Incest op zijn basisschool

Goed dat je het meteen zo aangekaart hebt. Anders blijft zoiets maar om je heen hangen. Hopen dat het je uiteindelijk wat rust geeft (want die adrenaline kan niet meteen weg zijn lijkt me) en dat het in de toekomst verder wel goed loopt.

En dit gesprek zal de directeur en * meteen ook weer even wakker geschud hebben dat mensen er dus heel erg alert op zijn wat * doet en zegt.

Groetekes, Sje

Ik vraag me eigenlijk wel af wanneer het dus een keer wel echt fout gaan… De aanwijzingen zijn er, al jaren dus, dus ooit zal het fout gaan. Ik weet niet of ik me er nog prettig bij zou voelen dat mijn kind daar naar school.

Goed dat je het aangegeven hebt, maar het klinkt alsof de directeur hem de hand boven het hoofd houdt, dus ik vraag me af of het iets uitmaakt.

Groetjes Manderijn.

Ik denk er eigenlijk hetzelfde over als Manderijn. Tuurlijk gast hij dat niet toegeven. Brr ik haalde hem daar weg.

Liefs Michelle

Nee die adrealine zit nog in mijn kop…die bonkt van deze dag.

Nou weet je…hij gaat ZO GRAAG naar school en heeft al zo’n leuke vriendjes gemaakt dat ik hem niet graag van school doe en DAT was dus voor mij ook een reden om er meteen werk van te maken en dat ie wist dat ik het ook wist wat ie had gedaan.
Iedereen houdt hem in de smiezen…dat zei de directeur ook…* leeft hier op school in een glazen huis…en dat weet ie.
Maar er zijn misschien best kindjes die dit thuis niet kenbaar maken wat Aaron dus wel heeft gedaan…en dat is dan dus jammer (maar ik weet niet af dat dus zo is he)!

Ik pak vanavond een slaappil…rust in mijn kop en straks lekker warm douchen dan gaat die hoofdpijn van de stress vandaag misschien weg.

Hij zal Aaron niet snel meer aanraken.

Ik heb wel gezegd dat ik niemand erover heb ingelicht (wilde eerst de directie erover spreken) en dat ga ik ook niet doen want als het echt over de kanjertraining zou zijn gegaan dan maak ik slapende honden wakker en de directeur zei ook…op het schoolplein wordt een klein iets heeeeeel groot gemaakt.

Gr, Danielle

quote:

Ik heb wel gezegd dat ik niemand erover heb ingelicht (wilde eerst de directie erover spreken) en dat ga ik ook niet doen

Behalve dan, dat je het op een openbaar forum hebt gezet. Maar verder weet niemand het.

Groetekes, Sje

Maar niemand kent ikkeben in mijn buurt!
Jij bent de dichtsbij zijnde denk ik!
Dus hier kan ik mijn verhaal uitspauwen!

Gr, Danielle

Maar lieverd, dan heb je het over de actieve leden. Je weet maar nooit wie er meeleest hè?! Niet schooljufferig bedoeld, om maar even on-topic te blijven , maar je weet hoe ik het bedoel he?!

En als je nou een of andere wazige gebruikersnaam had zoals ik , dan was het al minder makkelijk te traceren, maar je hebt ook geen wazige gebruikersnaam. Tenzij jullie in werkelijkheid Trees en Harry heten natuurlijk.

Groetekes, Sje

nou ik jheb eens geprobeerd het te veranderen maar ik weet dus niet oe dat moet…zeg het maar precies dan doe ik het meteen.
Ik heb 4 jaar geleden deze namen gewoon gepakt omdat ik als leek hiierin stapte…maar ik wil hem graag veranderen daarom heb ik het al een geprobeerd.

gr, Danielle

Hoi,
Ik zou naar de oudercommissie van de school gaan. Alleen al om hen op de hoogte te stellen van dit incident. Dit is zeker iets wat zij moeten weten. Ik vind eerlijk gezegd dat de directeur wel anders had moeten reageren, vooral gezien de voorgeschiedenis…oorlikken…aan de oren zitten…Dat kan hij niet zomaar van de tafel vegen en in een kort gesprekje. Afgaan op toezegging dat de betreffende leraar in de gaten wordt gehouden…mmmwwahhh…dat vind ik niet zo heel sterk hoor. Ik zou echt de O.C. informeren. Zij horen er voor de ouders te zijn.
groetjes, Annelies

Vergeet niet Danielle dat als A het verteld het al te laat is he.

Liefs Michelle

quote:
nou ik jheb eens geprobeerd het te veranderen maar ik weet dus niet oe dat moet.....zeg het maar precies dan doe ik het meteen.

In de linkerkolom met al die gekleurde vlakken, kun je kiezen voor “Mijn ikkeben”. Als je daarop klikt krijg je ergens rechts in het scherm (in een roze vlakje) wat dan verschijnt “Profiel”. En daar moet je een en ander kunnen wijzigen als het goed is.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Nov 2012 19:30:39

Je bedoelt Aaron zelf Miramady?
Die weet er niks van dat ik naar de directie ben geweest hoor.
Die heeft gister zijn verhaal verteld en verder is het voor hem klaar.

Gr, Danielle

Ik bedoel als hij weer aan Aaron zou zitten. Dan kan Aaron het wel vertellen maar dan is het al gebeurt bedoel ik. Want zulke laten zich niet tegen houden door een moeder, uitdaging word nu juist misschien wel groter. Wil je niet bang maken maar iverweeg alles op je gemak, je vergeeft het jezelf nl nooit.

Liefs Michelle

Het is uiteraard je eigen keuzen, ik zou me er niet prettig bij voelen. En als het 1x wel gebeurt, dan is het te laat.
Ik vindt dat zo’n directeur zegt wat jij horen wil,en er dus verder niks mee doet.
En om maar te zeggen, hij doet mijn kind nu niks, want ik heb er wat van gezegd, dat denk ik niet.
Het zijn wel erg kleine kinderen he? Weet je zeker dat Aaron het je weer zou zeggen? Dat ie niet denkt van ik heb het mijn moeder al eens verteld, en toen is er niks mee gedaan?
Ik weet niet hoor hoe dat werkt met kinderen van Aaron zijn leeftijd, maar het zou voor mij niet iets zijn waar ik maar van het beste uit zou gaan.

Groetjes Manderijn.

jeetje wat een verhaal. Moeilijke kwestie hoor. Maar goed van je dat je naar de directeur bent gestapt. Kijk hij kan zijn werknemer natuurlijk niet gelijk slecht praten omdat er dus verder niemand is die het heeft gezien. Maar zoals hij reageerde is ook niet netjes, hij moet eerst neutraal blijven en het verhaal uitozeken en er dan later op terug komen. Ik neem aan dat de directeur nog een gesprek heeft met deze meneer. Hebben jullie ook een vertrouwenspersoon op school?
Als ik het nog goed weet is hij niet de leerkracht maar een onderwijsassistent toch??? Als dat zo is is hij toch ook niet alleen met de kinderen in de klas en zou je zijn collega kunnen vragen wat zij ziet of hoort.
In ieder geval heel veel sterkte en volg je hart ook al moet je Aaron daar misschien mee kwetsen maar daar kom hij wel overheen.

jeetje wat een verhaal zeg. Persoonlijk vind ik de reactie van de directeur nogal dubieus eigenlijk. Hij geeft aan dat die man daar in een glazen huis zit maar dit heeft dus toch kunnen gebeuren. Kennelijk is hij dus wel alleen met de kinderen wat ik dus niet vind kunnen, ik zou dus ook geen vertrouwen hebben in deze school. Persoonlijk zou ik m’n kind hier dus vanaf halen en naar die andere school doen. Het is jammer dat hij dan z’n vriendjes op deze school moet achter laten maar die maakt hij snel genoeg weer op een nieuwe school.
Idd zoals eerder al gezegd als aaron het verteld is het al gebeurd en dan kan het ook veel erger zijn als wat er nu gebeurd is. Een normaal persoon doet zoiets niet, dus wat zal hij de volgende keer doen?
Ik zou m’n kind echt geen dag langer naar deze school laten gaan.

Groetjes Ramona

ik zou hem gelijk weg halen daar, meen ik echt!! Die directeur praat op dit moment met je mee, want er is officieel nog niks gebeurt maar als hij het correcte zou doen, dan zou hij die betrokken leraar ontslaan. Dit kan gewoon echt niet, ook al is er nog niets ernstigs gebeurt, het staat voor mij vast dat dit nog wel gaat gebeuren.

Ik heb in mijn werk met pedofielen te maken, en ik kan je 1 ding vertellen, een pedofiel geneest nooit, ze zouden eventueel met heel veel moeite de rest van hun leven het kunnen onder drukken, maar dat lukt ze bijna nooit, ze vallen bijna altijd terug in hun oude gedrag, en geloof mij, ze zijn slinks, ze zijn slim, ze weten precies wat ze tegen de kindjes moeten zeggen om er voor te zorgen dat ze hun mond houden, ook al zijn ze van nature open. door bv alleen al te zeggen dat ze anders hun mama heel erg pijn gaan doen als ze het vertellen, zorgt er al voor dat ze het niet zeggen, want ze willen niet dat er wat met mama gebeurt. daarnaast zijn er altijd momenten op een dag dat hij alleen kan zijn met een kind, dus dat hele glazen huis verhaal, pin je daar niet op vast. Hij heeft zijn belangstelling al laten blijken voor A. en geloof mij, die is nu verder aangewakkerd, want alles wat verboden is…

Je moet zelf weten wat het beste is, maar ik zou het heel erg vinden als je over een tijdje denkt, had ik maar… Sorry als dit hard over komt, maar ik heb alleen maar het beste met je voor!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Kun je geen aanklacht indienen bij de politie?

quote:
Kun je geen aanklacht indienen bij de politie?

Vergis je er niet in, in wat voor molen je dan terecht komt met verhoren etc. En in die molen wordt Aaron ook meegenomen. Nu heeft-ie geen trauma, maar je bezorgt hem wel een trauma als je hem in zo’n politie-molen zet!

Dus die politie daar zou ik 2x over nadenken zolang er geen zekerheid is of het echt een misbruiksituatie is.

Bovendien, ik ken die school, ik ken een leerkracht uit dezelfde scholengroep die weet wat er destijds gespeeld heeft en zij zegt “als ik nu kinderen had in de basisschoolleeftijd, zou ik ze zonder twijfel aan deze school toevertrouwen”.

De onderwijsassistent waar het over gaat is destijds door het slijk gehaald door zijn ex. Die ex heeft een verzonnen misbruikverhaal de wereld in geholpen om hem een hak te zetten en toen is die bal aan het rollen gegaan.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Nov 2012 19:16:16

Ik snap dat jullie hiervan schrikken en dat deed ikzelf ook toen ik het hoorde.
Ik vind zelf eerlijk gezegd WEL dat de directeur het heel laconiek opvatte en meteen in de bres sprong voor die leraar zo van " wat zeur je nou…valt allemaal wel mee".
Maar wat als er nog eens iets voorvalt bij mijn Aaron…reageert ie dan weer zo?

Overplaatsen naar een andere klas heeft geen zin want deze leraar is onderwijsassistent in de groepen 1 t/m 3 dus ook in de andere kleuterklas.

@Woezel: ik heb ook altijd wel het idee dat een pedofiel geboren wordt en niet te genezen is…maar wat als zijn 1e aanklacht toch echt niks is geweest en dit nu een compliment bij de kanjertraining was?
Zou ik aaron dan van deze school moeten overplaatsen naar een andere school terwijl hij het zo leuk vind en al zo’n leuke vaste vriendjes heeft.
Ik weet dat ik hem dan iets aandoe waarvan ik weet dat hij verdrietig zal worden en het voor mij ook niet makkelijker word.
Ik zit er zelf echt wel mee en zeker als ik zo jullie reacties lees van “pas op”…doe hem naar een andere school…etc dan denk ik “wat moet ik doen”?
maar ik weet niet wat ie ermee bedoeld heeft…misschien wel helemaal niets…misschien wel…!!!ik weet het niet.
Ik weet wel dat ik Aaron op een speelse manier elke dag uitvraag en ja…hoelang zal ik dat moeten doen?..ik weet het niet.
Ik zou ook liever hebben dat die vent van school zou gaan en ik met eengewoon opgelucht gevoel Aaron weg kan brengen maar zolang zo’n persoon op die school staat waar jouw kind opzit is dat toch moeilijk.

Gr, Danielle