Ik vind dat Rainbow

nu toch wel een meldplicht heeft. Nog officieel maar 13 dagen tot de uitgerekende datum. Normaal gaat de meldplicht toch al eerder in, of vergis ik me? Haha hoe dan ook ik heb bij deze alvast een topic voor je geopend Rainbow

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Vanaf 10 dagen voor de uitgerekende datum hè. Maar volgens mij meldt Rainbow zich elke dag wel even, dus dat moet goed komen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha ok, ik dacht 2 weken voor de uitgerekende datum. Weet wel dat Rainbow hier vaak te vinden is, maar we moeten het toch in de gaten houden he

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Vindt ik ook … je weet maar nooit met die Brabanders

Rainbow : liep je bij Eva overtijd?

Bij eva liep ze geloof ik op 41+5 als ik het goed onthouden heb

Groetjes,

Michèle

Hihihi, spannendddd!!

komt er nog iemand na Rainbow of ben ik de direct volgende?

Liefs, Melanie

Volgens mij ben jij de volgende Melanie

Groetjes,

Michèle

Ja klopt Mriek: 10 dagen voor de uitgerekende datum!
Sandra is te ongeduldig!

En eerlijk gezegd ik eigenlijk ook hoor!

Groetekes, Sje

Ook ik wacht met spanning waneer jullie kereltje zich aan dient.
Dus JA meldplicht voor rainbow.

Gr Patries

Hahaha, ik dacht ook dat ik me 10 dagen vooraf moest melden, dus de 17e! Maar Militair Rainbow heeft zich gemeld op de basis hoor!

Vandaag naar de vk geweest. Alles was prima en de beeb ligt met het kopje naar onderen, maar weigert vooralsnog in te dalen. Dat was verder niet erg. En zo’n halve bal tussen je benen is ook niet alles he? Mijn buik maakt vreemde kronkels en hij beweegt echt veel. Hij maakt het nog prima en ik vind het wel gezellig als 'ie nog even blijft zitten. De blaadjes worden geel en ik vind het wel mooi als 'ie echt in de herfst wordt geboren op zo’n gure dag! Haha! Mag 'ie meteen lekker warm met een kruikje naast mama liggen, in de wieg. Met Eva beviel ik met 40 weken en 5 dagen (bijna goed Michele!), dus als dat nu weer is, wordt het zaterdag 2 oktober!

Ik voel me nog zo goed, dat ik me nu nauwelijks kan voorstellen dat er een moment komt dat ik weeën ga krijgen. Het lijkt allemaal nog heel ver weg op de een of andere manier, terwijl dat eigenlijk helemaal niet meer zo is. Het is allemaal zo snel gegaan met deze zwangerschap! Maar de klossen staan al in de slaapkamer en we zijn er klaar voor. Nu alleen de knop nog om en nog ‘even’ bevallen. Aaaaaaah! Ik zie daar wel tegen op! Maar ja…het is de laatste keer als het goed is en ik heb het al een keer meegemaakt. Maar toch, BIBBER. Wie heeft toch bedacht dat een babyhoofdje eigenlijk altijd te groot is voor de opening waar het door moet? Je moet toch een sinaasappel door een mandarijn duwen he? Het zou beter zijn als je in 9 maanden tijd een rits op je buik gegroeid kreeg, die je dan open kan maken en die er daarna als een soort litteken van af valt! Ja toch! IK DRAAF DOOR!

Ik meld me hier elke dag hoor, tenzij…! Enne Mel, jij bent toch echt de volgende!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow niks 2-10 wat ik al zei 1-10

Groetjes,

Michèle

Oh ja, 1-10! Alles beter dan die 20-10 waar we het laatst over hadden he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ohhh dus ik ben de volgende pffff spannend!!!

Liefs, Melanie

jaaa rainbow, wel bevallen op 24-9 he, dan is rico jarig
zou leuk zijn kunnen we samen feesten haha!

quote:
Ja klopt Mriek: 10 dagen voor de uitgerekende datum! Sandra is te ongeduldig!

En eerlijk gezegd ik eigenlijk ook hoor!

Groetekes, Sje

Ben idd iets te ongeduldig

Dus Rainbow laat ons niet al te lang meer in spanning

Nee hoor, we wachten gewoon geduldig af. Fijn dat je het zelf in ieder geval nog niet zat bent. Geniet nog van je buikje en we wachten gewoon af wanneer de kleine zich aandient.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Knuffel maar raak met je man … Ik wil nl ook de beeb zien dus dat wordt niet met de kleine boy en kruikje knuffelen in bed … maar de digi tantes op de hoogte stellen! :open_mouth:

Gewijzigd door - mini-boy op 14 Sep 2010 22:48:27

Net zoals je buik wat makkelijker oprekt de tweede keer, rekt het overal misschien wel makkelijker mee! Ik hoop het voor je! (en voor mij, hahaha!)

Fijn dat je je nog zo goed voelt joh! Geniet nog maar even van de (waarschijnlijk) allerlaatste dagen of weken dat je buik babyhotel is! Toch bijzonder…

Raar he, Mellanie, dat jij de volgende bent! dan schiet het voor jou ook ineens op!

uuh… ik kom toch niet al dáárna? Toch? Ik moet nog een half jaartje hoor!

liefs

Haha Liske jij bent toch echt na Melanie aan de beurt.

Tenzij Pjukje, Kringeldingetje, Saro, de vrouw van Marcel, Ramona of ik veel eerder dan de uigerekende datum gaan bevallen. Maar we wachten netjes op onze beurt, dus jij eerst en dan de vrouw van Marcel

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Mellanie en ik schelen gewoon nog 14 weken qua zwangerschap, dus dan hebben we even een rustige tijd wat betreft bevallingen, daarna barst het aan alle kanten los! Niet te letterlijk natuurlijk…

liefs

Oeeh spannend he Liske… jij bent na mij… ik moet nog ruim 9 weken tot de uitgerekende datum hahaha…

Is de rest ook DIT jaar nog uitgerekend of volgend jaar pas?

Liefs, Melanie