@Asje, tja, hoe verzin ik het. Ik heb met mijn blonde koppie zo mijn scherpe dagen! En wat dacht je van forumervaring sinds 1834?!
Groetekes, Sje
@Asje, tja, hoe verzin ik het. Ik heb met mijn blonde koppie zo mijn scherpe dagen! En wat dacht je van forumervaring sinds 1834?!
Groetekes, Sje
Nou meid spannende dag vandaag! Ben benieuwd of de kleine man zich op de uitgerekende datum meldt.
Mocht het gebeuren vandaag…VEEL SUCCES…JE KAN HET!!!
Hee Lieve Rainbow… Mocht vandaag de big day worden, willen wij je ook alvast HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes wensen!
U can do it girl…
Liefs, Melanie
ze is nog niet online geweest vandaag !!! zou ze alweer zijn shoppen of is het dan eindelijk zover???
before you judge me, try hard to love me
Ja, ze is wel online geweest, ze heeft gereageerd op het topic van michele bij wist je dat… ik vandaag heel ordinair.
Maar inderdaad d-day vandaag. 40 weken zwanger…
Liefs!
Ik vind het echt wel heel erg spannend.
Haha mama van 3 jongens ik dacht ook dat ze nog niet online was geweest vandaag. Maar helaas weer een illusie armer, je hebt gelijk Liske. Maar goed het kan nog hooguit 14 dagen duren en dat hoop ik toch niet voor Rainbow.
Heel veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat het niet lang meer gaat duren.
Groetjes,
Sandra
@ liske dat zegt niks, Rainbow rukt shoptopics dus…
Enne het kan zo gebeurd zijn he, enne moment op een topic reageren volgende moment vloedgolf
Groetjes,
Michèle
Ze heeft toch vandaag maar 1 keer gereageerd. En dat was om kwart voor 1 ofzo en daarna niet meer. Zou het dan toch vandaag, want oficieel heeft ze zich nog niet gemeld Haha of meld ze zich expres pas om kwart voor 12 vanavond !!
Groetjes,
Sandra
@Michele: Misschien moeten we dit topic anders noemen om haar te lokken… euuh… Grote uitverkoop bij kleertjes.com ofzo?
Ja, ze zou bezig kunnen zijn, zou wel mooi op tijd zijn
Maar ja, ik kan me ook voorstellen dat zij minder met ikkeben bezig is dan ikkeben met haar op het moment! Als er niks aan de hand is, is het ook lekker om daar nog even van te genieten in plaats van op te schrijven dat er nog niks aan de hand is…
Maareh… als ik ikkeben opstart, kijk ik stiekum toch eerst even bij dit topic… de kans dat het gebeurt wordt steeds groter natuurlijk!
Kom op Rainbow!
Liefs!
Rainbow heeft net nog gereageerd op de foto’s van Rico’s 2e verjaardag…dus ze is nog niet bezig. Of toch wel misschien, tussen de weeën door?
Groetjes,
M
Militair Rainbow meldt zich! Maar ze moest ook nog even Benelux Next Top Model kijken, dat moet ze ook even bijhouden! Hahaha. En ik kreeg vandaag best veel telefoon van mensen die wisten dat het D-day is…Maar niks hoor! Mijn buik is wel net een skippybal op dit moment, echt knoerhard (da’s Brabants voor héél hard hihi) en ik loop een beetje stram. Vandaag gaat het niet meer gebeuren hoor…Ik vind het een gek idee dat ik nu echt elke dag kan bevallen, ik besef dat niet altijd…Vanmiddag legde ik een pakje van ons kindje even voor de show op het waskussen en toen dacht ik: 'Straks ligt ‘ie echt hier!’
Gisteren zat er een vrouw in de auto met een piepklein bloedmooi kindje…ik was helemaal blij toen ik dat kindje zag. Eva vond het ook leuk. De vrouw hield het kindje even omhoog, zodat Eef haar kon zien. Ze lachte en zei ‘beebee’. Ze snapt wel wat een baby is dus, ik dacht dat ze ze eerst zag als materiaal om oogjes van in te drukken (deed ze laatst bij een baby van vrienden van ons). Ik vroeg: ‘Waar is papa?’ en ze wees naar papa. Toen ik vroeg: ‘Waar is…?’ wees ze naar mijn buik en zei ze zijn naam. Maar of ze echt snapt?? Ze is nog maar een paar dagen alleen…hoewel…het kan ook nog heeeeel lang duren…Ik heb wel gevraagd of ze me niet tot 42 weken willen laten lopen en dat zouden ze niet doen, omdat ons kindje wat groter is…Maar 41 weken kan nog…Ik denk echt dat hij op Eva lijkt. Eva was ook 8 pond he en had prachtige bruine haartjes…En nu is ze een klein vrouwtje met blond haar en lijkt ze niet meer op toen ze net geboren was! Maar wel nog even knap! Ik ben benieuwd! Dadelijk heeft 'ie een heeeeel groot hoofd, flaporen, wijduitstaande ogen en een haakneus! Aaaaaaaaah!
Ik vind het wel superleuk dat jullie zo belangstellend zijn! Ik had dat ook met Miniboy, dat ik constant checkte of ze al was bevallen! En in 2011 moet ik héél vaak checken met de komende babyboom!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ohh ik ben ook zooo benieuwd Rainbow wanneer het voor jou gaat beuren…
Maar niet alleen in 2011 hè how how!!
November ook nog… hahahhahahha Gekheid…
Liefs, Melanie
Tuurlijk Mel, maar da’s logisch toch! Ik vergeet jou echt niet hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oké, je hebt he gisteren nog netjes gemeld…
Nou, vandaag weer een dag met je skippybal. Ik hoop toch dat het snel begint en dat je je mooie zoon snel in je armen kan nemen… en Eva d’r broertje kan bewonderen!
Groetjes van Sascha en Senne
Mervin stond gister met een uitpuilende buik naast de bank dus ik zeg zo schat baby op komst. Begint morgan wild enthousiast op de bank te springen en baby baby baby te roepen… Wil er een geloof ik een broertje of zusje zeg, dus eh Rainbow kun je je een digi neefje eruit floepen kan ze zich daar aan vergapen
Groetjes,
Michèle
Haha grappig van Morgan.
Ik stond vanmorgen op en ik had ineens het gevoel dat ze vannacht bevallen is. Haha waar ik al niet aan denk op de vroege ochtend Maar goed ik zal er wel naast zitten.
Groetjes,
Sandra