Ik vind dat Rainbow

nu word het dan echt spannend!!!
als je inmiddels bezig bent (of zelfs al klaar bent)heel veel suc6!!!
zal niet op je schouder gaan zitten want je hebt het al druk genoeg hihi maar denk aan je

before you judge me, try hard to love me

Neeee, ik ben gewoon strontmelig! Ik voel nog niks hoor! Ik voel me weer prima en ga zo een stukje zelfgebakken cake verorberen. Die is zo lekker (kaneel-appel) dat ons ventje zich wel 3x bedenkt om er uit te komen: hij krijgt nu tenminste misschien nog wat cakebestanddelen mee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha ik zag je naam en dacht das snel!!! maar nee hoor hahaha

He je weet niet wat er vanacht al dan of niet gebeurd is he

Groetjes,

Michèle

Nog 1 dag!!!

Liefs, Melanie

Hoi hoi
wat is dat snel gegaan zeg, nog even en dit topic wordt gesloten.
Ik wens je alvast veel succes met de bevalling!!!
X Boukje en Sarah

Lilypie First Birthday tickers

@ Boukje volgens mij is ze nog niet zo ver hoor, maar zit ze iedereen op te n**ien

Groetjes,

Michèle

rainbow is het al gebeurd??? hahahaha

En? En?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heb d’r nog niet gezien…, zou het!

Gr Patries

Nee joh… die ligt lekker een beetje te chillen of is nog even Eindhoven in gegaan, tis vast koopzondag En dan komt ze ons dat vanavond eens rustig vertellen!

Mn zus is ook morgen uitgerekend, die heb ik net gebeld. Daar was alles ook nog rustig, alleen veel last van haar maag. Ze zei: Als de baby er via mn mond uit wil komen, heb ik absoluut allerlei voortekenen, maar anders nog niet.

Ik heb nu twee fronten bij te houden, ikkeben en mn telefoon…

Doe nog maar wat van die roffels.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Liske net even gechecked Eindhoven heeft inderdaad koopzondag dus grote kans dat ze na een rustige zondag ochtend zich nu nog even op de noppies aan het uitleven is

Wel spannend zo met je zus ook die elk moment kan bevallen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 26 Sep 2010 13:34:59

@Michele: geweldig dat je het gechecked hebt! Hahaha! Niet al mn rare uitspraken checken he?!?

Als ik een dag of twee niet op ikkeben ben, kan ik zomaar naar Harderwijk getuft zijn. Zodra het grote nieuws er is, ga ik de volgende dag die kant op. Heb het met mn baas al geregeld. Ben nu alleen nog strontverkouden, en dat wil ik natuurlijk niet meenemen naar zo’n klein baby’tje. Dus hoop ik dat ze het nog even binnenhoudt, zodat ik er wel snel bij kan zijn.

Rainbow: Was het leuk in Eindhoven??

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Tuffen we straks allemaal naar Rainbow toe…

Rom-bom bom, Rom-pom-pom-bom

Liefs, Melanie

Hahahahaha! Ik heb vanmorgen uit mogen slapen. Tegen 10-en sprong Eva (met hulp van papa, want het bed staat op klossen) vol op mijn buik om me wakker te maken! Verder een beetje rustig aan vandaag hoor. Ik ben in staat tot winkelen (wat kennen jullie me toch goed), maar we gaan alleen even een GRASMAAIER halen bij de Gamma. Ook leuk! Eva slaapt, de wasmachine draait op volle toeren, ik heb net de plees schoongemaakt…Kortom: rust nog in Huize Rainbow! Morgen is het D-day, maar ik gok zelf ook op 1 oktober!

@Liske, spannend dat je zus ook op springen staat! Het is haar eerste toch? Dat is dan helemáál spannend! Fijn dat je het zo hebt geregeld, dat je meteen naar haar en de baby toe kan! Ik heb ook wat last van het zuur, net als je zus, maar verder houdt het baarmoedertje zich ook nog rustig. Héél af en toe wat krampjes, maar niet noemenswaardig. Ik ben benieuwd wie eerder mama is, je zus of ik? Wie weet bevallen we wel tegelijk? Wordt je in één keer echte en digi-tante!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Ik ben in staat tot winkelen (wat kennen jullie me toch goed), maar we gaan alleen even een GRASMAAIER halen bij de Gamma.

Oké, ik kan het niet laten, dit is een inkoppertje: erg handig zo’n grasmaaier als je dik een half jaar je bikinilijn niet hebt kunnen bijhouden door die groeiende buik!

Groetekes, Sje

whahahahahahahahah Sje… Ik lig dubbel!!! hhahahahahhahaa

Liefs, Melanie

hahaha dat kan alleen jij bedenken he sje hahahaha

Ja, da’s een gezellig einde van het weekend he?!

Hoe moet het voor de verloskundige van Rainbow zijn om eerst met die grasmaaier aan de gang te moeten voordat ze überhaupt kan checken hoever de ontsluiting is!

Groetekes, Sje

Tegen de tijd dat de verloskundige klaar is met maaien, is de baby al geboren!

Liefs, Melanie