@ Sje hmm geweldig lijkt me dat. Ik heb 4 dagen aan een CTG gelegen met oude Prive’s, weekends en story’s en af en toe mocht ik een stukje lopen en daar tussendoor kwam er om de zoveel tijd iemand aan me friemelen.
Groetjes,
Michèle
@ Sje hmm geweldig lijkt me dat. Ik heb 4 dagen aan een CTG gelegen met oude Prive’s, weekends en story’s en af en toe mocht ik een stukje lopen en daar tussendoor kwam er om de zoveel tijd iemand aan me friemelen.
Groetjes,
Michèle
In plaats van Liske zal IK nu even onrust zaaien: ze is vast bezig, dat kan niet anders. Anders had mevrouw Rainbow zich allang een keertje gemeld. Ieh, spannend!
Groetjes,
M
Of ze is druk in de weer met Eef en der kdv en nog wat dingen shoppen voor hun mannetje
Overigens zou wel mooi zijn als je gelijk hebt Mriek
RAINBOW MELDEN !!!
Groetjes,
Michèle
Spannend he???
Las net trouwens dat Marsels vrouw eerder is uitgerekend dan ik, ze is iets verder. Maar ja, zou wel raar zijn als Marsel zich ineens iedere dag zou moeten melden.
Maareh… Rainbow, we zijn benieuwd!
Liefs!
@ liske waarom niet, hij hoeft dan wel niet te bevallen maar hij wordt wel pappa en is ikkebenlid dus volgens mij gewoon meldplicht
Groetjes,
Michèle
Ik bedoel niet te discrimineren op sekse hoor Michele! Ik denk alleen dat Marsel er niet echt op zit te wachten zich ineens iedere dag te melden, omdat hij soms weken niet op ikkeben is en juist die laatste dagen/weken wel andere dingen aan zn hoofd zal hebben.
Maareh… een meldtopic meer of minder tegen die tijd maakt niks meer uit!
Liefs!
Van wie kunnen we verwachten dat ie meld dat Rainbow bevallen is?
Wie kent haar privè?
Ik heb haar alleen op hyves, en spreek haar ook op hyves, maar ook daar zal ze niet 123 melden dat ze bevallen is denk ik.
Ik houdt het in de gaten!
Liefs, Melanie
Ik zag dat ze net in een ander topic gereageerd heeft dat ze bij de vk was geweest en weer naar huis mocht
Groetjes,
Michèle
Hahahah jullie zijn ook erg zeg! hahahhaha kom echt niet meer bij, dacht dat ik erg was met dit soort dingen!
Ik zit me echt te bescheuren hier! HOEZO NIEUWSGIERIG JULLIE ALLEMAAL? Hahaha, grappig zeg! Maar Michele heeft gelijk hoor, ik was gewoon naar de vk en mocht gewoon weer naar huis! Niks aan de hand. Heb gisteren eerst Eef opgehaald op het kdv en daarna heb ik heerlijk een glaasje Roosvicee gedronken op de verjaardag van mijn zwanger, om pas tegen enen mijn mandje in te duiken. Er is geen enkel teken van een naderend ventje nog! Al zit hij soms zijn kopje heen en weer te bewegen in mijn geboortekanaal, haha. Ik voel dat als steken/klopjes bij mijn schaambot. Hij wil zich denk ik wel vastnestelen?
Hahaha en mij kennende meld ik jullie zeer snel dat ik bevallen ben! Tenzij ik in het ziekenhuis ben natuurlijk, maar dan heb ik altijd nog een mannetje dat weet hoe nieuwsgierig jullie zijn en hij kan zo inloggen! Jullie missen niks straks, haha. Vooralsnog is het zeer rustig in Rainbows lichaam!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oh, ik zou helemaal in de stress schieten als onze computer het nu begaf. Dan zouden jullie denken dat ik lig te puffen, terwijl ik alleen maar puf om dat ding aan de praat te krijgen! Zag gisteren ook al dat uitgerekend van 1-3 oktober de snelweg Tilburg-Eindhoven is afgesloten…daar moeten mijn ouders overheen als ze Eef komen halen! Waarom is dat net DAN! Grrrr. Daar kan ik wel een beetje stress van hebben…Ik denk dat ik Rijkwaterstaat ga bellen, dat ze even een weekje moeten wachten met wegwerkzaamheden!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hahaha! daar is ze weer! Blij dat ik geen onrust heb lopen zaaien hier zeg! Mriek, je zat ons weer flink gek te maken
Kan me voorstellen dat het leuk is zo’n topic terug te lezen!
Nou, lekker blijven feesten en we horen wel als het zover is! Je hoeft ons geen dagplanning door te geven hoor! Beetje spanning op het forum hier is heel gezond, houdt ons scherp!
Liefs!
hahahahhahaha Als ik straks mn topic krijg, laat ik lekker niks van me horen als ik op het einde loop…
Flauw hè… Nee gekheid… gelukkig maar dat alles goed is Rainbow, en wat balen zeg dat je ouders uitgerekend over die weg moeten rijden…
Liefs, Melanie
Sluiten ze de hele snelweg af?? Meestal gaat dat toch baan voor baan??
Groetjes,
Michèle
Ah, balen! Het is nog niet begonnen Ik was er zo van overtuigd. Daar gaat de betrouwbaarheid van m’n water
Nou, we blijven geduldig (ahum) afwachten…
Groetjes,
M
hahahaha grappig dat het zo leeft bij iedereen. Ook ik kijk tegenwoordig als eerste of ik al een topic zie met geboorte nieuws
Maar dus nog geen nieuws, we wachten gewoon weer af. Spannend hoor!
Doe het maar lekker rustig aan we lezen het vanzelf wel als je bevallen ben
Mocht je bezig zijn of beginnen wens ik je een rustige bevalling
En sterkte en kracht
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin