Ik vind dat Rainbow

Ik heb de dag voordat Noah geboren werd (39.1 weken) nog op de fiets boodschappen gedaan, bij mn schoon ouders geweest en de vk.
Diezelfde nacht kreeg ik weeën, en sochtends is Noah geboren…

2dagen daarvoor, hebben we het hele huis schoongemaakt van de zolder waar we nooit komen tot de kelder…

Liefs, Melanie

Jahahahaha, mensen kijken op de een of andere manier héél bang als je zegt dat je op alle dagen loopt. Alsof je ter plekke een klets vruchtwater gaat lozen. Bv in de AH net naast de vrieskist! Toen ik die kibbeling ging halen woensdag, kreeg ik ook opeens opvallend veel vragen van: hoe lang nog? Alsof mensen aan je zien dat je op klappen staat? Tricky vraag ook, aangezien je Michele-in-de-bus-taferelen kunt krijgen! Zaterdag waren we een jas voor mijn vriend aan het uitzoeken, ik zat uitbuikend op een sofa te wachten tot meneer de paskamer uit kwam. Ja, als ik zit ben ik net een bult-rog, maar wat kan ik er aan doen? Zegt zo’n 18-jarig k-verkoopstertje: ‘Nou, zo te zien sta jij echt op ontploffen he?’ Ja, toevallig wel! Zegt ze: ‘Is dat dan niet zwaar met haar (ze wees op Eva), want jij mag absoluut niet tillen zeker?’ Ik: ‘Oh, ik til haar gewoon met één arm hoor!’ Zegt ze: ‘Oh, maar dat mag helemaal niet hoor!’ Nee, een net 2-jarige springt zelf op de commode en er van af, ze klimt zelf in haar kinderstoel, kan haar handjes wassen bij de kraan en klimt zelf in bad. En oh ja, natuurlijk kan ze zelf doortrekken als mama geplast heeft (vindt Eva leuk) en klimt ze zelf de trap op én af! En de kabouters dragen hier ook boodschappen! Waar bemoeit die muts zich mee! Ga lekker kleding verkopen! Bah. We kochten daar géén jas! En deze bult-rog verliet met een dodelijke blik de winkel! Ze riep nog vriendelijk: ‘Succes!’, maar ik had het liefst een vruchtwaterplasje achtergelaten op hun blauwe sofa’s! Trekt er lekker in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahahahahahahahahahahahahahahaha Rainbow…

Wat een dom wijf zeg! Waar bemoeien ze zich mee…

Als ze dat aan mij vroegen had ik gezegt dat ik net zwanger ben, of al LANG overtijd loop!

Zeikerds zijn het ook!

Liefs, Melanie

Ja, zo van: ik ben nu 50 weken! Vandaag kwam ik toevallig een oud-collega tegen, die behoorlijk aan de maat is. Ik zag haar, terwijl ik mijn poncho aanhad en ik daarin toch niet echt oog als een maatje 36. Zeg ik: ‘Nog maar een week!’ Keek ze me aan en zegt ze: ‘Ooooo, je bent zwanger? Dat zag ik niet?’ Kijk, dat is dan weer het andere uiterste he!

@ Rainbow laat me raden die 18 jarige had zelf kinderen of vriendinnen die kinderen hadden…

Groetjes,

Michèle

Eh, dat weet ik eigenlijk niet??

Ha ha ha hoef je ook niet te vragen, was meer mijn hallo jij ziet ook 1 keer een tv programma of leest ook 1 artikel en denkt meteen dat je het weet. Als ik zo iets gevraagd of gezegd was had ik meteen gevraagd hoeveel zij er al op de wereld gezet had

Groetjes,

Michèle

Stomme doos! Ik dacht dat je serieus vroeg of ik dat wist? DUH??? Maar het is weekend he en mijn hersenen werken even wat langzamer! Ga dadelijk lekker met mijn hoefjes omhoog op de bank, kan er weer wat bloed naar mijn hersenen stromen!

ik weet zelf dan niet hoe het voelt om op je einde te lopen ^^ met me 34+3, maar ik kreeg regelmatig van mijn vader te horen dat ik me niet zo moest aanstellen als ik iets niet wou tillen, want (boerengeneraties) de vrouwen vroeger stonden op de dag van hun bevalling nog op de hooibult met een hooivork en een paar uur na de bevalling stonden ze erweer… grommm jah en moeder en kindersterfte was vroeger ook groter.

