ik zou hem gelijk weg halen daar, meen ik echt!! Die directeur praat op dit moment met je mee, want er is officieel nog niks gebeurt maar als hij het correcte zou doen, dan zou hij die betrokken leraar ontslaan. Dit kan gewoon echt niet, ook al is er nog niets ernstigs gebeurt, het staat voor mij vast dat dit nog wel gaat gebeuren.
Ik heb in mijn werk met pedofielen te maken, en ik kan je 1 ding vertellen, een pedofiel geneest nooit, ze zouden eventueel met heel veel moeite de rest van hun leven het kunnen onder drukken, maar dat lukt ze bijna nooit, ze vallen bijna altijd terug in hun oude gedrag, en geloof mij, ze zijn slinks, ze zijn slim, ze weten precies wat ze tegen de kindjes moeten zeggen om er voor te zorgen dat ze hun mond houden, ook al zijn ze van nature open. door bv alleen al te zeggen dat ze anders hun mama heel erg pijn gaan doen als ze het vertellen, zorgt er al voor dat ze het niet zeggen, want ze willen niet dat er wat met mama gebeurt. daarnaast zijn er altijd momenten op een dag dat hij alleen kan zijn met een kind, dus dat hele glazen huis verhaal, pin je daar niet op vast. Hij heeft zijn belangstelling al laten blijken voor A. en geloof mij, die is nu verder aangewakkerd, want alles wat verboden is…
Je moet zelf weten wat het beste is, maar ik zou het heel erg vinden als je over een tijdje denkt, had ik maar… Sorry als dit hard over komt, maar ik heb alleen maar het beste met je voor!
liefs woezel