Pffffff en iedere dag maar weer kijken en nog steeds niets. Offe nu intussen wel Rainbow
Liefs Michelle
Pffffff en iedere dag maar weer kijken en nog steeds niets. Offe nu intussen wel Rainbow
Liefs Michelle
@ Sandra ik vond het iets minder grappig omdat pappa er net zo verwachtingsvol bij keek…
Enne ach beter zo’n blije gedachte dan een bleh gedachte toch
Groetjes,
Michèle

@ Sandra: Ik had vanochtend ook zo`n raar gevoel… Mijn uk is ontzettend druk… en heb een heel raar gevoel alsof Rainbow nu toch echt wel bezig is… of het is al geboren… Meld je nog even Rainbow!
Liefs, Melanie

Iedere x als er op dit topic gereageerd is kijk ik ff snel of het Rainbow niet is…
Groetjes van Sascha en Senne

quote:
Haha dat is idd wat minder aangezien jij er nog niet aan toe bent.Groetjes,
Sandra
En we ook niet weten wat er uit het gyno onderzoek komt gelukkig zei hij wel sorry later dat er niet echt aan dacht. Wel fijn dat ie er ook niet de hele dag mee bezig is maar op dat moment was ik not amused.
Groetjes,
Michèle

het is stil aan de overkant…rainbow waar ben je???
before you judge me, try hard to love me
quote:
Nou Rainbow; jou ventje wordt de knapste van alle kereltjes hier (behalve de mijne) *bakmama-bukt-voor-alle-tomaten-die-op-zich-afkomen*.... hahaha
![]()
Tomaten? Rotte eieren zul je bedoelen
Rainbow heeft gereageerd vandaag hoor… zie bovenin bij vieze kleertjes. Ja rainbow we houden je nin de gaten … positief hoor!

Ooooo, ik merk het al: ik moet hier WEGBLIJVEN? Hahaha! Nee hoor, hier nog geen spoor van ons ventje! Ik ben net nog boodschappen gaan doen en er viel geen plens vruchtwater bij de kassa neer (gelukkig maar). Ik heb heeeeel af en toe wat krampen, maar dat heb ik al langer en het zet niet door. Het gaat allemaal prima nog, al zit die bal echt heel erg in de weg. Daarstraks deed ik Eva’s broek uit omdat ze ging slapen en ik zat op mijn hurken. Ben ik zo topzwaar, dat ik achterover kukel! Als zo’n tuimelaartje! En dan op handen en voeten weer omhoog he? Het zag er heel stom uit! Ik denk dat ik een zonne-kind krijg dat niet van regen en mist houdt…Veel te ongezellig…Maar eh…ik keek net even wanneer er weer zon komt en als 'ie daar op moet wachten, moeten we nog héél lang wachten! Hij moet er dus toch maar uitkomen, ondanks dit snertweer!
@Bakmama, wat had jij kleine kindjes dan? Ik vind dat altijd wel heel schattig! Maar ze hebben ons jongetje met 36 weken gemeten en toen was hij net 6 pond (was iets bovengemiddeld), dus hij gaat daar echt wel overheen, tenzij hij 0 ons is gegroeid in 4 weken tijd, hihi. Ik hou rekening met een 8-pondertje. Maar zelfs die zijn natuurlijk nog steeds klein he en Eef heeft met haar net 8 pond toch nog drie maanden in 50-56 gezeten! En anders heb ik hier al een lading 62 liggen, al moet ik jouw Imps en Elfs wel snel gaan aandoen, want dat zijn smalle kleertjes en die past ons Hollands Welvaren dan misschien al snel niet meer?
Ik meld me weer en we kletsen hier lekker verder! Ik moet wel lachen omdat jullie allemaal dingen aanvoelen, hihi, die dan helemaal niet kloppen. Bij Miniboy zag ik ook telkens weer dat ze gewoon de ramen had gewassen en dan dacht ik: weer niet! Maar pas 1 dagje over de datum he…bij Eef waren dat er 5…Michele krijgt volgens MIJN WATER gelijk: 1 oktober!
Gesproken over water: ik moet echt 100x per dag plassen. Dan denk ik dat mijn blaas bomvol zit en dan ga ik…voor letterlijk 3 druppels! Heel irritant!
Groetjes Rainbow, trotse mama

He tuurlijk heb ik gelijk, ik voel het gewoon 1-10 is ook een hele mooie datum voor nieuwe beginnen en nieuw leven toch
Enne 47 cm klein rainbow, morgan was 44
Groetjes,
Michèle

44…Oh, dat is inderdaad een klein humpie! En zeker nu ze zo’n lange lady is! Eva hebben ze niet gemeten, die was denk ik 50 of 52 cm ofzo?
En 1 oktober…voor jou een nieuwe baan, voor mij een nieuw kind! Lijkt mij een goed streven en ik hou die paar dagen nog wel vol!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze is inderdaad over het dubbele van haar geboortelengte. Van de week stond ik toevallig bij prenatal met een maatje 44 in mijn handen en dan kijk in naar dat pakje en nog een keer naar die muppet naast me en nog een keer naar dat pakje, hoor ik ineens een oudere dame naast me zeggen ja meid nu zie je pas hoe hard het gaat, Ik kon het alleen maar lachend beamen.
Groetjes,
Michèle

Hihi dim was 49 cm en 2710 gram en zes weken te vroeg ^^ als die twee weken te lang had gezeten, dus 8wkn later …

@ Bakmamma 4-10 gun je dat mannetje toch niet wordt ie zijn hele leven mee gepest enne de 1ste van de maand is ook goed te onthouden hoor
Groetjes,
Michèle

@Rainbow: Ik voorspel: vannacht om kwart voor 5 breken de vliezen!
Let maar op…ik voel het aan mijn water
Morgen lezen we hier hoe de langverwachte knul heet!
Suc6!
Gr, Danielle

Oe spannend hoor…kan natuurlijk elk moment gebeuren.
Hoop dat je kleine mannetje snel zich laat zien.
Succes