Ik vind dat Rainbow

Vandaar weer alles rustig! Gisteren weer krampjes en wat rugpijn, maar dat zijn echt oefenweeën en die gaan dus weer weg. Als dit kindje ook zou komen rond de tijd dat Eva kwam, dus met 40+5, dan is het nog steeds nog maar een dag of 11! Dat komt dus echt heeeeel dichtbij. Toch denk ik dat 'ie eerder komt, maar dat is een gevoel! Morgen nog het feestje van mijn zwager en daar ga ik gewoon lekker heen. Een beetje afleiding is nu altijd wel goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik hou het op 1-10 dus nog een 1.5 week ongeveer

Enne moet je ook doen en niet schrikken als je water breekt he

Groetjes,

Michèle

Mijn zus heeft toch een oude bank, haha, dus daar ga ik pontificaal op zitten! Die van ons is net nieuw…hmmmm…

Ha ha ha eh ja dat zou wel het makkelijkste zijn. Overigens ben je voor zoiets eigenlijk verzekerd vraag ik me af?? Want zo;n bank kun je toch weggooien lijkt mij.

Groetjes,

Michèle

Zit toch gewoon bij je WA in? Als het je eigen bank is weet ik het niet, maar andermans bank zal je WA vergoeden. Op je eigen bank maar een celstofmatje leggen, net als in de auto. Deed ik in elk geval. Was uiteindelijk dus niet nodig, maar voor de zekerhheid wel een fijn idee.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ liske ik weet het niet ik vroeg het me gewoon af

Groetjes,

Michèle

Oe spannend. Blijf de Topic in de gaten houden.
Succes Rainbow met de laatste lootjes.

Liefs

@Pjukje, spannend he?

Enne met die bank…die kan volgens mij inderdaad bij het grof vuil. In de auto van die vriendin zitten nóg plekken in de bijrijdersstoel! Hardnekkig spul dat je er niet meer uit krijgt. Ik zit hier nu gewoon op onze leren stoel, haha…maar leer is anders dan stof…Om steeds een celstof matje mee te zeulen…hmmm…Het is wel verstandig, maar ik ben meer van de ‘we zien dat dan wel weer’, al baal ik natuurlijk gigantisch als onze half jaar oude (best dure) bank helemaal zompig wordt! Bleeeeh!

He jochie waar blijf je … we zijn zo benieuwd naar je! Het wordt tijd dat er weer een kleintje komt … Levi is nl al groot! En ook je papa en mama zijn benieuwd naar je… ze vragen zich af hoe je eruit ziet of je groot ben of niet… of je veel haar heb of lekker baby kaal, of je op papa of op mama lijk. En maak het je mama niet te zwaar he tijdens de bevalling… geef ze een zetje in haar rug

Kom op meis… je kunt het … ik denk aan je!

Ik hoef na mini-boys berichtje niets meer te zeggen!!

Groot gelijk!

You can do it girl!

Liefs, Melanie

Rainbow, ben je bezig??? Gisteren heb je niet meer gereageerd in je topic over de drama’s op Eefs kdv…ik word er nieuwsgierig van!

Groetjes,
M

Zou ze dan toch vanacht… het is toch nog geen 1-10…

Groetjes,

Michèle

ik wordt o0ok nieuwsgierig!! IK reageer niet altijd wegens drukte, mar ik volg het allemaal wel en vind het heel spannend wanneer jullie ventje wordt geboren!!! IK heb een voorgevoel dat ze bezig is met bevallen (of de kleinee vent is er al) misschiend at ze zich wel zo opwond (en terecht hoor) over het kdv van Eva, dat dit het 1 of ander heeft opgewekt???
we zullen het vanzelf merken!!

liefs woezel

oeeeeeeeeeh spannend rainbow!!!

Liefs, Melanie

het is dat ik beloofd heb geen onrust meer te zaaien, anders had ik me toch hardop afgevraagd…

We horen het wel!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Jammer dat we geen telefoonnr van der hebben, anders had ik der zo gebeld hahahahahahha Ze heeft me trouwens nog wel gekrabbeld op hyves om 16.00uur gisteren…

Liefs, Melanie

quote:
Ze heeft me trouwens nog wel gekrabbeld op hyves om 16.00uur gisteren...

Dat wil niet zeggen dat ze niet bezig kon zijn. Ik heb destijds ook nog gewoon zitten mailen tussen de weeën door.

Groetekes, Sje

Ha ha ha had je daar nog tijd voor Sje??

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha dat zou inderdaad kunnen Sje…

Liefs, Melanie

Ja tuurlijk had ik daar tijd voor. Zeker als de weeën nog om de 10-15 minuten komen, dan kun je tussendoor toch nog wel gewoon doorleven? Goede afleiding! Ik ging niet zitten afwachten hoor. Juist bezig blijven is alleen maar goed! Ben je niet zo gespannen met die bevalling bezig en dan komt die kleine mop sneller omdat het geboortekanaal ontspannen is.

Bij de 2e bevalling zijn we zelfs nog bij mijn ouders gaan eten terwijl de weeën om de 20 minuten kwamen. Maar ze waren prima op te vangen en mijn ouders hebben niks gemerkt! Ik moest alleen zo onopvallend mogelijk elke keer op mijn horloge zien te kijken om te checken of de tijd tussen de weeën veranderde.

We zijn rond zevenen bij mijn ouders weggegaan en om 01.05 uur 's nachts is de jongste geboren. Toen we een uurtje later mijn ouders belden, dachten ze dat ze de oudste moesten komen halen omdat de bevalling begonnen was.

In werkelijkheid had de jongste al gedronken, was ik fris gedoucht en wilden we ze alleen maar uitnodigen voor beschuit met muisjes!

Groetekes, Sje