Je moet gewoon zelf kijken wat je aankan en wat niet en soms moet je wel in het geval van Eva. Op maandag ging ik nog naar college, op dinsdag stond ik nog aanrechtkastjes schoon te maken, op dinsdagavond lag ik opgenomen in het ziekenhuis met ontsluiting en ween en donderdags is dim geboren owja en het weekend ervoor was ik nog met verhuisdozen aan het slepen en in te pakken omdat ik op het punt stond te gaan verhuizen, lekker handig.

Als je het nog kan zou ik het er lekker van nemen, je lichaam geeft vanzelf wel aan wanneer je lekker op de bank moet gaan hangen en de boel de boel moet laten. Dat weet jij zelf beter dan een verkoopstertje die toevallig iets heeft gelezen of gehoord. Maar dat het zwaar irritant is kan ik begrijpen.

Hmmmmm. Ik meld me even…Ik heb sinds vanavond best wat lichte krampjes! Dat had ik vorige week ook. Het zijn waarschijnlijk wat voorweeën? Ik heb in elk geval vandaag een plastic hoesje over het matras gedaan…hihi, voor de sloot vruchtwater die misschien komt? Ik denk dat het loos alarm is, maar toch…hmmm, ik voel dat er wat ‘werking’ in zit in elk geval. Waarschijnlijk meld ik me morgen weer gewoon en was er niets aan de hand! Wat een mooie datum zou dat morgen zijn, 20-09-2010! Hahaha! Ik ben er alleen nog niet helemaal aan toe om te bevallen geloof ik…Misschien toch een beetje…bang?

Nou, ik ben benieuwd hoe je nacht is geweest!

Enneh… das een nadeel aan zo’n voorspoedige zwangerschap tot op het laatst: Je komt niet snel op het punt dat je denkt: Nu is het genoeg, ik ben het ZO zat dat ik die bevalling maar voor lief neem!

Maar in elk geval: als je het al nodig hebt: succes meid!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Oehhhh, ik heb gisteren niet op ikkeben gezeten… Ben erg benieuwd hoe je nacht is geweest Rainbow!

Liefs, Melanie

Het was loos alarm! Ik heb niet echt lekker geslapen, want het mannetje zat me flink te trappen. Hij zat ook heel laag, echt bij mijn schaambeen. Ik had 'm daar nog niet eerder gevoeld? Hij zat een beetje te kloppen leek het wel, haha. Maar de krampjes zijn weer helemaal verdwenen, dus we wachten het maar weer af!

Enne inderdaad…de buik is wel zwaar en zit me echt goed in de weg, maar het gaat eigenlijk allemaal nog zo makkelijk dat ik niet per sé uitkijk naar ‘de verlossing’. Wel naar het kindje natuurlijk, maar als het zoals Michele voorspelt 1 oktober wordt, vind ik het ook goed. Als het maar niet echt 42 weken is, want dan moet ik nu nóg drie weken wachten en ik ben wel benieuwd wie ons jongetje is!

1-10 is een nieuw begin he

Groetjes,

Michèle

Ik heb continu iets met een 4 in mn hoofd Rainbow… of je bevalt met 40 weken, of met 39.4… of 40.4 weken… ik weet het niet…

Misschien wel met 4 dagen hahahhahahha

Liefs, Melanie

@Sandra: weet je wat IK vind bij Rainbow???
Dat ze wel eens mag gaan bevallen!
Ben ZOOW benieuwd!

Gr, Danielle

Ik doe m’n best meiden! Al zal ik niet bevallen binnen nu en 4 minuten! Maar het ventje zit goed en zit lekker te duimen denk ik! Vanmiddag weer wat krampjes, maar niks spectaculairs! 39,4…Ieieieie, dat komt erg dichtbij! Ik merk dat ik 'm zit te knijpen…Het blijft toch een spannend iets! Inge gokt op Rico’s verjaardag, de 24ste…zit ook een 4 in, dus wie weet?

Oh spannend rainbow, denk dat het niet al te lang meer duurt.
Dat idee heb ik, denk zelf de aankomende week.
Wat een voorspellers zijn wij toch he.

Gr Patries

We kunnen wel blijven voospellen… maar de baby doet t echt zelf… grrrrrrrr

Ben ook wel erg benieuwd hoor Rainbow!!

Liefs, Melanie

Je maakt het wel spannend hoor. We zijn allemaal zo nieuwsgierig.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers