naar huis gestuurd. Ze gloeide weer (38.5) en ze wilde alleen maar hangen. Nu ligt ze te kletsen in haar bed in een lekker warme pyjama. Mamma is even snel wat aan het eten want dat moet ook gebeuren. Om 15.20 kunnen we even naar de ha want ik wil wel even weten hoe of wat nu. Misschien is het niks maar dan weten we dat. Morgen is mijn schoonmoeder hier en donderdag is pappa vrij. Dus eerder dan vrijdag gaat ze niet naar de creche. Hopelijk slaapt ze nog wat, eten was wel bagger om 10 uur. 120 en daar nog wat van opgegeven. Ze ligt nu te knuffelen met haar doekje en ze wrijft in haar oogjes. Ze zal zo nog even in slaap vallen. Zo niet ook goed dan slaapt ze na de dok wel.

En ja Mini-boy ze had nog steeds de puf. Ze klinkt ook nog steeds zwaar af en toe. Net een franse buldog

Groetjes,

Michèle

ach nee toch… ze blijft beetje kwakkelen… hopelijk kan de huisarts iets vinden … misschien zit er dan toch ergens een bacterie te broeden!?

laat het ons maar weten als ze geweest is!
lukte het om op je werk weg te kunnen?

Ja daarom laat ik het even checken. Helaas heb ik alleen geen urine monster, misschien heb ik straks mazzel en plast ze als ik haar temperatuur. Dat wil ze nog wel eens doen en kan ik toch iets opvangen.

En ja makkelijk, ze waren niet blij, maar aan de andere kant gister namen twee van mijn collega’s spontaan een vrije middag op en dat kan wel dus ik ben gegaan. Ik ben om 7 uur begonnen vanmorgen dus ik ben maar 4 uurtjes eerder weg en ik heb alles in werking gezet om er morgen gewoon te zijn dus ze deden niet zo moeilijk maar blij waren ze niet met me. Jammer dan, die kleine meid gaat voor.

Groetjes,

Michèle

@Mini-boy, ja, had Wendy moeten zijn in dat in-de-gaten-houden-berichtje. Haha! Ik ben blondt zeg!

Groetekes, Sje

Geeft niet sje kan gebeuren toch…

Groetjes,

Michèle

ooh arme morgan, dat is echt sneu.
maar je kan vanmiddag nog bij de huisarts terecht michele??

Wat die 6 maanden betreft, Morgan zit zo dicht tegen die leeftijd aan, het is helemaal niet zeker of ze de 6e ziekte helemaal niet kan hebben. Die leeftijden zijn altijd “ongeveer-leeftijden”. Gewoon hopen dat het niet aan de orde is, maar ook niet schrikken als ze het wel blijkt te hebben.

Groetekes, Sje

Dentinox is geen creme, maar druppeltjes die je met een wattenstaafje of watje op het kaakje smeert en wat verdovend werkt. Werkt als een tierelier! Mag helaas maar max. vier keer per dag, dus dat is weer jammer…

oh sorry… dacht dat het creme was. Maar eigenlijk is het dan diezelfde als die druppels die ik heb van VSM?

Nee ik schrik niet het is alleen lastig gelukkig heb ik een geweldige schoonmoeder als het om spoedoppas gaat. enne 15.20 kan ik terech inge. dus zo temperen probren een fles te geven en dan weg, jullie horen het straks of vanavond

Groetjes,

Michèle

tja naar horen is in baby’s geval 4 weken nogal wat, en ligt dat niet dicht bij 6 maanden als het nou om een week of anderhalf ging zou ik zeggen je hebt gelijk maar ik heb er mn twijfels over dat ze het heeft maar je weet idd nooit

en michele heel veel succes met de kleine morgan, en we wachten wel af

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Feb 2009 14:18:24

Weet ik niet, weet wel dat VSM homeopathisch is en dat dentinox dat niet is.

Nee mini-boy, VSM is op plantenbasis en dentinox bevat lidocine. Een verdovingsmiddel. Daarom mag er niet te veel van gebruikt worden.

Groetjes,

Michèle

We zijn net terug. Morgan had bij de ha 39.2 koorts dus we kwamen niet voor niks. Oorzaak: Oorontsteking. Dus ze heeft antibiotica want ze gaat dit niet zelf klaren en andere pcm. Ik had nog steeds 60mg. Nooit op gelet kwa gewicht. Nu dus 120mg. Ik snap nu wel waarom ze onrustig en huilerig was vanacht, het was uitgewerkt. Maar goed morgen is oma er om op te passen en donderdag is pappa thuis en vrijdag moeten we even kijken hoe ze is. Maar jeetje wat moet dat kind een hoge pijngrens hebben dat we dat niet gemerkt hebben, ze heeft geen kik gegeven al die tijd.

Groetjes,

Michèle

oorontsteking pff moet je nagaan als je dat zelf hebt, is helse pijn! kiespijn en oorpijn vind ik echt het verschrikkelijkste om te hebben.
arm schaapje! maar gelukkig was het misschien nog niet zo heel ver dat ze er zo’n last van had.
en die pcm van 120 vanaf hoeveel kg gaat dat michele?
nou heel veel beterschap met je meisie doe dr maar een knuffel geven en een kussje en ook van rico natuurlijk