Ik vind dat Rainbow

Heerlijk joh, lekker uitgeslapen! Wij mochten vanochtend allebei uitslapen, want mn schoonmoeder was hier van het oppassen gisteravond toen we een verjaardag hadden. Ideaal dus. Had het ook wel nodig, want die verkoudheid heeft me er behoorlijk onder.

Joh, die babies komen wanneer ze er zin in hebben, wij kunnen alleen maar afwachten. Ben inderdaad benieuwd wie er eerder is. Mn zus heeft het wel echt gehad, die wil het echt zo snel mogelijk, terwijl jij volgens mij nog wel even door kunt waggelen zo. Maar dat zegt niks over hoe lang het nog duurt.

We horen het wel! Doe nog even lekker rustig aan.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

moet papa niet gaan maaien Voordat de verloskunde er is? hahaha

before you judge me, try hard to love me

Haha die sje, geweldig lig dubbel.
Enne rainbow doe het lekker rustig aan meid.

Gr Patries

@ Liske jij kunt rustig twee dagen weg jij hebt nog geen meldplicht…

@ Ik zie ineens rob verlinden voor me uitleggend hoe die maaier werkt en wat je nog meer kunt doen om je gazonnetje groen en gezond te houden… :smiley:

Groetjes,

Michèle

@Michele: nee, gelukkig niet, dat zou wel een heeeel lang topic worden… Of juist heel kort en saai…

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Ik zie ineens rob verlinden voor me uitleggend hoe die maaier werkt en wat je nog meer kunt doen om je gazonnetje groen en gezond te houden..... :D

En het voordeel is: Rob Verlinden kun je daar best laten maaien, want die interesseert zich toch niet voor wat er nog meer allemaal te bezichtigen is!

Groetekes, Sje

Ha ha ha das waar ben alleen een beetje bang da hj een beetje te dol is op verticuteren…

Groetjes,

Michèle

AUW!

Ach, zolang-ie daarna maar geen gier uit wil gaan strooien is het te overzien.

Groetekes, Sje

Ben bang als ie dat doet dat ze nog heeel lang zwanger is want die rotzooi wil je echt niet ruiken…

Groetjes,

Michèle

DAMES, DAMES, DAMES! Effe respect voor de hoogzwangere vrouw hier he? Mijn mannetje heeft een prachtige Bosch electrische grasmaaier gekocht, met een plastic laadbak voor het gras. Hij is een beetje groot om op te tillen, dus ik denk dat ik er dan het beste vóór kan gaan liggen… En wie zegt dat IK mijn voortuintje niet bij heb kunnen werken? Daar had ik Rob V. niet voor nodig hoor. Ik kon me a la Houdini in allerlei bochten wringen en een klein schaartje (op de gok - ik heb hier al eens verteld dat ik ooit in mijn huid knipte, ai) doet ook wonderen! Mijn vriend had trouwens een leuk aanbiedinkje bij Gamma op het oog, maar bij nader inzien bleek dat nou net een vertiKUTeermachine te zijn en hij wist niet wat dat was…Ik ook niet trouwens…Misschien toch eens aan Rob V. vragen? Wat een niveau eigenlijk…ik moet sokjes breien, véél netter en idylischer…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Een vertikuteermachine snijd het gras waardoor het jonge gras weer meer kans heeft en je gazon er dus voller uit komt te zien…

Enne ja dat heb je verteld. Meestal knippen ze tijdens de bevalling in, maar jij doet het ervoor

Groetjes,

Michèle

hahha lig in een deuk hier wat een onderwerpen hahah

before you judge me, try hard to love me

Hoezo niveau?? We hebben het over een gazonetje onderhouden :smiley:

Groetjes,

Michèle

Nee maar zo houden we het topic wel spannend Enne ja wie weet.

Groetjes,

Michèle

Ohhhh prachtig van dit soort onderwerpen kan ik helemaal in een deuk liggen…

Laat je vriendlief het gazonnetje niet maaien Rainbow?
Hier doet t mannetje het heel erg graag hoor… moet het gras alleen niet te lang zijn, dan is dat niet prettig…

Liefs, Melanie

Ohhh hier maait t mannetje het gazonnetje netter als ikzelf…

Liefs, Melanie

@Rainbow, die vertiKUTeermachine kan-ie altijd nog halen na de bevalling als dat nodig blijkt! Om de hechtingen eruit te tjoepen bijv.!

Groetekes, Sje

@ Sje kun je dan niet beter zo’n klein snoeiertje nemen om de zijkantjes mooi te trimmen.

Enne mijn voortuin werd wel door het mannetje gedaan althans hij heeft 1 poging gedaan… Daarna werd het in braille

Groetjes,

Michèle

quote:
@Rainbow, die vertiKUTeermachine kan-ie altijd nog halen na de bevalling als dat nodig blijkt! Om de hechtingen eruit te tjoepen bijv.!

Groetekes, Sje

Hoe verzint u het toch weer mevrouw Sje ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

pufpufpufpufpufpufpuf ,

Ben wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren ^^.

Enneh zon buik is bijvoorbeeld vet handiger bij het epileren, je kan zo de spiegel erbovenop plaatsen .

Geniet nog maar even van de laatste dagen, uurtjes, minuutjes of seconden…