In tranen door tanden

Vanmorgen met Morgan weer bij de ha geweest. Ze had gisteravond 39 graden koorts, vanmorgen 38. Haar oren zijn schoon, haar longetjes ook, geen keelontsteking, maar wel haar tanden zijn het probleem. Boven en onder.

Ze slaapt slecht op de dag. huilt ontroostbaar, ze is overversmoeid en eten is een ramp. Ze is wel blij als ze bij je is en ze doet ook heel erg haar best om een blije baby te zijn. Ben wel weer begonnen met de chamodent, en ze mag bij 38.5 pcm hebben en dentinox ook in de aanslag maar ja op dit moment lijkt er niks te helpen.

Heeft iemand nog een truukje om het arme schaapie te helpen?? Want het is echt heel zielig.

Groetjes,

Michèle

heel vervelend michele maar wat je geeft is al prima!
En een koude bijtring uit koelkast wil ook verlichten.

succes en beterschap

groetjes Gytha

Bij onze meiden hielp een bijtring goed. Iets koels om op te kauwen.
Overigens hoef je niet te wachten tot ze 38,5 heeft hoor met paracetamol geven. Paracetamol is een pijnstiller dus waarom zou je het niet sowieso geven los van de koorts als je weet dat ze zo’n last heeft?

Als wij flinke hoofdpijn hebben nemen we toch ook een pijnstiller ook al hebben we geen koorts. Gewoon zetpil erin tjoepen zou ik zeggen! Niks mis mee!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 16 Mar 2009 13:29:55

Sneu hoor voor je kleine meisje!
Ik zou inderdaad ook eens die bijtring gebruiken. Dat is lekker koel en verzacht de pijn. Verder kan ze er een beetje mee spelen. 2 vliegen in 1 klap!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja tanden/ kiezen… je kunt er gek van worden en de volgende keer heeft ze er 2 erbij zonder dat je het weet…

Een idee: op een nat, koud washandje laten sabbelen.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

och meisie wat naar voor morgan!
idd dentinox smeren en daarna een koele bijtring geven die je in de koeling legt, zo kan ze de tandjes door drukken zonder al te veel pijn en is het sneller door.
heeft ze verder geen rode billetjes ofzo? en over de pcm ik zou die zoiezo geven want pijn heeft ze toch ook al heeft misschien geen 38.5.
't verlicht dus dat is wel zo fijn voor haar
beterschap nogmaals(K)

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 16 Mar 2009 14:26:57

Niks toe te voegen aan de tips van de andere meiden. Wat sneu en vervelend voor haar én jullie. Hopelijk zijn ze snel door. Maar gelukkig dat er verder niets aan de hand was qua ooronsteking ofzo.

Via via kreeg ik ooit de tip: een koude droge worst geven om op te knabbelen. Dus, dat doen we maar niet. Lekker zout en niet écht verantwoord. Dan beter een bijtring, hihi.

Sterkte meid!

Groetjes!

We zijn net terug van de boodschappen want iets langer dan een half uur had ze niet in haar bed geslapen. Gelukkig heeft ze wel ruim een uur in de wagen geslapen nog en ze heeft haar fles leeg gedronken dus dat is al een zorg(je) minder. Ze ligt nu op de grond in de de woonkamer op haar kleed in de zon, maar het arme schaap heeft niet eens de puf om om te rollen nu. Ze ligt een beetje naar de katten te kijken en pogingen te doen. Ga zo toch nog maar een keer proberen of ze nog wat in haar bedje wil slapen anders wordt het weer een lange avond ben ik bang.

en ja die pcm geef ik zo ie zo wel. Wat jullie al zeggen het is een pijnstiller. Der speen en bijring lagen alweer in de koelkast en die bevroren broodkorst zal ik zeker geven. Zo sla ik twee vliegen in een klap. Ik hoop alleen dat ze nu snel doorkomen want dit is voor haar ook geen lol. En nee Inge geen knalrode wangen of zure luiers, maar de ha zei al dat dat geen moeten is.

Maar ik zou zo met haar ruilen.

Groetjes,

Michèle

Ik voel met je mee! Toen de tandjes van Erik doorkwamen (twee tegelijk, alsof het niks is) was het overdag en 's nachts ook brullen. Tot ze erdoor waren, toen was het leed geleden. Ik hoop op een rustige avond en nacht voor jullie, houd de moed erin!

Groetjes!

Ja bij haar lijkt het op 4 tegelijk nu. Boven en onder bulten… Arm schaap. Maar als ze beneden is is ze wel vrolijk maar zodra ze alleen is is het huilen net als met haar kiss toen. Als ze weet dat we er zijn is het oke. Maar het kan ook zijn dat de druk weer aan het afnemen is. Want der koorts is ook gezakt.

