@moppiesmama: ja, lekker dichtbij en zijn vriendjes zittean daar!
Gr, Danielle
Ik denk dat je een lijstje met voors en tegens moet maken van beide scholen. Ik denk dat je dan toch bij de school uitkomt die verder weg is. En zijn vriendjes ziet hij natuurlijk gewoon als hij buiten speelt!
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…
@Danielle: ben nog steeds van mening dat de afstand niks uitmaakt (zeker als je een auto hebt of fiets waardoor je toch snel bij je kind kunt zijn indien nodig) en vriendjes? nouja op die andere school krijgt hij ook vriendjes, het is een kleuterschool dus iedereen moet elkaar nog leren kennen. En zo heeft hij ook vriendjes BUITEN school (de vriendjes die in de andere school zitten die dus dichterbij zit) ik zou persoonlijk voor de school gaan waar het hele verhaal van in.cest niet van toepassing is.
Aaron is vanmiddag op zijn school weesten oefefen…het was erg leuk en ging super goed.
De ouders mochten er vanmiddag bij blijven omdat ze een apart lokaal vrij hadden zodat alle nieuwe kinderen die in Augustus gaan beginnen met elkaar kennis konden maken.
Alle kinderen mochten 1 voor 1 naar voor bij d ejuffen komen en zeggen hoe ze heette.
elke keer applaudiseerde de ouders als ze hun naam hadden gezegd.
Hij vond het zo leuk en ik ook dat ik echt ZEKER weet de juiste keuze te hebben gemaakt.
Zelfs met zijn juf die hij straks krijgt nog effe over mijn twijfel gehad en ze zei: Wij weten wat er in die tijd speelde met hem en zijn ex en ze heeft hem niet harder kunnen pakken als zo maar echt waar…er is NIKS gebeurd met niet 1 kind!
Maak jezelf daar absoluut niet druk om.
Ik heb ook gzegd dat heel die twijfel weg was en dat ik blij ben dat ie daar op school komt.
Gr, Danielle
Nog effe…fotoos staan op hyves en FB
Gewijzigd door - danielle en aaron op 31 May 2012 20:49:31
Fijn dat het zo goed ging en dat al je twijfel helemaal weg is! Veel plezier voor je kleine man op die school!
Groetekes, Sje
IK KOOK!!!
Aaron heeft mij net in bed verteld dat die betreffende incest meneer aan zijn oren hefet gezeten en gezegt “jij bent de allerliefste jongen”.
Ik hamer er bij Aaron op dat ALS er iets op school gebeurd met een kind of wie dan ook dat hij het altijd tegen mij zal zeggen.
Nu vanavond vertelde hij dit dus in bed dat hij dat vandaag gedaan had.
Ik ga morgen meteen naar de directeur toe (als 1e) en zoek als 2e hem effe op. (echt ik sta te koken hier en wete nog niet wat ik ga zeggen…effe afkoelen maar hier komt ie bij mij al niet mee weg.
Een leraar mag niet op die manier aan een kind zitten en waarom moet hij zeggen dat Aaron de allerliefste is? ( moet een leraar dat zeggen…bij mij nooit gezegd hoor op een school)
Wat doet die gek straks als aaron mij dit niet had verteld…wat is zijn volgende stap?
Zou indd gewoon naar de directeur stappen. Hoeft niets achter te zitten maar kaart het aan.
Zorg wel dat Aaron voorlopig niets aan je merkt anders verteld hij straks niets meer.
Liefs Michelle
dat incest verhaal van toen bleek oorlikken te zijn geweest.
Nu zit ie bij mijn zoon al aan zijn oren.
Ik ben zo kwaad dat ik huil van woede nu.
Gatver kan me voorstellen dat je woedend bent. Gewoon gelijk directeur morgenvroeg, duurt je dat telang kijken of je hem thuis telefonisch te pakken kunt krijgen
Liefs Michelle
Je kan niet indenken hoe ik me eigen nu voel…mijn kind! heb je met je gore poten vanaf te blijven en zeker HIJ DIE AL BESCHULDIGD IS!
Kan niet stoppen met huilen nu…zo kut dit.
Ik zag je noodkreet op FB… Ik zou ook zeker de directeur hierop aanspreken, en of hem nu nog bellen als dat mogelijk is.
