Ik vind dat Rainbow

Hmmm, die weg wordt inderdaad helemaal afgesloten, van 1 oktober tot 3 oktober 20.00 uur ofzo. Vervelend! Maar mijn ouders (die nu al zenuwachtig zijn hihihi) houden er rekening mee en weten hoe ze om moeten rijden. Gisteren op het feestje zei mijn moeder steeds: ‘Gaat het nog?’ ‘Jahaa mam, mag ik even plassen ja?’ Ze doen volgens mij bijna geen oog meer dicht, ach germ! Mijn vriend is ook een beetje zenuwachtig volgens mij (hij heeft het ook wel errug druk op zijn werk) en ik…ik ben de rust zelve! En IK moet toch echt het zware werk gaan doen! Bleeeh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow sorry meid ik hou het nog steeds op de 1ste Enne ach ja das meestal he dat degen die het zwaarste werk moet doen het relaxed is.

Groetjes,

Michèle

Ik zag net een deel van de documentaire ‘In the womb’. Dan volgen ze helemaal hoe een baby wordt gevormd. Heel interessant. Alleen eindigt het met een bevalling en ik hoorde een vrouw net keihard kreunen! Of dat nou zo fijn is om te zien, als je net zelf op springen staat? Ik wil er echt nog even niet aan denken eigenlijk…Al heb ik met Eva helemaal niet zo liggen kreunen en gillen…Maar toch, het komt nu echt wel héél dichtbij! Dadelijk lig ik misschien héél snel ook zo als die vrouw? Ieks.

Rainbow, denk maar hoe mooi die beelden zijn en dat dat allemaal in jouw buik is gebeurd! Das veel leuker dan aan die bevalling te denken.

Maar ik snap dat je geen zin hebt in die bevalling, hoor! Moet er ook nog even niet aan denken, maar bij mij ligt het nog iets verder weg.

Nou als het zover is: You go girl!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Haha die rainbow, kan het me voorstellen hoor.
Tis trouwens een prachtige serie om naar te kijken,
… als je bevallen bent.
Nog ff volhouden meid, denk wel elke dag aan je, en als ik inlog is het
meteen naar beneden scrollen, ff rainbow checken haha.

Gr Patries

Dank je wel meiden! Het was een superinteressante serie! Dat zoiets allemaal kan he, het blijft ongelofelijk. Al zeiden ze dat per jaar 130 miljoen (!) vrouwen een kind krijgen. Zooooveel, dat wist ik niet. Maar ja, we zijn hier ook met miljarden mensen…Je zag de geboorte en ik dacht echt: argh! Maar we gaan er gewoon voor, het is nu te laat: THERE IS NO WAY BACK!

Mijn gyno zei heel droog tja meis het is erin gekomen het zal er ook weer uit moeten, waarop ik alleen maar piepte ja maar moet dat zo>???

Groetjes,

Michèle

Pfff, ik weet niet of het een teken is, maar ik voel me vandaag niet echt lekker. Vanochtend met opstaan ging het wel, maar tegen half 9 werd ik van het ene op het andere moment misselijk en moest ik een paar keer naar de wc door buikpijn. Ik heb ook wat last van maagzuur…Verder geen idee dat er weeën komen ofzo, maar ik voel me niet top. Ik ben ook best moe. We wachten het af. We zouden nog even weg gaan, maar ik blijf nu liever lekker thuis. Papa en Eva waren samen gaan fietsen, ik heb nog even geslapen. Ik zit hier wel helemaal aangekleed en opgemaakt, maar ik denk dat ik vanmiddag wel weer even zal gaan liggen. Of die misselijkheid en beetje diarree voortekenen zijn? Tja…maar als ik er vandaga niet vaak ben, kan het dus ook gewoon komen dat ik even niet zo lekker ben. Het zegt niet meteen dat ik lig te bevallen he? Ik meld me nog wel!

Zou best eens een teken kunnen zijn. Je darmen zijn zichzelf zo leeg mogelijk aan het maken zodat het geboortekanaal zo ruim mogelijk is als die kleine mop eruit wil.

Diarree is een veel voorkomend teken dat de bevalling eraan gaat komen. Kan natuurlijk ook toeval zijn, maar je moet er niet gek van staan te kijken als je dit weekend die kleine mop nog in je armen hebt!

Groetekes, Sje

Ha ha ha dat zou wat zijn misschien beval je wel op je uitgerekende datum joh. Doe lekker rustig aan he.

Groetjes,

Michèle

Ik moest ook spugen en had ook diarree toen de weeën net begonnen waren. Nu heb jij nog geen weeën begrijp ik, maar wie weet is het toch een teken? Rustig aan meis, we zullen het zien!

Groetjes,
M

In ieder geval goed om rustig aan te doen nu je je niet zo lekker voelt.

Ik weet niet of het een teken is, maar ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Offeh… dat het goed doorzet en je snel je ventje in je armen hebt.

succes meid

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Spannend hoor Rainbow…

Liefs, Melanie

Zou goed een teken kunnen zijn. Had ik met Rens ook. Maar ja kan ook goed een griepje zijn ofzoiets. In ieder geval mocht nu wel gaan bevallen alvast heel veel succes en hoop dat je snel je kleine ventje in je armen hebt.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Gelukkig ging het vandaag verder allemaal wel weer. Ik heb niet overgegeven, ik was alleen misselijk (ik kan niet overgeven) en ik moest een paar keer naar de wc, terwijl ik normaal zo verstopt zit. Ik was wel moe en had veel last van maagzuur. Maar verder…NIETS. De buik wordt nu toch wel erg zwaar, maar ik hou het allemaal nog wel vol. Nog even! Wederom loos alarm dus. Ik verwacht ons boefje voorlopig nog niet…Ik ga nu gauw de topics lezen die ik vandaag gemist heb!

Je weet het wel spannend te houden hoor, Rainbow

Groetjes,
M

Jaaaaa, er klinken volop SPANNENDE DRUMS: rom-pom-pe-pom, rom-pom-pe-pom. Ze gaan steeds harder: ROM-POM-PE-POM! Hahahaha, ik ben een beetje melig geloof ik! Nou ja, beter dan dat ik hier zit te huilen toch!

Spannend spannend rainbow, kun je niet zo’n tromgeroffel downloaden haha.
Moet zeggen wat jij vandaag had heb ik wel 2x met de kinders gehad, bevalling volgde snel. Sterkte meis…

Gr Patries

quote:
Jaaaaa, er klinken volop SPANNENDE DRUMS: rom-pom-pe-pom, rom-pom-pe-pom. Ze gaan steeds harder: ROM-POM-PE-POM! Hahahaha, ik ben een beetje melig geloof ik! Nou ja, beter dan dat ik hier zit te huilen toch!

Dat interpreteer ik als de weeën zijn begonnen en ze komen steeds korter op elkaar.

Groetekes, Sje

@ Sje zou het?? Of is ze gewoon echt strontmelig

Groetjes,

Michèle