Groetjes,

Michèle

ja ik snap je helemaal michele
nee precies is ook geen moeten. het zijn maar bijverschijnselen die kunnen. rico heeft al 2 maanden vuurrode wangen en nu zn billetjes. hopelijk schiet het bij hem ook wat op want 3 maanden geleden zei de cb arts al: ik sta er niet van te kijken als je volgende maand zegt: kijk is wat er in zn mondje zit"
maar nee hoor ngo steeds niets doorgekomen.
komen jullie katten ook bij morgan zitten?
ik vind dat altijd eng met ons hondje als rico op de grond ligt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja ik weet het Inge. Ze slaapt trouwens gelukkig. Laat haar zo ie zo tot 18.00 zeker liggen misschien zelf 18.30. Ze gaat zo ie zo in bad vanavond dus dat is ook al lekker voor der. En ja dat zei het CB bij ons ook toen, maar ja ze zeggen wel meer, maar we hebben nu twee keer gehad dat ze ineens koorts had en echt pijnhuilen had. We wachten het maar weer af, volgens mij ma had ik ook zo’n last met mijn tanden.

En ja als morgan op de grond ligt mogen ze gewoon bij haar. Alleen ik ben er altijd bij, ik zorg dat ik het zien kan. Ze mogen niet in de box bij haar en dat weten ze en ze mogen niet op haar kamertje. Maar Morgan vind het geweldig als ze bij haar komen. Twee komen zo ie zo veel bij haar liggen (diablo en Artemis) Mikey komt altijd even kijken als ze in bad gaat en Twister ook. It en Spot zijn meer van de bank. Nee verbieden kan alleen maar jalouzie geven en zo heeft iedereen het idee dat ze erbij horen.

En ze is weer wakker… Ik denk dat het tijd is voor dentinox. zucht

Groetjes,

Michèle

jep rico ook weer, sliep net een half uur.
ze gaan wel gelijk op he
Rijco heeft m laten boeren en een scheetje laten doen en toen weer terug gelegd, hij is nu dus aan het huilen ik zei om kwart over 5 als ie om half 6 nog huilt dan ga ik er weer even heen en als ie daarna om kwart voor 6 nog huilt pak ik m er maar uit. want het is al een tijdje aan de gang.
maar ik wil gewoon dat hij gaat slapen want ik vind een half uur te kort.

helpt dentinox bij morgan wel?? mag maar 4x daags he en minimaal 3 kwartier voor het eten maar dat zal je wel weten
maxi mag wel bij rico maar wel als ik erlangs zit want anders gaat maxi op rico staan en dat vind ik niet echt slim, ze bedoeld het goed hoor daar niet van
ook rico vind haar helemaal geweldig, rijco zet rico wel is op maxi’s rug (houdt dan wel rico vast) en maxi en rico vinde dat alle2 fantastisch.

hmm nu is rico stil
zucht…klop klop

hoelaat lag morgan in bed?

Ach gossie, vier tegelijk. Nou ja, dan is ze er wel voor eventjes van af. Hopen we…

Sterkte!

Groetjes!

Ja aan de ene kant hoop ik dat ze alle vier komen want wat je zegt dan is het even klaar aan de andere kant het is best veel in een keer.

enne Inge Diablo gaat ook op Morgan staan als ie de kans krijgt of helemaal langs haar liggen en dan gaat ie duwen tegen haar. Zij vind het geweldig

En ze heeft niet geslapen meer Inge. Ze is nu met een halp potje en 60cc gaan slapen, maar ik heb even een topic gestart weer. Hopelijk heeft iemand er antwoord op…

Groetjes,

Michèle

hmm dat is niet fijn meid. ze moet er even doorheen. maar wat ik zei van die dentinox gebruiken en daarna meteen die bijtring geven (desnoods helpen) dan drukken de tandjes makkelijker door, ik zou t in ieder geval een paar keer proberen.
ik zal je andere topic even lezen

Ja de chamodent moet ook weer even aanslaan. Op het hdv ook even op hameren dat ze het echt geven aan haar. Enne ze heeft nu een pcm voor de nacht. Want dat werkt nu het langste even.

Groetjes,

Michèle

Jeetje wat zielig voor het arme schaapje… Heel veel sterkte!

Dank je. Ik zal zo blij zijn als ze door zijn. De heeft ook allemaal uitslag nu in haar liezen en zo, alleen geen scherpe ontlasting.

Groetjes,

Michèle

rico ook nog steeds die uitslag en tussen zn billetjes is het vuurrood met een donker rode streep aan de zijkanten ik snap ook niet wat dat weer is maar goed even afwachten nog en is het donderdag niet over bel ik gewoon heel simpel de huisarts weer.
zn ontlasting stinkt zuurder dan ooit…hopelijk is dit een teken dat het nu toch echt gaat komen