Zit er al lang over te dubben.
Enkele jaren geleden is er sprake geweest van incest op de basisschool waar hij eigenlijk naar toe zou gaan.
Is 1 minuut lopen dus makkelijker kan je het niet hebben.
Toch blijft bij mij dat incest verhaal in mijn hoofd zitten en de onderwijsassistent die ervan “verdacht” werd is vrij gesproken aan bewijs en werkt dus ook nog gewoon op die school en komt OOK in de klas van hij om te ondersteunen.
DAT zit mij dus dwars dat hij OOK met hem in aanraking gata komen en OOK al is hij vrij gesproken…zo’n verhaal komt niet uit de lucht vallen denk ik dan.
Ik ken hem, hij is aardig maar dan gaan mijn gedachten meteen "wat doet ie als ik er niet bij ben?"
Pakt ie de kinderen tijdens de gymles net even verkeerd vast of wat?
Zo is het niet fijn denken en niet geruststellend.
AAn de andere kant…hij kent al veel kindjes van die school en voelt zich er thuis.
OP 800 meter van ons huis is een andere basisschool waar ik vroeger zelf op heb gezeten en die is erg leuk en is ook altijd goed door de inspectie van de scholen heen gekomen en staat goed bekent.
Dit is overigens niet bij onze school het geval (waar de incest is geweest) want die school kwam als “zwak” uit de schoolinspectie test.
Wat is wijsheid…wat kan ik het beste doen met hem…waar te plaatsen?
Het zijn alle 2 rooms katholieke scholen toevallig.
Ik heb nu nog even om hem te plaatsen/verplaatsen.
Hij staat al ingeschreven in de school hierachter.(daar zit ie ook nu op de PSZ inpandig)
Gr, Danielle
Gewijzigd door - Ronda op 10 Nov 2012 11:04:21