In tranen door tanden

hahaha mriek inderdaad ook inhuren anders blijft de rommel lollll. En rommel is niet erg als het maar nie vies is mag toch zien dat er in een huis geleefd wordt je hebt ook van die toonzalen waar je je eigen nie durft te bewegen hihihi

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Nee schoon is het wel want ik heb 6 katten dus elke dag zuigen, maar het is rommelig er wordt geleefd.

Groetjes,

Michèle

Moet ook

Ja we kunnen ook niet alles tegelijk zijn he Een goede moeder, een goede werknemer, een leuke partner, een fijne vriendin, een leuke zus, een gezellige dochter…en dan ook nog een perfecte huisvrouw?? De taken moeten toch maar een beetje verdeeld worden…
We doen toch eigenlijk best veel he meiden!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Inderdaad saro, ik eg altijd als het je stoort ruim het op. Zo zei mijn stiefvader een keer dat er nog gezogne moest worden bij mij. Ik vroeg of hij wist waar mijn stofzuiger stond. Dat wist ie ja, Dus zei ik wat let je om het te doen… Nooit meer wat gehoord. Laatst zei hij wel dat het bij mij wel rommeliger was dan bij zijn zoon, maar je had tenminste wel het gevoel dat je welkom was en in zijn huis durfde hij niet eens te bewegen. Ik vind dat een groter compliment dan iemand die zegtt dat het zo glimt.

Groetjes,

Michèle

Tip voor een goeie cleaner: Marktplaats!

Groetjes!

Ik heb het iets rustiger als jullie hahaha een goede werknemer hoef ik nie te zijn en een geellige dochter ook niet meer, maar dat had ik liever nog wle gehad

Groetjes Michelle

nee ik hoef ook geen goede werknemer te zijn dat is wel fijn maar ja dat wil natuurlijk niks zeggen als ik zou kunnen zou ik het wel doen maar ja volgend jaar weer naar de keuring hopelijk slaag ik dan wel

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ben blij dat ik wél een goede werknemer mag zijn, zou echt geen voltijds mama hoeven zijn hoor. Vind de afwisseling heel prettig. En ik hoop voor je dat jij goed gekeurd wordt Inge!

Groetjes!

Ik moet zeggen dat ik de afwisseling ook erg prettig vind!!
Op het werk ben je dan weer even met hele andere dingen bezig en is het weer extra leuk om naar huis te gaan

Ik werd thuis helemaal gek en ik was blij dat ik met een volwassene kon praten na 18 weken thuis

Groetjes,

Michèle

Ik zou ook wel willen dames maar zoek maar is een baan waar je en kunt lopen en zitten en staan wanneer jouw lichaam dat aangeeft
Ga wel weer vrijwillergeswerk doen op een basisschool, overblijven in de weken dat mijn mannetje late heeft

Hoe bedoel je Michelle??

Groetjes,

Michèle

Ik heb bekkinstabiliteit en kan dus helaas vrij weinig. Verder ben ik daardoor ook rugpatient geworden
maar ik klaag verder niet hoor ben blij dat ik thuis nog vrij veel zelf kan. Dus we blijven lachen

Oh ja daarom werk ik ook op kantoor. Ik heb de papieren voor de winkel, maar ik kan geen 8 uur per dag meer op mijn benen staan. Ik hbe geen bekkeninstabiliteit (wat een scrabble woord zeg) Maar ik heb 2 cm been verschil, hiierdoor is mijn rug vergroeit geweest en beschadigd. Ook is mijn buitenmeniscus afgescheurd geweest alleen mijn knie gewricht is verpest door de opererende arts. Dus ik snap je helemaal

Groetjes,

Michèle

Inderdaad een lekker scrabblewoord breek er ook iedere over.
Dan zit jij al net zo lekker in elkaar als ikke hhahaha. maarja niet zeuren verder ben ik gezond zullen we maar denken..
Heb je die klachten al lang?

Groetjes Michelle

Vanaf mijn 8ste of zo. Toen had mijn moeder door dat mijn been wel wat meer in lengte begon te verschillen. Het is een aangeboren afwijking, ik mis een groeischijf waardoor mijn been niet meegroeide. Ik ben ooit 1.75 geschat. Gelukkig ben ik dat nooit geworden want dan was het leed denk ik niet te overzien geweest. Mijn achternichtje en twee van onze oudtantes hebben het ook. Dus Morgan staat onder controle hier voor. Tot nu toe is er nog niks te zien bij haar. Echo van haar heupjes was ook goed. Nu is het afwachten wat ze gaat doen als ze gaat lopen want mijn achillespezen zijn ook te kort.

Groetjes,

Michèle

Hè vervelend,
Bij mijn dochter zijn der achillespezen ook te kort wel therapie voor gehad maar dat heeft niet echt geholpen, moet zeggen ze heeft er weing last van, alleen als ze meerdere dagen op hakken loot heeft ze het in der knieen maar das dan eigen schuld dikke bukt als je het weet

Groetjes Michelle

Ha ha ha dat is hier ook hoor, al loop ik niet meer op 10cm hoor, want dat kan niet meer met me knie. Een paar jaar terug heb ik hem verdraaid en sindsdien is het helemaal ellende met dat ding.

Groetjes,

Michèle

Owwwwww heerlijk wat zijn wij vrouwen toch eigenwijs hahahaha. Al moet ik zeggen dat het bij echt en alleen nog maar met een feestje ofzo is en dan niet hoef te staan. Ik trek dat echt niet meer met me rug

Groetjes Michelle