Dat wou ik nou net niet zeggen hahahaha, Maar ik heb wel gehoord hoe later je wisselt hoe beter je tanden zijn
In tranen door tanden
Ik heb een heel sterk gebit, dus dat klopt wel. Ik was ook pas 9 maanden toen ik tanden kreeg. Ik hoop alleen maar dat Morgan ze iets sneller krijgt.
Groetjes,
Michèle
Haha Michele, da’s wel typisch allemaal…wie weet heeft Morgan haar tandengedoe wel van jou geërft!
Groetjes!
Ze hoeft ze niet perse sneller te krijgen als ze er maar geen last van zou hebben.
Hoe gaat het nu met haar?
Groetjes Michelle
Ja vandaag leek het allemaal wat rustiger. Ze had veel geslapen op het kdv en vanavond was ze wel moe maar iets gezelliger dan gister. Morgan is namelijk niet zo gezellig als ze zo moe is
Ze slaapt nu. Daarstraks was het even huilen. Speen kwijt en mamma mocht hem niet teruggeven. Ze heeft van die momenten dat alleen pappa haar weer in slaap krijgt (lees het is alleen goed als pappa mijn speen terug geeft). Maar ze is nu echt vertrokken want pappa juigde heel hard (pappa is voor Ajax) en ze bewoog niet eens
Groetjes,
Michèle
oei oei foute club hoor maar het juichen was vast ook gauw gedaan als ik mijn tv moet geloven.
Gelukkig dat het iets beter lijkt te gaan.
Ook hier geen gezeligge Dylano als ie moe is maar hier is dan alleen mama goed genoeg papa is alleen leuk om eten van te krijgen en te spelen
Ha ha ha oh ja Rotterdam he. Enne ja Olympic heeft al antwoord gegeven, maar het kan nog zeker als ik Mervin geloven mag, dan worden ze kampioen
Nou ja pappa is favo, maar ja Morgan is een meisje he. Maar ik ga ook lekker naar me mandje. Pappa wil voetbal afkijken, maar die hoeft ook pas 's middags te werken. Mazzelaar want Morgan is dan op het kdv
Groetjes,
Michèle
Ik woon wel in rotterdam maar pas sinds 6 en half jaar mijn cluppie is en blijft psv. Ben echte brabantse nl. Mijn man en dochter zijn echte spartanen, dus nu moet ik Dylano zover zien te krijgen dat het ook een psv er wordt
Slaap lekker ook ik ga me mandje opzoeken morgen weer vroeg dag
Ha ha ha ik ben een echte hageneez, maar ben ech nie groen geel hoor, enne Mervin is een delftenaar en Ajaxied terwijl die meestal ook voor ADO of Feyenoord gaan.
En Morgan is op het moment alleen nog maar voor pappa als die op zondag moet voetballen
Groetjes,
Michèle
ik heb wel verstandskiezen.
rot dingen zijn het dusi k weet nog van heel kort geleden hoe het moet voelen bij mijn mannetje. damn dat doet echt PIJN en vooral omdat die niet heel goed doorkwamen bij mij.
en mama is nu inmiddels echt verkouden geworden.
voel me brak, en ik steek rico aan dat is nog het ergste
mogguhhhhhhh,
Das het beste michèle gewoon voor papa zijn krijg je nooit gezeik hahahaha.
En isa-schatje-isa van harte beterschap, en zo kom je tot de ontdekking dat mama’s eigenlijk niet ziek kunnen zijn
i know michelle was het toch??
zei gisteren al tegen Rijco ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn!
Inderdaad is het Michelle.
Nee wij moeders kunnen niet ziek in bed liggen al moet ik zeggen dat ik wat dat betrefd een heel lief mannetje heb want die neemt er rustig vrij voor maar dat kun je ook doen als je meer als 7 weken vakantie per jaar hebt
Ha ha ha lekker ingewikkeld he Inge. Michèle en Michelle
Enne wij wisselde elkaar af. Ik deed een buikgriep en toen ik opknapte had pappa buikgriep en toen hij opknapte kreeg ik een keelonsteking en Morgan had een ooronsteking. En nu is pappa verkouden, maar hij vind zichzelf heel ziek (als het uitkomt )
Groetjes,
Michèle
dat zijn mannen michèle die zijn altijd zieker als dat ze werkelijk zijn maar dat mag je niet zeggen hahahahha
Groetjesssssss michelle
Nou ja ik was wat geirriteerd gister. De afwas was weer niet gedaan en dan gaat ie lopen klagen. Dan denk ik van man zeur niet. Ik stond met mijn keelonsteking en 39.5 ook het huis te doen. Enne wij staan beide vroeg op hij om 5 uur, ik 5.30. Alleen hij is om 14.00 uiterlijk thuis en hoeft pas om 16.00 weer weg voor de kleine. Dan zegt ie ja maar ik heb geslapen ik ben ziek en ik ben zo moe. Ik ben ook moe. Ik ga er nog steeds uit 's nachts. Ik ztond vanacht ook weer tegen onze Idolsster in spe te vertellen dat alle andere kindjes ook sliepen, maar goed ik kom niet eerder dan 17.30 weer thuis 's middags en dan snapt hij niet dat ik dan wel eens pissig wordt dat ie heeft liggen slapen.
Maar ja aan de andere kant kom ik ook vaak genoeg thuis en is alles spik en span en het eten staat klaar en noem maar op. Dus het is niet alleen maar klagen hoor
Groetjes,
Michèle
Ik vraag me weleens af maken wij het ons zelf niet te moeilijk? Wij willen alles netjes hebben en zo. Ik heb altijd het gevoel me kamer en keuken moeten opgeruimd zijn want stel je eens voor dat je onverwachts visite krijgt hahahaha. stom eigenlijk moeten ze maar door heen kijken.
Dan maak jij lekker lange dagen zeg dan kan ik me voorstellen dat je er wel eens flink van baalt en dat mag ook. Ook een papa die niet wakker wordt van de kleine?
Groetjes Michelle
Pappa net gebeld, hij had de afwas gedaan, alleen even verder niks. Vind ik niet zo erg want hij is echt niet lekker. Maar de afwas haat ik en dat weet ie. Plus dat ie laat moet werken dus dan moet ik 1. morgan eten geven, 2 afwassen en 3 nog koken en 4 haar vermaken. Dus dat wordt hem niet.
Enne ik ben niet kieskeurig hoor, ik sta er om bekend dat ik makkelijk ben. Soms te makkelijk. Ik zeg altijd ik ben geen smeerkees, maar een sloddervos. Misschien toch maar eens aan een interieur verzorgster gaan denken.
Groetjes,
Michèle
En dan niet alleen aan denken, maar ook gewoon inhuren…anders schiet het nog niet op. Flauw!
Groetjes!