Ja dat heeft zij niet en haar ontlasting stinkt toch wel met al die bijvoeding
Groetjes,
Michèle
Ja dat heeft zij niet en haar ontlasting stinkt toch wel met al die bijvoeding
Groetjes,
Michèle
jawel dat zoiezo en als het dan ook nog ontzettend ZUUR ruikt dan ga je echt bijna over je nek
nu is papa bijna beter en wordt mama ziek pfff
ja ik heb al hoestdrank terwijl ik nog niet hoest maar voor het geval dat
wel kriebel keel dus heb ik drop siroop en neusspray uiteraard maar dat is zo ranzig dat ik echt moet kokhalzen als dat spul in mn keel terecht komt.
het is net alsof mn keel schraal is weet je wel
en verder voel ik me moe en alsof mn hoofd verstopt zit…verkouden dus en rico is nu ook aan het snotteren de hele nacht eigelijk al dus ik heb een ui onder langs zn bed gezet en otrivin 4x daags. en luuf natuurlijk, verder lekker rompertje met lange mouwtjes en een iets dikker boxpakje want hij voelde wat koeltjes aan.
Ja oke das verkouden, of hooikoorts
Nee ik had echt twee witte ballen in mijn keel die heel veel pijn deden. Kon niet slikken, kon niet ademen, kon niks eigenlijk. Ja zweten van de koorts.
Groetjes,
Michèle
pff dat is helemaal bagger ja
nee het zit heel diep sinds net ongeveer begonnen mijn klieren ook wat pijnlijk te worden maar het zit een beetje in dat kuiltje in je keel weet je wel zo ong. tussen mn sleutelbeen in dat kuiltje pff haha lame…
Ha ha ha ik snap je helemaal hoor… Nee bij mij was het echt een keel onsteking, wil je niet, geloof me
Groetjes,
Michèle
nee i know… vaak ontstoken amandelen gehad…ook dat wil je niet
ondertussen zit het nu overal in mn keel. au is niet fijn
Geloof het graag. Ik ben alleen maar moe en sjago. Ik kan het niet hebben dat Morgan zo slecht eet en gewoon niet te genieten is 's avonds. Lijkt echt of ze niet slaapt op de dag terwijl ze volgens de creche wel geslapen heeft. Zijn ze ook nog vergeten om de pcm weer in haar tasje terug te doen echt ik baal als een stekker en ik ben zelf ook moe door haar nachtelijke idols imitaties
Groetjes,
Michèle
hoi,
Bij Dylano een maandje als ik achteraf zijn poepluiers en bobbels in zijn mond voelde maar zoals ik al zei hij had er geen last van. maar 4 tegelijk hoe erg wil je het hebben arm kind en arme mama
Goeie vraag Michele. Even denken. Erik heeft er een tijdlang af en toe mee getobd ('s nachts wakker door de pijn etc.) en van het ene op het andere moment waren ze alletwee door. Dat was letterlijk van het ene op het andere uur, heel grappig. In totaal misschien een maandje af en aan een paar daagjes last.
Groetjes!
Oke dan hoop ik maar voor haar dat ze nu snel door zijn of dat ze wat rust krijgt want dit een maand lang is voor die kleine mop ook niks.
Groetjes,
Michèle
Maar het duurde geen maand hoor, die pijn! Telkens een paar daagjes en dan weer normaal. Vergelijk het met doorkomen van je verstandskiezen; dat deed ook af en toe pijn en dan weer een tijdje niet. Tenminste, bij mij… Het doorkomen van tandjes gaat in fases.
Groetjes!
Die krijgt toch iedereen? maar kan ook niet zeggen dat ik er last van gehad heb hoor. Maar doet bij veel mensen wel zeer bij mijn dochter van 18 ook in ieder geval, hahahaha klein broertje heeft met zijn eerste 2 tandjes minder fgezien dan zij met der verstandskiezen.
Ik ben met 9 pas gaan wisselen en met me 18e was ik klaar. Mijn tandarts heeft toen foto’s gemaakt omdat hij niet zeker was of alles gewisseld was, maar dat was wel zo. Ook waren er geen verstandskiezen te zien. Mijn vader had ze ook niet. Niet iedereen heeft ze hoor. Maar ja ook niet iedereen heeft verstand
Groetjes,
Michèle