Ik zou ook zeker aan Aaron vragen of die meneer alleen dat gezegd heeft, of meer gedaan heeft… Dit is echt niet normaal…
Ik zou hem in z`n kruis trappen hahahahaha
Liefs, Melanie
Ik leef met je mee. Ik zou er ook met de directeur over hebben. Eventueel ook aan ouders van klas genoten vragen of daar ook het zelfde verhaal is. Anders vragen of Aaron naar een andere klas kan als je hem op die school wil houden.
Veel succes.
Hè gadver!
En je zou toch denken dat uitgerekend hij extra voorzichtig is in het contact met kinderen doordat-ie al eens beschuldigd is. Op deze manier is-ie niet handig bezig!
Heb je de directeur al gesproken?
Groetekes, Sje
Nee Sje en DAAROM ga ik dit ook melden aan de directeur…dit is zijn 1e incident met hem maar wat volgt hierna als ik niks doe?
Doordat ik het ga melden weet hij dat ik er vanaf weet maar ik benader hem persoonlijk ook denk ik maar eerst kijken wat de directeur driect zegt.
Hij was vanmorgen niet aanwezig maar vanmiddag wel vanaf 13.00 dus ik breng direct Aaron weg en loop naar zijn kantoor.
Gr, Danielle
Groot gelijk dat je het aan gaat kaarten hoor. Ben benieuwd wat de directeur zegt.
Groetekes, Sje
Nou…ik ben er geweest…heb eerst alleen de directeur gesproken en precies verteld wat Aaron gisteravond in bed tegen mij zei.
Hij vond het goed dat ik dit kwam aankaarten maar schoot (vond ik) wel meteen in de verdediging voor die meneer.
Hij zei: ik durf met veel zekerheid te zeggen dat * hier geen bijbedoeling mee heeft gehad.
Ik zei ook: hij is al met incest in verband gebracht dus ik vind dat ie niet slim bezig is als ie bij de kinderen aan de oren gaat zitten.
Uiteindelijk is * erbij geroepen zodat ik meteen kon laten weten dat ik ervan af wist en meteen zei hij " ik kan het me niet herrinneren dat ik dat heb gedaan".
(nee…aaron verzint zo’n verhaal dacht ik al…tjonge jonge)
Toen zei de Directeur…* weet dat ie in een glazen huis leeft hier op school en dat ie van alle kanten in de gaten wordt gehouden en * is zich daar goed genoeg van bewust.
Toen zei * misschien heb ik hem met de kanjertraining waar we mee bezig zijn geprezen dat ie een kanjer is.
Dus ik zei: waarom dan een hele lieve jongen zeggen en geen kanjer???..een lieve jongen heeft niks mee school te maken …als je nou zegt "dat heb je knap gedaan dan heeft het met school te maken…maar waarom dan nog aan zijn oren zitten.?
Maar goed…hij heeft niet toegegeven…de directeur vond het wel goed dat ik het kwam melden omdat ik er duidelijk erg mee zat (zat te brullen daar) en ik heb gezegd “ECHT GODVER… KOM NIET AAN MIJN KIND”.
Ik denk dat hij zich eerst 2x achter zijn oren krabt wil hij Aaron nog aanraken.
Hij moet het eens proberen!
Ik blijf hem in de gaten houden.
Ik blijf op een goede manier Aaron dingen laten vertellen en dat doen we met de dag door te nemen in bed…dan krijg ik dingen los.
WAAG HET…MIJN KIND!
Ik heb wel gezegd tegen * ik heb echt helemaal geen problemen met jou…vind je verder een leuke leraar maar hier verschrok ik wel van toen ik het gister hoorde.
Gr, Danielle
Jeetje wat heftig joh. Kan me je gevoel ook heel goed voorstellen, zou ook witheet zijn. Weet echt niet wat ik zelf zou doen, geloof dat ik mijn kind het liefst naar een andere klas/school zou willen sturen.
Goed van je dat je naar de directeur bent gestapt. Want gezien zijn verleden zou je denken dat hij extra voorzichtig is en niet zomaar zulke opmerkingen naar kinderen toe plaatst en al helemaal niet aan ze gaat zitten. Ik zou het echt heel goed in de gaten houden en bij enige twijfel aan de bel trekken of Aaron overplaatsen.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra